
Στην «κατασκοπευτική» εικόνα που διαθέτουμε κατά αποκλειστικότητα, βλέπετε την μορφή του νέου Opel Astra, που αναμένεται να λανσαριστεί στο τέλος του 2015.
Opel Astra
148.981 Επισκέψεις στο άρθρο (2/1/2015)
Με μια ματιά
Έρχεται τέλος του 2015
7η γενιά με δυναμικό στιλ
Νέοι κινητήρες, ξεκινώντας από τον 1.000άρη turbo των 115 ίππων
Με δυναμικό design, ελαφρύτερο αμάξωμα και νέους κινητήρες, αναμένεται στο τέλος του 2015 το 7ο κατά σειρά Opel Astra. Εμείς, όμως, διαθέτουμε κατά αποκλειστικότητα, μία ψηφιακά επεξεργασμένη εικόνα του μοντέλου, αλλά και τις 1ες πληροφορίες γύρω από αυτό.
Η υπάρχουσα γενιά (J) του Opel Astra τα έχει καταφέρει ικανοποιητικά στον εμπορικό στίβο, αλλά η εταιρεία χρειάζεται να λανσάρει τη νέα, 7η (Κ), γενιά του μικρομεσαίου της μοντέλου, προκειμένου να αντιμετωπίσει τον οξυμένο ανταγωνισμό που προέκυψε από νέα μοντέλα, όπως το Peugeot 308. Ήδη, το νέο Astra έχει «συλληφθεί» από φωτογραφικούς φακούς να κυκλοφορεί με βαρύ «καμουφλάζ», στο πλαίσιο των δοκιμών του. Εμείς, όμως, διαθέτουμε μια αποκλειστική, κατασκοπευτική, ηλεκτρονικά επεξεργασμένη φωτογραφία, που αποκαλύπτει την πιθανή τελική εικόνα του νέου Astra.
Όπως διαπιστώνουμε από την εικόνα, το νέο Astra έχει σαφείς σχεδιαστικές επιρροές από το πρωτότυπο Monza, που παρουσιάστηκε πέρσι στη Φρανκφούρτη. Η εικόνα δείχνει μια δυναμική ευμεγέθη μάσκα, με πολλούς αεραγωγούς κι έναν νέο μπροστινό προφυλακτήρα, που διαθέτει αρκετές γωνιές. Έτσι, ο νέος σχεδιασμός δημιουργεί ένα πιο «αιχμηρό» και επιθετικό σύνολο. Παράλληλα, οι επιμηκυμένοι προβολείς (δανεισμένοι από το Monza), τονίζουν την αεροδυναμική εμφάνιση και το σύγχρονο design του νέου μοντέλου.
Κινητήρες
Επιπλέον, το νέο μικρομεσαίο Opel αναμένεται να χάσει 50 με 100 κιλά, γεγονός που από μόνο του είναι μεγάλο νέο, καθώς η υπάρχουσα γενιά του Astra έπασχε στο εν λόγω ζήτημα. Οπότε, σε συνδυασμό με την βελτιωμένη (λογικά) αεροδυναμική, αναμένουμε βελτιωμένες καταναλώσεις από τους ήδη υπάρχοντες κινητήρες. Επιπλέον, το νέο Astra θα εφοδιάζεται από τον νέο 3κύλινδρο, 1.000άρη SIDI Turbo κινητήρα των 115 ίππων και 166 Nm ροπής, που έφερε το Monza concept, ενώ θα είναι διαθέσιμοι και οι νέοι 1,6 λτ. κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου.
