• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Σκληρό «πόκερ» για τα διόδια σε Βαρυμπόμπη, Αγ. Στέφανο

4.761 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 5/6/2020

Μεγάλες είναι οι αντιδράσεις των κοντινών δήμων σχετικά με το ενδεχόμενο να μπουν πλευρικά διόδια στους κόμβους Βαρυμπόμπης και Αγίου Στεφάνου.


Μετωπική σύγκρουση βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη στην Αττική, προκειμένου να αποτραπεί η εγκατάσταση πλευρικών διοδίων στους κόμβους Βαρυμπόμπης κι Αγίου Στεφάνου.

Με ομόφωνη απόφασή του το Περιφερειακό Συμβούλιο Αττικής απέρριψε τη Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων των έργων εγκατάστασης πλευρικών διοδίων στους κόμβους Βαρυμπόμπης κι Αγίου Στεφάνου, παρότι η αρμόδια Διεύθυνση Περιβάλλοντος της Περιφέρειας είχε γνωμοδοτήσει θετικά. Κοινό μέτωπο κατά των διοδίων υιοθέτησαν οι  Δήμαρχοι  Κηφισιάς και Διονύσου ενώ ψηφίσματα κατά των διοδίων εξέδωσαν και οι Δήμοι Αμαρουσίου, Αχαρνών, Μεταμόρφωσης, Πεντέλης, Πεύκης –Λυκόβρυσης και Χαλανδρίου.

Ο Δήμαρχος Κηφισιάς Γιώργος Θωμάκος πρότεινε τη δικαστική προσφυγή για την Μελέτη  σε περίπτωση κύρωσής της από το αρμόδιο Υπουργείο, ενώ ο Περιφερειάρχης Αττικής Γιώργος Πατούλης δήλωσε πρόθυμος να συμβάλει σε δικαστικές προσφυγές και σε περαιτέρω ενέργειες από κοινού με τους Δημάρχους.

Οι ομιλητές αναφέρθηκαν στις ανυπολόγιστες περιβαλλοντικές και κυκλοφοριακές επιπτώσεις που θα επιφέρουν τα έργα εγκατάστασης διοδίων στους ανισόπεδους κόμβους Βαρυμπόμπης και Αγίου Στεφάνου. Ομάδα συγκοινωνιολόγων η οποία μελέτησε τις επιπτώσεις εκτιμά πως η κυκλοφορία θα αυξηθεί στο εσωτερικό οδικό δίκτυο του Δήμου Κηφισιάς από 160 έως 650%.

Η συγκεκριμένη μελέτη είχε μπει στον «πάγο» από το 2015 ενώ τον Ιανουάριο του 2018 εγκρίθηκε με το έργο να περιλαμβάνει και τη μετατροπή του κόμβου Βαρυμπόμπης σε «δακτυλίδι» και παρεμβάσεις στους κόμβους Κηφισιάς και Καλυφτάκη.

Αξίζει να αναφερθεί πάντως πως αν τελικά φτάσουμε στο σημείο να κατασκευαστούν οι πλευρικοί σταθμοί το κόστος διέλευσης θα είναι μισό ευρώ (50 λεπτά). Επίσης ακόμα και στην περίπτωση λειτουργίας οι οδηγοί θα πληρώνουν το πενηντάλεπτο σε 2 από τις 4 εξόδους. Δηλαδή, ο οδηγός που κινείται ανοδικά στον Κηφισό και θα βγαίνει στον κόμβο Βαρυμπόμπης. Ο οδηγός όμως που θα βγαίνει από τον κόμβο Βαρυμπόμπης στον Κηφισό προς βόρειο δεν θα πληρώνει κάποιο αντίτιμο. Το ίδιο θα συμβαίνει και στα απέναντι πλευρικά διόδια.

 
Σχολιάστε την είδηση 1 σχόλια