O τετρακύλινδρος turbo κινητήρας MultiAir των 1,3 λίτρων αποτελεί τη βάση του υβριδικού συστήματος.

O τετρακύλινδρος turbo κινητήρας MultiAir των 1,3 λίτρων αποτελεί τη βάση του υβριδικού συστήματος.

Δεν καίει τίποτα μέσα στην πόλη

44.859 Επισκέψεις στο άρθρο (11/12/2023)

Το Plug-in υβριδικό σύστημα της Tonale Hybrid Q4 συνδυάζει έναν τετρακύλινδρο turbo κινητήρα MultiAir 1.3 λίτρων με απόδοση 180 ίππους, με αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων, που δίνει κίνηση στους εμπρός τροχούς, και έναν ηλεκτροκινητήρα ισχύος 90kW με ροπή 250 Nm, που δίνει κίνηση στους πίσω τροχούς, με αποτέλεσμα η μέγιστη ισχύς του μοντέλου να φτάνει συνδυαστικά τους 280 ίππους. Η μπαταρία ιόντων-λιθίου των 306-volt, με χωρητικότητα 15.5 kWh εξασφαλίζει ηλεκτρική αυτονομία 70χλμ. σε αστικό κύκλο ή 60 χλμ. σε μεικτές συνθήκες σύμφωνα τις δικές μας μετρήσεις. Η μπαταρία των 15,5 kWh, χάρη στον 7,4 kW φορτιστή του αυτοκινήτου, φορτίζει από wallbox σε μόλις 2,5 ώρες και σε οικιακή πρίζα κοντά στις 6,5 ώρες και καλύπτεται από εγγύηση 8 ετών. 


Αν δεν υπάρχει ικανό απόθεμα ενέργειας στη μπαταρία, η Tonale λειτουργεί όπως όλα τα PHEV, ως υβριδικό με την κατανάλωση να είναι γύρω στα 5 λτ./100 χλμ., όμως αν κινηθείς αποκλειστικά με βενζίνη, ώστε να φορτίσεις  τη μπαταρία, η κατανάλωση ανεβαίνει στα 8 λτ./100 χλμ. Σύμφωνα με τη μάρκα, το νέο υβριδικό σύστημα κίνησης επιτυγχάνει εκπομπές CO2 που δεν υπερβαίνουν τα 33 γρ./χλμ..

Σελίδα 1Tα 5 πράγματα που μας αρέσουν στην Plug-in υβριδική Alfa Romeo Tonale
Σελίδα 2Δεν καίει τίποτα μέσα στην πόλη
Σελίδα 3Έχει επιδόσεις που ταιριάζουν σε GTi αυτοκίνητο
Σελίδα 4Απολαμβάνεις να την οδηγείς
Σελίδα 5Απαλλάσσεται από εταιρικό φόρο στην έκδοση Sprint
Σελίδα 6Είναι ασφαλής σαν «αστακός»
home pro
ETRANSIT VS ESPRINTER