2 φωτογραφίες »

Το καμουφλαρισμένο πρωτότυπο της S 63 e βρέθηκε να εκτελεί δοκιμές γύρω από το Nürburgring.

Στο δρόμο η Mercedes-AMG S 63 e (+vid)

2.744 Επισκέψεις στο άρθρο (18/1/2021)

Η υβριδική Mercedes-AMG S 63 e έστω και καμουφλαρισμένη έκανε την εμφάνισή της στο δρόμο επιβεβαιώνοντας πως οι άνθρωποι της γερμανικής φίρμας συνεχίζουν να δουλεύουν πάνω στα ισχυρά παράγωγα της ναυαρχίδας τους, της S-Class.

Όπως μπορείτε να δείτε και στο βίντεο που ανέβηκε στο κανάλι CarSpyMedia στο youtube, το καμουφλαρισμένο πρωτότυπο της S 63 e βρέθηκε να εκτελεί δοκιμές γύρω από το Nürburgring. Φυσικά το καμουφλάζ διατηρεί κρυφά όλα τα σχεδιαστικά στοιχεία, αλλά από τη στιγμή που μιλάμε για ένα AMG μοντέλο είναι γνωστό το τι πρόκειται να περιμένουμε στον τομέα της εμφάνισης.
 
Σύμφωνα με τις πληροφορίες που υπάρχουν μέχρι αυτή τη στιγμή, όσον αφορά τις AMG εκδόσεις της S-Class, η Mercedes ετοιμάζει δύο μοντέλα με ονομασία S 63 e και S 73 e που θα έχουν παίρνουν ισχύ από έναν V8 twin-turbo κινητήρα 4,0 λίτρων αλλά και από ένα ηλεκτρικό μοτέρ που θα είναι τοποθετημένο στον πίσω άξονα. Η S 63 e θα έχει ισχύ κοντά στα 700 άλογα με το ηλεκτρικό μοτέρ να αποδίδει 135 ίππους, ενώ η S 73 e θα φτάνει τα 805 άλογα με το ηλεκτρικό μοτέρ να προσφέρει 201+ ίππους. Φυσικά όλα αυτά μένουν να επιβεβαιωθούν και στην πράξη.
 
Θυμίζουμε πως και στις τυπικές εκδόσεις της S-Class η Mercedes κάνει ευρεία χρήση του υβριδισμού, τόσο με ήπια, όσο και με Plug-In επιλογές. Για παράδειγμα η Plug-In υβριδική S 580 e χρησιμοποιεί τον ίδιο υπερτροφοδοτούμενο 3λιτρο κινητήρα βενζίνης των ήπια υβριδικών εκδόσεων σε συνδυασμό όμως με ένα ηλεκτρικό μοτέρ και μια μπαταρία 28 kWh, με την συνολική απόδοση του κινητήριου συνόλου να φτάνει τα 510 άλογα. Η Plug-In υβριδική S-Class μπορεί να κινείται αμιγώς ηλεκτρικά για 100 χιλιόμετρα, σύμφωνα με τα τεστ WLTP.
 
Επιστρέφοντας στην Mercedes-AMG S 63 e, μέχρι αυτή τη στιγμή δεν έχει γίνει γνωστό πότε πρόκειται να αποκαλυφθεί το μοντέλο, όμως υπολογίζεται πως θα συμβεί εντός του 2021.

Δείτε το βίντεο
 

ALL SEASON FALKEN VS GOODYEAR
citroen