ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Στη γκιλοτίνα το 5κύλινδρος TFSI των 2,5 λτ. του Audi RS 3

(11/9/2025)
Στη γκιλοτίνα το 5κύλινδρος TFSI των 2,5 λτ. του Audi RS 3
2 Φωτογραφίες »

Τα νέα πρότυπα ρύπων Euro 7 βάζουν τέλος στην παραγωγή του.
Δεν προτίθεται να επενδύσει χρήματα για να τον κρατήσει ζωντανό η Audi.
Δεν αντικαθίσταται με 4κύλινδρο μοτέρ, πιθανή η άφιξη κάποιας νέας πιο ισχυρής έκδοσης.

autotriti team

Τα νέα πρότυπα ρύπων Euro 7 βάζουν τέλος στην παραγωγή του

Πολύ πιθανό είναι να δούμε την Audi να βάζει στοπ στην παραγωγής ενός εμβληματικού κινητήρα. Πρόκειται για τον 5κύλινδρο σε σειρά κινητήρα χωρητικότητας 2,5 λίτρων που χρησιμοποιείται αυτή την στιγμή μόνο στο RS 3, αφού το RS Q3 έχει ήδη βγει από την παραγωγή.

Η αυστηροποίηση των κανονισμών για τις εκπομπές ρύπων είναι η βασική αιτία που η Audi πιθανότητα θα σταματήσει την παραγωγή του και η Audi δεν είναι διατεθειμένη να επενδύσει στο να τον κάνει πιο φιλικό προς το περιβάλλον. Αυτό δήλωσε και ο ο Διευθύνων Σύμβουλος της Audi, Gernot Döllner λέγοντας πως αν και η συμμόρφωση με τα πρότυπα Euro 7 δεν είναι δύσκολη, η μάρκα δεν θα διαθέσει χρήματα και χρόνο για να τον κρατήσει τον κινητήρα «ζωντανό». Ο ίδιος τόνισε πως «είναι θέμα κλίμακας και συνολικής ζήτησης της αγοράς», άρα με απλά λόγια, οι πωλήσεις του RS 3 Sportback και του RS 3 σεντάν δεν είναι αρκετά μεγάλες για να δικαιολογήσουν μια νέα επένδυση.

Δεν αντικαθίσταται με 4κύλινδρο μοτέρ, πιθανή η άφιξη κάποιας νέας πιο ισχυρής έκδοσης

Όσο για το μέλλον του RS 3, ο Döllner αρνήθηκε να απαντήσει στις φήμες που θέλουν το μοντέλο να λαμβάνει κάποιο 4κύλινδρο μοτέρ, και θυμόμαστε πως πριν από λίγα χρόνια, η Audi επέμεινε ότι δεν θα κατασκεύαζε ποτέ ένα τετρακύλινδρο RS. Μέχρι να δούμε τι τελικά επιφυλάσσει το μέλλον για το επόμενο RS 3 και το 5κύλινδρο μοτέρ της, αξίζει να σημειώσουμε πως η μάρκα είναι πολύ πιθανό να φέρει μια νέα έκδοση για το hot hatch που θα ανεβάσει και άλλο την ισχύ του, ενώ πρόσφατα υπήρξαν φήμες πως το Golf R είναι πιθανό να λάβει το 5κύλινδρο μοτέρ, πριν γίνει αμιγώς ηλεκτρικό στην επόμενη γενιά του. 

Toyota
Citroen