• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Σύμφωνα με τις δηλώσεις του CEO της Subaru είναι πιθανό να κυκλοφορήσει μια ηλεκτρική έκδοση του XV στο μέλλον.

Η εταιρεία δε θέλει να αναπτύξει κάποιο ξεχωριστό μοντέλο αλλά να βγάλει ηλεκτροκίνητες εκδόσεις των υπαρχόντων ώστε να εκμεταλλευτεί πλήρως τη δυναμική τους.

Στην πρίζα και η Subaru

2.464 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 23/5/2017

Η Subaru αρχίζει σταδιακά να μπαίνει και αυτή στο χορό των υβριδικών και ηλεκτρικών οχημάτων. Δείτε ποια μοντέλα θ;α μπουν στην πρίζα ολικώς ή μερικώς μέχρι το 2021.

 
Παρά το τι κάνουν οι μεγαλύτεροι ανταγωνιστές της, η Subaru έχει αποφύγει τη δημιουργία του δικού της ηλεκτρικού οχήματος. Εν τούτοις, οι αυστηρότεροι κανονισμοί για τις εκπομπές ρύπων σε ολόκληρο τον κόσμο την ωθούν να αναθεωρήσει τις επιλογές της. Η εταιρεία φέτος θα ξοδέψει ένα ποσό-ρεκόρ που θα φτάνει τα 1.2 δις. ευρώ στην έρευνα και ανάπτυξη, σύμφωνα με έκθεση του Bloomberg, με βασικό πεδίο έρευνας την ηλεκτροκίνηση. Επίσης, η Subaru θα μπορούσε να εισαγάγει ένα plug-in υβριδικό μέσα στο επόμενο έτος και ένα πλήρως ηλεκτροκίνητο όχημα μέχρι το 2021.
 
Ο Yasuyuki Yoshinaga, Διευθύνων Σύμβουλος της Subaru, λέει στο Bloomberg ότι η εταιρεία δεν χρειάζεται κάποια πλατφόρμα αποκλειστικά για αυτοκίνητα που κινούνται με μπαταρίες και το πιο πιθανό είναι η εταιρεία να βγάλει και ηλεκτρικές εκδόσεις των ήδη υπαρχόντων μοντέλων. Με αυτόν τον τρόπο, η Subaru δε θα χρειαστεί να συνεργαστεί με άλλη εταιρεία πέρα ​​από την εξεύρεση προμηθευτή για τον κινητήρα και την μπαταρία και μπορεί να εκμεταλλευτεί στο έπακρο τα μοντέλα της. Μια προηγούμενη αναφορά δείχνει ότι η Subaru θα βγάλει μια ηλεκτρική έκδοση για το Outback ή το Forester, αλλά ο Yoshinaga δεν το επιβεβαιώνει αυτό στη συνέντευξή του στο Bloomberg. Αντ `αυτού χρησιμοποιεί ένα μοντέλο που πρόσφατα είδαμε την υβριδική του έκδοση σε ένα υποθετικό παράδειγμα:
«Αν υπάρχει ήδη ένα ελκυστικό μοντέλο Subaru, για παράδειγμα το crossover XV και εάν ένας πελάτης στο Πεκίνο θέλει ένα, αλλά μπορεί να αγοράσει μόνο ένα ηλεκτρικό όχημα, αν δεν υπάρχει ηλεκτρική έκδοση τότε δεν μπορεί να το αγοράσει. Προσφέροντας το ίδιο μοντέλο και σε EV έκδοση σημαίνει ότι ο πελάτης μπορεί ακόμα να επιθυμεί το ίδιο Subaru».
 
Όσον αφορά τον προμηθευτή των μπαταριών, ο Yoshinaga λέει ότι η απόφαση θα παρθεί σε περίπου ένα χρόνο και οι Panasonic και Samsung είναι μέσα στις πιθανές εταιρείες.
 
Εκτός από την ηλεκτροκίνηση, η Subaru θα χρησιμοποιήσει μερικά από τα 1.2 δισεκατομμύρια δολάρια που διαθέτει για έρευνα και ανάπτυξη για το έτος που λήγει τον Μάρτιο του 2018 σε τεχνολογίες υποβοήθησης του οδηγού, στην αυτόνομη οδήγηση και στα συνδεδεμένα οχήματα.