ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Τα πιο σημαντικά σημεία στις 4 γενιές της Mercedes A-Class

1.275 Επισκέψεις στο άρθρο
Τα πιο σημαντικά σημεία στις 4 γενιές της Mercedes A-Class
13 Φωτογραφίες »

Άνοιξε το δρόμο στα premium μικρομεσαία και έθεσε νέα πρότυπα ασφάλειας (ESP) εξαιτίας ενός elk test…
Η 2η γενιά έκανε γνωστά συστήματα που υπάρχουν μέχρι και σήμερα, (π.χ. αυτόματο παρκάρισμα και τ start-stop κινητήρα).
Στην 3η της γενιά άφησε το σχέδιο σαν «κουτί» έγινε hatchback και SUV.
Η 4η γενιά έκανε τεχνολογική υπέρβαση με ψηφιακό εσωτερικό (MBUX) και είναι διαθέσιμη σε πολλές διαφορετικές επιλογές αμαξώματος, αλλά και Plug In υβριδικές εκδόσεις.

autotriti team

Άνοιξε το δρόμο στα premium μικρομεσαία και έθεσε τα πρότυπα ασφάλειας, αν και χρειάστηκε να αποτύχει στο elk test

Η Mercedes A-Class παρουσιάστηκε το 1997 και αν και δεν ήταν το πρώτο premium μικρομεσαίο χάτσμπακ της αγοράς (σ.σ. είχε προηγηθεί το Audi A3 ένα χρόνο νωρίτερα), εντούτοις ήταν αυτό που άνοιξε το δρόμο για τα αυτοκίνητα της κατηγορίας, προσφέροντας ποιότητα κατασκευής και τεχνολογικά συστήματα που μέχρι τότε δεν είχαμε ξαναδεί στη μικρομεσαία κατηγορία. Η MPV σχεδίαση του αμαξώματος, συνδυαζόταν με έντονη πρακτικότητα και ευρυχωρία, ενώ η πρώτη γενιά της A-Class ήταν και το πρώτο προσθιοκίνητο μοντέλο της μάρκας.

Αυτή η γενιά  ήταν επίσης αυτή που άλλαξε το επίπεδο ασφάλειας στην κατηγορία αλλά και στην αυτοκίνηση γενικότερα, αφού μετά από ένα αποτυχημένο elk test στο οποίο τούμπαρε, η Mercedes αναγκάστηκε να επανασχεδιάσει την ανάρτηση και να προσθέσει το άγνωστο μέχρι τότε σύστημα ESP, παραβλέποντας βεβαίως το όποιο χρηματικό κόστος. Εκ των υστέρων αυτή αποδείχθηκε καθοριστική στιγμή και στην μετέπειτα πορεία του μοντέλου, αφού σε κάθε γενιά της Α-Class, η Mercedes φρόντιζε και φροντίζει μέχρι και σήμερα να ανεβάζει τον πήχη στους τομείς της ποιότητας, της τεχνολογίας και της ασφάλειας.

Η 2η γενιά μας έκανε γνωστά συστήματα που υπάρχουν μέχρι και σήμερα, όπως το σύστημα υποβοήθησης παρκαρίσματος και το start-stop

Η δεύτερη γενιά της A-Class που παρουσιάστηκε το 2004 δεν άλλαξε ριζικά, έκανε όμως από την αρχή σαφές πως πρόκειται για το καλύτερο ποιοτικά και πιο ασφαλές μικρομεσαίο μοντέλο της αγοράς. Και ενώ η πρώτη της γενιά κέρδισε τη θέση της στην αγορά, η δεύτερη ήταν αυτή που απογείωσε τις πωλήσεις της, με το MPV και πάλι αμάξωμα να αποκτά πιο νεανικό χαρακτήρα. Και η 2η γενιά ήταν και αυτή προσθιοκίνητη και πάλι «χτισμένη» στο πλαίσιο τύπου «sandwitch» που επέτρεπε στον κινητήρα να μετακινηθεί κάτω από τα πόδια του οδηγού σε περίπτωση μετωπικής σύγκρουσης.

Η κορυφαία ασφάλεια αποτέλεσε το βασικότερο χαρακτηριστικό της δεύτερης γενιάς της Α-Class και η Mercedes δεν άφησε κανένα περιθώριο αμφισβήτησης της, με την Α-Class να αξιολογείται με την υψηλότερη βαθμολογία (5 αστέρια) στις δοκιμές του Euro NCAP. Παράλληλα, η δεύτερη γενιά της μας έκανε γνωστό το σύστημα start-stop του κινητήρα προς όφελος της κατανάλωσης, αλλά και την πρώτη γενιά του συστήματος Parktronic, του συστήματος υποβοήθησης παρκαρίσματος δηλαδή της Mercedes, με τα δύο αυτά συστήματα να υπάρχουν μέχρι και σήμερα σε πιο εξελιγμένες βεβαίως εκδόσεις.


