Ξανά σε λειτουργία μπαίνουν σε 40 σημεία της Αθήνας οι κάμερες ελέγχου παραβάσεων των λεωφορειολωρίδων.
autotriti team
Όλες οι προϋποθέσεις για να περνούν στην ώρα τους τα λεωφορεία και τα τρόλεϊ θέλει να τηρούνται ο ΟΑΣΑ και για αυτό θέλει να θέσει και πάλι σε λειτουργία τις κάμερες των λεωφορειολωρίδων στο κέντρο της Αθήνας.
Σύμφωνα με τις Αρχές, αυτό θα αποθαρρύνει τους οδηγούς των αυτοκινήτων και των μηχανών από το να εισέρχονται με τα οχήματα τους μέσα στις λωρίδες αυτές και να δυσκολεύουν την κίνηση μέσων μαζικής μεταφοράς. Το ρεπορτάζ του Star ανέφερε πρόσφατα πως ο ΟΑΣΑ ανανέωσε την προμήθεια σε θερμογραφικό χαρτί, το οποίο χρησιμοποιείται για την εκτύπωση των παραβάσεων, αφού εγκρίθηκε σχετικό κονδύλι ύψους 1.209 ευρώ.
Στην Αθήνα αυτή την στιγμή υπάρχουν συνολικά 12 κάμερες για παρακολούθηση, οι οποίες τοποθετούνται σε 40 διαφορετικά σημεία ανά διαστήματα. Το πρόστιμο για όσους εισέρχονται παράνομα στις λεωφορειολωρίδες είναι 200 ευρώ.
Οι κάμερες είχαν σταματήσει να λειτουργούν εδώ και χρόνια λόγω έλλειψης συντήρησης. Τα έσοδα από τις παραβάσεις πάνε στον δήμο (όπως σε όλες τις παραβάσεις), ο οποίος δεν έδινε χρήματα για αγορά αναλωσίμων και συντήρησης του εξοπλισμού στην Τροχαία.
Φύσικά, μετά από τόσα χρόνια, ο εξοπλισμός είναι πλήρως απαξιωμένος τεχνικά καθώς η σχετική τεχνολογία έχει περάσει σε digital photography, video analytics/machine vision εδώ και 10 χρόνια. Θα ήταν πολύ φτηνότερο μεσοπρόθεσμα να αντικατασταθεί ο εξοπλισμός με νέο αντί να αγοράζεται θερμογραφικό(...) χαρτί.
Η σωστή επιτήρηση λωρίδων ειδικής χρήσης (λεωφορειολωρίδες, ΛΕΑ κλπ) γίνεται με ψηφιακές κάμερες οι οποίες εκτός της φωτογραφίας τραβούν και βίντεο ολίγων δευτερολέπτων κάθε παράβασης, καθώς μόνο με την φωτογραφία είναι αδύνατον να στοιχειοθετηθεί επαρκώς η παράβαση
(οποιοσδήποτε μπορεί να ισχυριστεί ότι μπήκε στην λωρίδα στιγμιαία για να αποφύγει ατύχημα ή για άλλο λόγο έκτακτης ανάγκης). Με μία απλη σύνδεση στο δίκτυο (σταθερή ή 4G) τα στοιχεία αποστέλλονται αυτόματα σε τερματικό της τροχαίας για την έκδοση βεβαίωσης παράβασης. τα ανωτέρω παρέχονται από την βιομηχανία με αστεία πλέον κόστη της τάξης των 500€ ανά κάμερα, οι οποίες μπορούν και μέσω της αναγνώρησης πινακίδας να φιλτράρουν τους παραβάτες (να αδιαφορούν για την διέλευση περιπολικών, ασθενοφόρων κλπ). Εδώ όμως θα αγοράσουμε vintage αναλώσιμα και θα βολέψουμε και σε γραφειάκια καμια 50 κολλητούς για να αλλάζουν χαρτιά και να επεξεργάζονται φωτογραφίες.
Οι κάμερες είχαν σταματήσει να λειτουργούν εδώ και χρόνια λόγω έλλειψης συντήρησης. Τα έσοδα από τις παραβάσεις πάνε στον δήμο (όπως σε όλες τις παραβάσεις), ο οποίος δεν έδινε χρήματα για αγορά αναλωσίμων και συντήρησης του εξοπλισμού στην Τροχαία. Φύσικά, μετά από τόσα χρόνια, ο εξοπλισμός είναι πλήρως απαξιωμένος τεχνικά καθώς η σχετική τεχνολογία έχει περάσει σε digital photography, video analytics/machine vision εδώ και 10 χρόνια. Θα ήταν πολύ φτηνότερο μεσοπρόθεσμα να αντικατασταθεί ο εξοπλισμός με νέο αντί να αγοράζεται θερμογραφικό(...) χαρτί. Η σωστή επιτήρηση λωρίδων ειδικής χρήσης (λεωφορειολωρίδες, ΛΕΑ κλπ) γίνεται με ψηφιακές κάμερες οι οποίες εκτός της φωτογραφίας τραβούν και βίντεο ολίγων δευτερολέπτων κάθε παράβασης, καθώς μόνο με την φωτογραφία είναι αδύνατον να στοιχειοθετηθεί επαρκώς η παράβαση (οποιοσδήποτε μπορεί να ισχυριστεί ότι μπήκε στην λωρίδα στιγμιαία για να αποφύγει ατύχημα ή για άλλο λόγο έκτακτης ανάγκης). Με μία απλη σύνδεση στο δίκτυο (σταθερή ή 4G) τα στοιχεία αποστέλλονται αυτόματα σε τερματικό της τροχαίας για την έκδοση βεβαίωσης παράβασης. τα ανωτέρω παρέχονται από την βιομηχανία με αστεία πλέον κόστη της τάξης των 500€ ανά κάμερα, οι οποίες μπορούν και μέσω της αναγνώρησης πινακίδας να φιλτράρουν τους παραβάτες (να αδιαφορούν για την διέλευση περιπολικών, ασθενοφόρων κλπ). Εδώ όμως θα αγοράσουμε vintage αναλώσιμα και θα βολέψουμε και σε γραφειάκια καμια 50 κολλητούς για να αλλάζουν χαρτιά και να επεξεργάζονται φωτογραφίες.
Πόσο αξιόπιστο είναι το άρθρο? Υπήρχε πληροφορία ότι είχαν σταματήσει να δουλεύουν οι κάμερες και τώρα υπάρχει πληροφορία ότι ξεκινούν πάλι?