Το νέο πρωτόκολλο θα ισχύσει αργότερα μέσα στο χρόνο, ενώ τα πρώτα αποτελέσματα αναμένονται από το καλοκαίρι.

«Σκληραίνει» το πρωτόκολλο δοκιμών ο Euro NCAP (+vid)

2.035 Επισκέψεις στο άρθρο (20/5/2020)

Ο ανεξάρτητος οργανισμός δοκιμών σύγκρουσης Euro NCAP έχει αναθεωρήσει το καθεστώς δοκιμών για το 2020, με την εισαγωγή νέων μεθόδων για την αξιολόγηση της ασφάλειας των ατυχημάτων και της ενεργού τεχνολογίας ασφάλειας. Δείτε πως θα γίνονται οι νέες δοκιμές.


Στην ανακοίνωση που εξέδωσε τα νέα δεδομένα περιγράφονται από τον διευθυντή της Thatcham Research και μέλος του διοικητικού συμβουλίου του Euro NCAP, Matthew Avery ως «η μεγαλύτερη αλλαγή στα πρωτόκολλα δοκιμών του Euro NCAP σε μια δεκαετία». Παράλληλα σημειώνεται το νέο πρωτόκολλο θα ισχύσει αργότερα μέσα στο χρόνο, ενώ τα πρώτα αποτελέσματα αναμένονται από το καλοκαίρι.
 
Η πρώτη βασική αλλαγή που υπάρχει αφορά τη δοκιμή μετωπικής σύγκρουσης «Moving Barrier to Moving Car», η οποία αντικαθιστά την υπάρχουσα που ο ανεξάρτητος οργανισμός χρησιμοποιούσε τα τελευταία 23 χρόνια. Πλέον μέσω ενός καινοτόμου εξαρτήματος (μπαριέρας) που ονομάζεται Mobile Progressive Deformable Barrier μετά τη σύγκρουση θα μετράται τόσο οι επιπτώσεις που έχουν υπάρξει στο αυτοκίνητο, όσο και στη νέο εξάρτημα (μπαριέρα). Όσο πιο μεγάλη ζημιά κάνει στη μπαριέρα το αυτοκίνητο, τόσο πιο αυστηρή θα είναι η βαθμολογία του.
 
Παράλληλα παρουσιάστηκε ένα προηγμένο νέο ανδρείκελο που ονομάστηκε THOR. Λέγεται ότι αντιπροσωπεύει έναν άνθρωπο καθώς είναι ευαίσθητο να καταγράφει περισσότερους τραυματισμούς.
 
Από κει και πέρα οι δοκιμές πλευρικής πρόσκρουσης θα λαμβάνουν επίσης υπόψη τις κινήσεις όλων των επιβατών, όχι μόνο εκείνων που βρίσκονται πλησιέστερα στο σημείο της πρόσκρουσης, ελέγχοντας παράλληλα τους αερόσακους που θα αναπτύσσονται μεταξύ των δύο μπροστινών θέσεων.
 
Τα αυτόματα συστήματα πέδησης έκτακτης ανάγκης θα δοκιμαστούν περαιτέρω με ένα νέο πρωτόκολλο που λέγεται «Turn Across Path», με στόχο την πρόληψη ατυχημάτων σε κόμβους και διασταυρώσεις. Επίσης θα εξεταστούν τα ατυχήματα που συμβαίνουν κατά τη διάρκεια ενός παρκαρίσματος, όπως και οι τεχνολογίες που παρακολουθούν την κατάσταση που βρίσκεται ο οδηγός.
 
Τέλος, ο Euro NCAP θα εξετάσει την ασφάλεια μετά το ατύχημα, ελέγχοντας ποια αυτοκίνητα παρέχουν ακριβείς πληροφορίες σε υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης που θα βοηθήσουν τους διασώστες να απεγκλωβίσουν τους οδηγούς.
 
Δείτε το σχετικό βίντεο  
 

AUTOFIT PASXA
4green