ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Στην πορεία των έργων υλοποίησης του Βόρειου Οδικού ¶ξονα Κρήτης αναφέρθηκε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής.

Τα επόμενα βήματα για την υλοποίηση του ΒΟΑΚ

1.730 Επισκέψεις στο άρθρο (19/10/2020)

Στην πορεία των έργων υλοποίησης του Βόρειου Οδικού `Αξονα Κρήτης αναφέρθηκε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής, ο οποίος μεταξύ άλλων μίλησε και για το χρηματοδοτικό μοντέλο που θα υπάρξει για την κατασκευή του ΒΟΑΚ.

autotriti team

Πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που θα ακολουθήσει η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας σε ότι αφορά την κατασκευή του Βόρειου Οδικού `Αξονα Κρήτης, έδωσε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής απαντώντας σε σχετική επίκαιρη ερώτηση στην Βουλή.
 
Αφού πρωτίστως ο Υπουργός έριξε καρφιά στην προηγούμενη κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ, η οποία σύμφωνα με τα λεγόμενά του: «επί πέντε χρόνια δεν είχε κάνει απολύτως τίποτα» σχετικά με το ΒΟΑΚ, τόνισε πως κύριο μέλημα της κυβέρνησης είναι να αποκτήσει η Κρήτη έναν σύγχρονο και κυρίως ασφαλή αυτοκινητόδρομο.
 
Ο Κώστας Καραμανλής υποστήριξε ότι με το που ανέλαβε τη διακυβέρνηση της χώρας η Νέα Δημοκρατία προχώρησε σε σειρά ενεργειών για τη μελετητική ωρίμανση του έργου, όπως για παράδειγμα η δημοπράτηση και ανάθεση συμβάσεων εκτέλεσης γεωτεχνικών ερευνών και δοκιμών σε όλο το μήκος του τμήματος Χανιά – Νεάπολη και σε μια σειρά από άλλες μελέτες σχετικά με το περιβάλλον, προκειμένου να μην υπάρξουν καθυστερήσεις στη διαδικασία περιβαλλοντικής αδειοδότησης.
 
Παράλληλα, σημείωσε ότι με την αναπροσαρμογή του χρηματοδοτικού μοντέλου του ΒΟΑΚ, έχει εξασφαλιστεί η αποδοχή της χάραξης από τις αρμόδιες υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού, έχει γίνει μια αρχική κοστολόγηση των παρεμβάσεων που θα πρέπει να γίνουν στις υφιστάμενες Παρακάμψεις Χανίων, Ρεθύμνου και Ηρακλείου, έχουν ξεκινήσει ήδη οι διαδικασίες για την εκπόνηση σειράς μελετών για την οδοποιία, τις γεωλογικές μελέτες κ.λπ..
 
Τέλος γνωστοποίησε το πώς έχει διαμορφωθεί αυτήν την στιγμή το χρηματοδοτικό μοντέλο, το οποίο έχει ως εξής:

· Πρώτον, τίμημα Μελετών – Κατασκευών σχεδόν 1,5 δισ. ευρώ, με πλήρη πρόβλεψη για την κατασκευαστική αναβάθμιση των υφιστάμενων παρακάμψεων Χανίων, Ρεθύμνου και Ηρακλείου.
· Δεύτερον, διατηρούμε τα πραγματικά διόδια, όπως προέβλεπε και η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ, με χρέωση 0,063 ευρώ/χλμ.
· Τρίτον, κυμαινόμενες πληρωμές από το Ελληνικό Δημόσιο ως ποσοστό των πραγματικών διοδίων.
· Τέταρτον, χρηματοδοτική Συμβολή Δημοσίου ύψους – το μέγιστο – 800 εκατομμύρια ευρώ.
 

ford
ford
OPEL