Memories: 4 γενιές Μercedes A-Class – 4 διαφορετικές ιστορίες | autotriti.gr
13 Φωτογραφίες »

Memories: 4 γενιές Μercedes A-Class – 4 διαφορετικές ιστορίες | autotriti.gr

Στην 3η της γενιά άφησε το σχέδιο σαν «κουτί» έγινε hatchback και SUV

Η τρίτη γενιά της Mercedes A-Class (παρουσιάστηκε το 2012), άλλαξε σελίδα σε πολλούς τομείς με κυριότερο ότι άφησε πίσω την MPV σχεδίαση των δύο προηγούμενων και απέκτησε μια ξεκάθαρα χάτσμπακ εμφάνιση. Παράλληλα απέκτησε και μια πολύ πιο ενδιαφέρουσα οδηγικά προσέγγιση αφού εκτός από ασφαλές ήταν και πιο ευχάριστο στο δρόμο, κάτι που ενισχύθηκε και από τις πολλές και ικανές επιλογές κινητήρων που την εφοδίαζαν.

Η Mercedes εξέλιξε αυτό το προφίλ της παρουσιάζοντας την κορυφαία έκδοση AMG A 45 4MATIC, με αυτή να εφοδιάζεται με 2λιτρο κινητήρα απόδοσης 381 ίππων στην τελευταία της εκδοχή, με ειδική απόδοση 190 ίππων/λτ. που είναι μέχρι και σήμερα ο πιο αποδοτικός κινητήρας παραγωγής. Αυτή η έκδοση ήταν βεβαίως και τετρακίνητη, με το σύστημα 4ΜΑΤΙC να ενσωματώνεται όμως και σε κάποιες εκδόσεις της SUV έκδοσης της A-Class, της GLA που αποτελεί πλέον ένα αυτόνομο και απόλυτα επιτυχημένο κεφάλαιο στην γκάμα της Mercedes. Επιπλέον, η Α-Class αυτής της γενιάς μας έδωσε και άλλες εκδόσεις αμαξώματος όπως η επιβλητική CLA με την κουπέ σχεδίαση ή η πιο ειδική Shooting Brake έκδοση, μια δηλαδή πιο ενδιαφέρουσας σχεδιαστικά, station wagon έκδοσης.

Η 4η γενιά έκανε τεχνολογική υπέρβαση με ψηφιακό εσωτερικό (MBUX) και είναι διαθέσιμη σε πολλές διαφορετικές επιλογές αμαξώματος, αλλά και Plug In υβριδικές εκδόσεις

Η τελευταία 4η γενιά της Mercedes A-Class που διατίθεται σήμερα και μετά την ανανέωσή της, εξακολουθεί να αποτελεί το ορόσημο μοντέλο όσον αφορά την ποιότητα κατασκευής και τον premium χαρακτήρα, στην κατηγορία της. Έχοντας ήδη από την προ ανανέωσης έκδοση αποκτήσει το σύστημα infotainment της Mercedes (MBUX), η A-Class έδωσε άλλη διάσταση στο σύγχρονο και high-tech εσωτερικό της. Και δεν είναι μόνο οι δύο οθόνες των 10,25 ιντσών που συνθέτουν αυτό το ψηφιακό πάνελ που γεμίζουν και ομορφαίνουν την καμπίνα, αλλά και ο τρόπος χειρισμού τους και η πληρότητα συστημάτων που ενσωματώνουν, ενώ ξεχωρίζει και για τη λειτουργία φωνητικών εντολών που ενσωματώνει. Με πιο εκλεπτυσμένη γραμμή σχεδίασης δε, η τέταρτη γενιά της A-Class συνδυάζει πιο αποτελεσματικά τη δυναμική με την πολυτέλεια, ενώ διατηρεί και τον οδηγοκεντρικό χαρακτήρα της προηγούμενης αλλά επίσης με σημαντικές βελτιώσεις.

Σε αυτή τη γενιά της, η A-Class διατήρησε της εκδόσεις CLA και GLA και από αυτήν προέκυψε και η σεντάν έκδοση που παραπέμπει περισσότερο στα εμβληματικά μεσαία σεντάν μοντέλα της μάρκας (C-Class και E-Class), ενώ για πρώτη φορά απέκτησε και Plug in υβριδική έκδοση με 218 ίππους, ενώ κορυφαία σήμερα στην γκάμα της σε επιδόσεις και σπορ χαρακτήρα, είναι η έκδοση AMG A 35 4Matic με 306 ίππους.

Hyundai