Ο 2λιτρος TDI κινητήρας του ομίλου στην κορυφαία του έκδοση με απόδοση 184 ίππων, συναντάται και κάτω από το μεγάλο καπό της Octavia RS.

Ο 2λιτρος TDI κινητήρας του ομίλου στην κορυφαία του έκδοση με απόδοση 184 ίππων, συναντάται και κάτω από το μεγάλο καπό της Octavia RS.

Κινητήρας-Κιβώτιο: Αποτελεσματική «γνωστή» συνταγή

50.021 Επισκέψεις στο άρθρο (21/6/2017)

Ο 2λιτρος TDI κινητήρας του ομίλου στην κορυφαία του έκδοση με απόδοση 184 ίππων, συναντάται και κάτω από το μεγάλο καπό της Octavia RS. H μεγάλη ροπή των 380 Νm, περνάει στους εμπρός τροχούς μέσω του εξαιρετικού DSG ημιαυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη με 6 σχέσεις. Στην πράξη, λείπει μεν η εκρηκτικότητα και η «διάρκεια» του 2λιτρου TSI κινητήρα βενζίνης, ωστόσο η πλούσια ροπή του κινητήρα προσφέρει πολύ καλή απόκριση στο πάτημα του πεντάλ του γκαζιού και παράλληλα, γεμίζει γρήγορα το στροφόμετρο. Οι επιδόσεις που χαρίζει στο αμάξωμα των 1.465 κιλών είναι αντιπροσωπευτικές του σπορ χαρακτήρα του, με τα 
0-100 χλμ./ώρα να έρχονται μόλις σε 7,1 δλ. Η κατανάλωσή του είναι άλλο ένα θετικό ανά περίπτωση στοιχείου του και αυτό γιατί εκείνη καθορίζεται σε μεγάλο βαθμό από την επιλεγμένη θέση στο Performance Mode Select σύστημα που θα αναλύσουμε πιο κάτω. Στην θέση Eco ως η πιο οικονομική, η κατανάλωση σε πραγματικές συνθήκες ανέρχεται στα 7,2 λτ./100 χλμ. σε πραγματικές συνθήκες όμως υπό πίεση και στη θέση Sport, μπορεί να ξεπεράσει εύκολα τα 13,0 λτ./100 χλμ. Σε νορμάλ συνθήκες η κατανάλωση των 8,7 λτ./100 χλμ. είναι μια καλή τιμή αναλογικά.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

BRIDGESTONE TURANZA 6
test center