Tα κορυφαία ηλεκτρικά στο φρενάρισμα
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Tα κορυφαία ηλεκτρικά στο φρενάρισμα

Τα καλύτερα ηλεκτρικά σε φρένα

2.257 Επισκέψεις στο άρθρο (9/1/2023)

Τα 5+2 καλύτερα ηλεκτρικά σε φρένα σύμφωνα με τις μετρήσεις του AutoΤρίτη Test Center. Πόσα μέτρα χρειάζονται για να κοκαλώσουν;

ΤΟP ηλεκτρικά σε φρένα

Ένας από τα πιο βασικά χαρακτηριστικά που απαιτείται να έχει ένα αυτοκίνητο είναι η ασφάλεια. Είναι απαραίτητο να μπορείς να προσπεράσεις γρήγορα, να αποφύγεις έναν αναπάντεχο κίνδυνο  και να φρενάρεις αποτελεσματικά όταν παραστεί η ανάγκη.

Βάρος = χειρότερα φρένα

Θα σταθούμε στο τελευταίο, καθώς αρκετοί είναι οι αμφισβητίες των ηλεκτρικών αυτοκινήτων ως προς τη δυνατότητά τους να φρενάρουν εξίσου αποτελεσματικά με τα συμβατικά οχήματα. Και όχι αναίτια, καθώς τα ηλεκτρικά οχήματα είναι αρκετές εκατοντάδες κιλά βαρύτερα και είναι γνωστό πως το έξτρα βάρος αποτελεί ανασταλτικό παράγοντα. Φυσικά και οι κατασκευαστές το γνωρίζουν, συνεπώς παίρνουν τα μέτρα τους για να παρέχουν «δυνατά» φρένα. Ποιοι το καταφέρνουν καλύτερα όμως;

7 μοντέλα κάτω από 36 μέτρα για το 100-0 χλμ./ώρα

Είναι γνωστό πως το Test Center μας δίνει μεγάλη σημασία στο φρενάρισμα, γι’ αυτό και σε κάθε μοντέλο που «μπαίνει στο γκαράζ μας» μία από τις μετρήσεις που πραγματοποιούμε, είναι αυτή του φρεναρίσματος πανικού. Δηλαδή από τα 100 χλμ./ώρα πατάμε απότομα και δυνατά φρένο για αν δούμε σε πόση απόσταση θα σταματήσει το μοντέλο της δοκιμής μας. Σε σχεδόν 40 ηλεκτρικά μοντέλα που έχουμε μετρήσει λοιπόν, 7 από αυτά είχαν επίδοση κάτω από 36 μέτρα, νούμερο που χαρακτηρίζει αυτοκίνητα με σπορ χαρακτήρα.

Κορυφαίο ηλεκτρικό σε φρένα το Kia EV6

Ας δούμε λοιπόν ποιες είναι οι 5 κορυφαίες επιδόσεις φρεναρίσματος ηλεκτρικών μοντέλων που έχει καταγράψει το Test Center του AutoΤρίτη. Στην 5η θέση έχουμε τριπλή ισοβαθμία, με τα Cupra Born, VW ID4 και Tesla Model Y να χρειάζονται 35 ,8 μ. για το 100-0 χλμ./ώρα. Ισοβαθμία έχουμε και στην 3 καλύτερη επίδοση, στα 35,3 μέτρα, νούμερο που κατέγραψαν τα νούμερά μας στις μετρήσεις των Mercedes EQS και η Ford Mustang GT.

Στη δεύτερη θέση θα συναντήσουμε το Honda e, το μοναδικό compact μοντέλο στη λίστα μας, το οποίο χρειάστηκε 35,2 μέτρα. Φτάσαμε και στην κορυφή λοιπόν, εκεί που θα συναντήσουμε το Kia EV6 στη δικίνητη έκδοση με τους 228 ίππους, το οποίο χρειάστηκε μόλις 34,3 μέτρα για να ακινητοποιηθεί από τα 100 χλμ./ώρα. Επίδοση τουλάχιστον εξαιρετική, καθώς ακόμα και κάποια μοντέλα επιδόσεων έχουμε δει μεγαλύτερα νούμερα.


Το Kia EV6 έχει πετύχει επίδοση που θα ζήλευαν ακόμα και GTi

Το Kia EV6 έχει πετύχει επίδοση που θα ζήλευαν ακόμα και GTi

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Συνέχεια του άρθρου >>>
test center
SEAT