• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Το πίσω άκρο είναι ελαφρώς πιο «ζωντανό» από ότι στη χάτσμπακ έκδοση της A-Class.

Κομψό αλλά όχι βαρετό στιλ: Το τετράθυρο σχήμα είναι απόλυτα κλασικό οπότε θέλει ωραία προσέγγιση για να μη δείχνει ξεπερασμένο.

Δοκιμή: Νέα Mercedes A-Class Sedan

Διαβάστηκε από 109697 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 26/9/2019
 

Πολλοί ίσως πιστεύουν ότι το σεντάν σχήμα τείνει προς εξαφάνιση. Υπολογίζουν όμως χωρίς τη Mercedes, η οποία στηρίζει σθεναρά τις μπερλίνες και διευρύνει το χαρτοφυλάκιό με τη νέα τετράθυρη A-Class.

Κακά τα ψέματα, όταν λέμε Mercedes εννοούμε πρωτίστως τα σεντάν μοντέλα. C-Class, E-Class, S-Class και όλες οι τετράθυρες παραλλαγές τους από τη CLS έως τη μικρομεσαία CLA: αυτά είναι τα αυτοκίνητα τα οποία κουβαλούν μέσα τους τον πιο αυθεντικό κώδικα DNA της φίρμας κι ας έχει γεμίσει ασφυκτικά η γκάμα της και από SUV.

Η Mercedes λοιπόν, αποφάσισε να χτίσει πάνω σε αυτό το σχήμα κι άλλο. Η αρχική κάθοδος στα μικρομεσαία έγινε με τη CLA η οποία αποκτά μία λίγο μικρότερη αδελφή με τη μορφή της A-Class Sedan που δοκιμάζουμε εδώ.

Η αλήθεια είναι ότι τα σεντάν είναι μία από τις κλάσεις που έχουν αποτελέσει καλό «μεζέ» για την όρεξη των SUV, ειδικά στην Ευρώπη, με την Ελλάδα να ακολουθεί την τάση. Παγκοσμίως όμως η εικόνα δεν είναι η ίδια σε όλες τις γεωγραφικές ζώνες. Οι Αμερικανοί λατρεύουν τα σεντάν, γεγονός που εξηγεί και την απόφαση της Mercedes να παράγει την A-Class Sedan και σε δεύτερο εργοστάσιο πέραν της Γερμανίας, στο Μεξικό αυτήν τη φορά. Αντίστοιχα για την Κίνα υπάρχει ήδη A-Class sedan με μακρύ μεταξόνιο.

Με την πρώτη ματιά, είναι δύσκολο να καταλάβει κανείς το σχέδιο της Mercedes καθώς η A-Class Sedan μοιάζει πολύ σχηματικά με τη CLA. Οι Γερμανοί έβαλαν τα μοντέλα τους σε σκαλοπάτια 13-14 πόντων ανάμεσα τους: Η πεντάθυρη A-Class έχει μήκος 4.419 χλστ., η σεντάν ανεβαίνει στα 4.549 ενώ η νέα CLA έχει ανέβει στα 4.688 χλστ.. H CLA δηλαδή, στη δεύτερη γενιά της, πήρε πέντε ποντάκια για να διευκολύνει και να ανοίξει κι άλλο το ζωτικό χώρο στη νέα τετράθυρη έκδοση που μπήκε από κάτω. Το μεταξόνιο πάντως είναι παντού ίδιο, 2.729 χλστ. όπως και στη χάτσμπακ έκδοση.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
Σχολιάστε την είδηση 1 σχόλια

Το ξεχώρισαν παγκόσμια θα το λατρέψεις κι εσύ

Πότε βγαίνουν τα εξαρτήματα ΝΟΚ ΑΟΥΤ;

Πως θα συντηρήσεις τα ελαστικά σου;

Αυτόματο vs Μηχανικό κιβώτιο

Η κίνηση στους δρόμους

Νανοτεχνολογία & στην περιποίηση του αυτοκινήτου

Διαρροή: Νέο VW Golf

Δοκιμή: Mercedes-Benz GLC 200 4Μatic Coupe

Ford Kuga, από 21.375€, επιτόκιο 1% και 8 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση.

Αποκλειστικό: Νέο VW Tiguan

H νέα BMW Σειρά 4;

Αναβάθμιση για Mazda CX-8

Ντεμπούτο για το Subaru WRX STI EJ20 Final Edition

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

SEAT: Μοντέλα φυσικού αερίου που καίνε 3,5€/100 χλμ.

HONDA: Τιμές… «όνειρο ζω, μη με ξυπνάτε»

FORDAdvertisement: Ford Kuga, από 21.375€, επιτόκιο 1% και 8 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση.

PEUGEOT: Θέλεις SUV Peugeot από 14.700 ευρώ;

RENAULT: All-new Renault CLIO. The best Clio ever! Ανακαλύψτε το...

περισσότερα »