Λανσάρισμα
Το νέο Astra θα κατασκευάζεται εκτός Γερμανίας, καθώς η παραγωγή στο εργοστάσιο του Rüsselsheim θα τερματιστεί. Αντιθέτως, θα φτιάχνεται στο Gliwice της Πολωνίας και στο Ellesmere Port του Cheshire της Μ. Βρετανίας. Το μοντέλο θα διατίθεται στους ίδιους τύπους αμαξώματος: hatchback, wagon (Sports Tourer), coupe (GTC) και sedan. Το ντεμπούτο του 7ου κατά σειρά Opel Astra αναμένεται να γίνει στην «πατρίδα», στο Motor Show της Φρανκφούρτης τον Σεπτέμβριο του 2015 και αμέσως μετά το νέο γερμανικό μικρομεσαίο θα λανσαριστεί στην αγορά.
Η υπάρχουσα γενιά (J) του Opel Astra τα έχει καταφέρει ικανοποιητικά στον εμπορικό στίβο, αλλά η εταιρεία χρειάζεται να λανσάρει τη νέα, 7η (Κ), γενιά του μικρομεσαίου της μοντέλου, προκειμένου να αντιμετωπίσει τον οξυμένο ανταγωνισμό που προέκυψε από νέα μοντέλα, όπως το Peugeot 308. Ήδη, το νέο Astra έχει «συλληφθεί» από φωτογραφικούς φακούς να κυκλοφορεί με βαρύ «καμουφλάζ», στο πλαίσιο των δοκιμών του. Εμείς, όμως, διαθέτουμε μια αποκλειστική, κατασκοπευτική, ηλεκτρονικά επεξεργασμένη φωτογραφία, που αποκαλύπτει την πιθανή τελική εικόνα του νέου Astra.
Όπως διαπιστώνουμε από την εικόνα, το νέο Astra έχει σαφείς σχεδιαστικές επιρροές από το πρωτότυπο Monza, που παρουσιάστηκε πέρσι στη Φρανκφούρτη. Η εικόνα δείχνει μια δυναμική ευμεγέθη μάσκα, με πολλούς αεραγωγούς κι έναν νέο μπροστινό προφυλακτήρα, που διαθέτει αρκετές γωνιές. Έτσι, ο νέος σχεδιασμός δημιουργεί ένα πιο «αιχμηρό» και επιθετικό σύνολο. Παράλληλα, οι επιμηκυμένοι προβολείς (δανεισμένοι από το Monza), τονίζουν την αεροδυναμική εμφάνιση και το σύγχρονο design του νέου μοντέλου.
Κινητήρες
Επιπλέον, το νέο μικρομεσαίο Opel αναμένεται να χάσει 50 με 100 κιλά, γεγονός που από μόνο του είναι μεγάλο νέο, καθώς η υπάρχουσα γενιά του Astra έπασχε στο εν λόγω ζήτημα. Οπότε, σε συνδυασμό με την βελτιωμένη (λογικά) αεροδυναμική, αναμένουμε βελτιωμένες καταναλώσεις από τους ήδη υπάρχοντες κινητήρες. Επιπλέον, το νέο Astra θα εφοδιάζεται από τον νέο 3κύλινδρο, 1.000άρη SIDI Turbo κινητήρα των 115 ίππων και 166 Nm ροπής, που έφερε το Monza concept, ενώ θα είναι διαθέσιμοι και οι νέοι 1,6 λτ. κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου.
Λανσάρισμα
Το νέο Astra θα κατασκευάζεται εκτός Γερμανίας, καθώς η παραγωγή στο εργοστάσιο του Rüsselsheim θα τερματιστεί. Αντιθέτως, θα φτιάχνεται στο Gliwice της Πολωνίας και στο Ellesmere Port του Cheshire της Μ. Βρετανίας. Το μοντέλο θα διατίθεται στους ίδιους τύπους αμαξώματος: hatchback, wagon (Sports Tourer), coupe (GTC) και sedan. Το ντεμπούτο του 7ου κατά σειρά Opel Astra αναμένεται να γίνει στην «πατρίδα», στο Motor Show της Φρανκφούρτης τον Σεπτέμβριο του 2015 και αμέσως μετά το νέο γερμανικό μικρομεσαίο θα λανσαριστεί στην αγορά.