• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Το πίσω άκρο είναι ελαφρώς πιο «ζωντανό» από ότι στη χάτσμπακ έκδοση της A-Class.

Κομψό αλλά όχι βαρετό στιλ: Το τετράθυρο σχήμα είναι απόλυτα κλασικό οπότε θέλει ωραία προσέγγιση για να μη δείχνει ξεπερασμένο.

Πρώτη Δοκιμή: Νέα Mercedes A-Class Sedan

Διαβάστηκε από 68302 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 13/6/2019
 

Πολλοί ίσως πιστεύουν ότι το σεντάν σχήμα τείνει προς εξαφάνιση. Υπολογίζουν όμως χωρίς τη Mercedes, η οποία στηρίζει σθεναρά τις μπερλίνες και διευρύνει το χαρτοφυλάκιό με τη νέα τετράθυρη A-Class.

Κακά τα ψέματα, όταν λέμε Mercedes εννοούμε πρωτίστως τα σεντάν μοντέλα. C-Class, E-Class, S-Class και όλες οι τετράθυρες παραλλαγές τους από τη CLS έως τη μικρομεσαία CLA: αυτά είναι τα αυτοκίνητα τα οποία κουβαλούν μέσα τους τον πιο αυθεντικό κώδικα DNA της φίρμας κι ας έχει γεμίσει ασφυκτικά η γκάμα της και από SUV.

Η Mercedes λοιπόν, αποφάσισε να χτίσει πάνω σε αυτό το σχήμα κι άλλο. Η αρχική κάθοδος στα μικρομεσαία έγινε με τη CLA η οποία αποκτά μία λίγο μικρότερη αδελφή με τη μορφή της A-Class Sedan που δοκιμάζουμε εδώ.
 

Η αλήθεια είναι ότι τα σεντάν είναι μία από τις κλάσεις που έχουν αποτελέσει καλό «μεζέ» για την όρεξη των SUV, ειδικά στην Ευρώπη, με την Ελλάδα να ακολουθεί την τάση. Παγκοσμίως όμως η εικόνα δεν είναι η ίδια σε όλες τις γεωγραφικές ζώνες. Οι Αμερικανοί λατρεύουν τα σεντάν, γεγονός που εξηγεί και την απόφαση της Mercedes να παράγει την A-Class Sedan και σε δεύτερο εργοστάσιο πέραν της Γερμανίας, στο Μεξικό αυτήν τη φορά. Αντίστοιχα για την Κίνα υπάρχει ήδη A-Class sedan με μακρύ μεταξόνιο.

Με την πρώτη ματιά, είναι δύσκολο να καταλάβει κανείς το σχέδιο της Mercedes καθώς η A-Class Sedan μοιάζει πολύ σχηματικά με τη CLA. Οι Γερμανοί έβαλαν τα μοντέλα τους σε σκαλοπάτια 13-14 πόντων ανάμεσα τους: Η πεντάθυρη A-Class έχει μήκος 4.419 χλστ., η σεντάν ανεβαίνει στα 4.549 ενώ η νέα CLA έχει ανέβει στα 4.688 χλστ.. H CLA δηλαδή, στη δεύτερη γενιά της, πήρε πέντε ποντάκια για να διευκολύνει και να ανοίξει κι άλλο το ζωτικό χώρο στη νέα τετράθυρη έκδοση που μπήκε από κάτω. Το μεταξόνιο πάντως είναι παντού ίδιο, 2.729 χλστ. όπως και στη χάτσμπακ έκδοση.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
Σχολιάστε την είδηση 4 σχόλια

Γιατί τα «παίζει» η μπαταρία σου το καλοκαίρι

Οι 7 ιδιότητες των λιπαντικών

ABS: Ο «φύλακας άγγελος» σου!

Υδροβαφή: Η νέα μόδα

Η κίνηση στους δρόμους

Νέο Toyota Prius Plug-in με 5 θέσεις

Peugeot 508 VS BMW Σειρά 3

Δοκιμή: Hyundai i30 N με 275 PS

T-Rug: Το ηλεκτρικό «Defender» της VW

Νέο ηλεκτρικό πρωτότυπο CUPRA

Ανανεωμένο Audi SQ7 με 435 άλογα

Νέο crossover με σπορ look από τη VW;

Νέα Bentley Flying Spur First Edition

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Civic σεντάν με 182 PS από 22.325€

SEAT: Tarraco το νέο μεγάλο SUV της Seat

NISSAN: Έως 1.500 ευρώ έκπτωση στο Qashqai

CITROEN: Reverse Sales και στα SUV

PEUGEOT: Mοναδικές τιμές για όλα τα μοντέλα μέχρι τις 31 Ιουλίου

RENAULT: CLIO από 10.990€ και ...θα σκάσει ο τζίτζικας που δεν μπορεί να το αποκτήσει. Εσύ όμως μπορείς!

περισσότερα »