ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Το Puma ST είναι το τελευταίο ST της μάρκας & το τελευταίο hot μικρό SUV με κινητήρα βενζίνης & σπορ «στήσιμο»

(2/8/2025)
Το Puma ST είναι το τελευταίο ST της μάρκας & το τελευταίο hot μικρό SUV με κινητήρα βενζίνης & σπορ «στήσιμο»
2 Φωτογραφίες »

Στην κορυφή της βενζινοκίνητης γκάμας του Ford Puma βρίσκεται o… τελευταίος των Μοϊκανών. Αναφερόμαστε στο Ford Puma ST, την τελευταία ST version για λογαριασμό του τμήματος Ford Performance αλλά και το τελευταίο hot μικρό SUV με κινητήρα βενζίνης και σπορ «στήσιμο» (38.427 ευρώ).


Η ροπή είναι στα 200 Nm από τις 2.000 έως τις 5.500 σ.α.λ. και ανεβαίνει στα 248 Nm στις 3.000 σ.α.λ. σε λειτουργία overboost ή με άλλα λόγια τη στιγμιαία αύξηση της πίεσης στο turbo και της απόδοσης κατά συνέπεια όταν ο οδηγός πατήσει τέρμα το πεντάλ του γκαζιού.
2 Φωτογραφίες »

Η ροπή είναι στα 200 Nm από τις 2.000 έως τις 5.500 σ.α.λ. και ανεβαίνει στα 248 Nm στις 3.000 σ.α.λ. σε λειτουργία overboost ή με άλλα λόγια τη στιγμιαία αύξηση της πίεσης στο turbo και της απόδοσης κατά συνέπεια όταν ο οδηγός πατήσει τέρμα το πεντάλ του γκαζιού.

 
Η εν λόγω «καυτή» έκδοση αποτελείται από μια εξελιγμένη εκδοχή του 1.000άρη EcoBoost κινητήρα, φέρει ήπια υβριδική τεχνολογία 48V και αποδίδει 170 ίππους. Η ροπή είναι στα 200 Nm από τις 2.000 έως τις 5.500 σ.α.λ. και ανεβαίνει στα 248 Nm στις 3.000 σ.α.λ. σε λειτουργία overboost ή με άλλα λόγια τη στιγμιαία αύξηση της πίεσης στο turbo και της απόδοσης κατά συνέπεια όταν ο οδηγός πατήσει τέρμα το πεντάλ του γκαζιού. Το Ford Puma ST συνδυάζεται αποκλειστικά με το 7-τάχυτο αυτόματο Powershift κιβώτιο. Μάλιστα, και το κιβώτιο είναι ραφιναρισμένο, αφού έχει συγκεκριμένη χαρτογράφηση στο λογισμικό επιτρέποντας τα διαδοχικά κατεβάσματα έως και τριών σχέσεων για ταχύτερα προσπεράσματα. Μάλιστα, είναι το μοναδικό Puma που έχει paddles στο τιμόνι για σειριακά ανεβοκατεβάσματα σχέσεων με τα ακροδάχτυλα, χωρίς να αλλάζει σχέση στον κόφτη.
 
To ήπια υβριδικό Puma ST «πατάει» σε τροχούς 19 ιντσών, ενώ έχει την ανάρτηση και τα φρένα του ST των 200 ίππων. Αυτό σημαίνει ότι φέρει τα ίδια ελατήρια (τα πίσω μάλιστα, είναι τύπου force vectoring τοποθετημένα υπό γωνία), ενώ διαθέτει και τις ίδιες αντιστρεπτικές ράβδους εμπρός και πίσω. Παρόντα είναι και τα frequency reactive αμορτισέρ της Hitachi που «μαλακώνουν» στις συνεχείς ανωμαλίες, ενώ φυσικά υπάρχει και το καταπληκτικό μπροστινό σύστημα του Puma ST 200 με την γρήγορη και πλούσια σε πληροφόρηση κρεμαγιέρα.
 
Από εξοπλιστικής άποψης, πέραν των σχεδιαστικών και τεχνικών διαφοροποιήσεων στο Ford Puma ST με τα 170 άλογα θα δούμε extra σε σχέση με τις εκδόσεις ST-Line X ημιδερμάτινη επένδυση με κόκκινη ραφή, πλήρως θερμαινόμενο παρμπρίζ, εμπρός θερμαινόμενα καθίσματα και θερμαινόμενο τιμόνι, εμπρός αισθητήρες παρκαρίσματος, κάμερα 360 μοιρών, σύστημα επιτήρησης τυφλού σημείο και αυτόματη εναλλαγή μεσαίας και μεγάλης σκάλας φώτων.

Σελίδα 1«Στρίβουν» & οι 12 αλλά ποια έκδοση Ford Puma μού ταιριάζει καλύτερα;
Σελίδα 2Το Puma ST είναι το τελευταίο ST της μάρκας & το τελευταίο hot μικρό SUV με κινητήρα βενζίνης & σπορ «στήσιμο»
Σελίδα 3Το Puma Gen-E είναι το πιο ευχάριστο στο δρόμο ηλεκτρικό της αγοράς, έχει την Νο.1 κατανάλωση στην πόλη από κάθε άλλο ηλεκτρικό
Σελίδα 4Τι εξοπλισμό έχει η κορυφαία έκδοση Sound Edition;
4green
MG