Το Peugeot 3008 στις στροφές γέρνει φανερά, αλλά χωρίς να επηρεάζεται αισθητά το κράτημα.

Το Peugeot 3008 στις στροφές γέρνει φανερά, αλλά χωρίς να επηρεάζεται αισθητά το κράτημα.

Στο δρόμο: Ανετο και ικανό

43.817 Επισκέψεις στο άρθρο (29/1/2016)

Με το καλημέρα το 3008 δείχνει τη γαλλική του καταγωγή, αφού η ανάρτηση δεν αφήνει σχεδόν καμία λακκούβα να ενοχλήσει τους επιβάτες. Είναι σε θέση να καλύψει ξεκούραστα και με ασφάλεια μακρινά ταξίδια, όντας σταθερό και με γερό πάτημα. Παράλληλα εκτιμάται ο χαμηλός θόρυβος κύλισης, η προσεγμένη ηχομόνωση και η μεγάλη αυτονομία. Μέσα στην πόλη ο μεγάλος κύκλος στροφής και το βαρύ στους επιτόπιους ελιγμούς ηλεκτρικό τιμόνι δεν είναι και ότι καλύτερο. Το τελευταίο πάντως ελαφραίνει όσο αυξάνεται η ταχύτητα με μια καθόλα τυπική πληροφόρηση. Στις στροφές γέρνει φανερά, αλλά χωρίς να επηρεάζεται το κράτημα.
Για τις light εκτός δρόμου περιηγήσεις, το Peugeot 3008, εκτός από τα 178 χλστ. της τονισμένης απόστασης από το έδαφος, διαθέτει Grip Control. Αυτό είναι ενσωματωμένο με το ESP και έχει 5 διαφορετικούς τρόπους λειτουργίας: Έναν με το ESP σε κανονική λειτουργία για κίνηση σε άσφαλτο, έναν για το all terrain mode, όταν το αυτοκίνητο κινείται σε λάσπη, υγρό γρασίδι κ.ά., έναν για το sand mode, όταν βρίσκεται στην άμμο, έναν για το snow mode στο χιόνι και έναν με το ESP πλήρως απενεργοποιημένο, μέχρι όμως τα 50 χλμ./ώρα. Με το Grip Control πας πιο άνετα στο χώμα και σε σαθρά εδάφη, αλλά σε καμία περίπτωση δεν υποκαθιστά την τετρακίνηση όντας κάτι σαν ψηφιακή διευκόλυνση για το κάτι παραπάνω μόλις οι τροχοί εγκαταλείψουν την θαλπωρή της στεγνής ασφάλτου.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
moto