
25 χρόνια Audi RS με R8, TT RS & RS3
Νέο «καυτό» Yaris προ των πυλών
Δοκιμή: Jeep Renegade με 180 PS
Θα πλήρωνες για αυτόματο σε μικρό;
Νέα όρια ρύπων: Όλα τα μοντέλα έως 95 γρ. CO2
Mazda Skyactiv-X: Μοτέρ βενζίνης που «καίει» σαν diesel
Video: Γλίτωσε από του χάρου τα δόντια
Πως θα επιλέξεις την σωστή εξάτμιση
Έμεινες από καύσιμα; Δες τι πρέπει να κάνεις!
Διπλά υβριδικό το επόμενο Nissan Qashqai
ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;
Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές
Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!
Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !
SUZUKI: Υβριδικό για οικονομία, πιο εύκολα από ποτέ!
FORD: Ford Kuga, από 21.375€, επιτόκιο 1% και 8 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση.
HONDA: Μπες πίσω από το τιμόνι όλων των μοντέλων!
SUZUKI: Δωρεάν χειμερινός έλεγχος
Δες: Τα ελαστικά της Γιουβέντους !
Σφακιανάκης επιλογές: 1.000€ επιδότηση ανταλλαγής
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2019 - autotriti.gr
H ύπαρξη ταμπούρων στον πίσω άξονα δεν επηρεάζει καθόλου την πέδηση παρά μόνον την αισθητική! Ναι έτσι είναι είτε αρέσει σε κάποιους είτε όχι. Η ποιότητα η ευρωπαική...απλά άρχισε προ πολού να υπερέχει!
Παιδια, τα τεστ φρεναρισματος για να ειναι ακριβη και εγκυρα πρεπει να γινονται με την ιδια μαρκα/διασταση/τυπο ελαστικων, αναλογη εξοπλιστικα εκδοση (γιατι το βαρος παιζει μεγαλη σημασια )και την ιδια ημερα, ιδια ωρα στο ακριβως ιδιο μερος για να πουμε οτι εχουμε κατα το δυνατον αντικειμενικα αποτελεσματα. Τα περισσοτερρα τεστ δεν τα τηρουν αυτα και ετσι γινονται με την εκδοση αυτοκινητου/εξοπλισμου που τους παρεχονται, διαφορετικα ελαστικα κλπ κλπ. Ειναι χωρις αμφισβητηση γεγονος οτι μονο και μονο η διαφορετικη μαρκα και διασταση ελαστικων μπορει να εχει διαφορα 2-3 η και περισσοτερα μετρα στο φρεναρισμα ακομα και στο ιδιο μοντελο της ιδιας μαρκας αυτοκινητου, οποτε καταλαβαινετε τι γινεται αν ειναι και διαφορετικο το αυτοκινητο!
@t@kis Τα δισκοφρενα πισω μπηκαν,πιο πολυ,διοτι προλαβαινουν να κρυωσουν πιο γρηγορα απο τα ταμπουρα,και επειδη,με μικροτερο μεγεθος και ογκο,εχουν μεγαλυτερη αποδοση. Μονο μειονεκτημα ειναι,οτι οι δισκοι,τρωνε πιο γρηγορα τακακια,απ'οτι τα ταμπουρα σιαγονες στις περισοτερες περιπτωσεις. Ομως αν δεις το νεο polo με τα ταμπουρα πισω,εχει 2 μετρα μεγαλυτερη αποσταση φρεναρισματος,απο την εκδοση με τους δισκους. Οποτε... Σιγουρα υπαρχει λογος που τα ταμπουρα εχουν αντικατασταθει απο δισκους.