Οδική συμπεριφορά: 'Ανετο μέσα στην πόλη, ταξιδιάρικο έξω από αυτήν

52.056 Επισκέψεις στο άρθρο (6/4/2024)
Πιστό στη γενική φιλοσοφία της Citroen, το C3 Aircross εστιάζει στην άνεση, είτε μιλάμε στην λειτουργία της ανάρτησης που «καταπίνει» οποιαδήποτε ανωμαλία του εδάφους, ή στα καθίσματα «πολυθρόνες» Adv

Πιστό στη γενική φιλοσοφία της Citroen, το C3 Aircross εστιάζει στην άνεση, είτε μιλάμε στην λειτουργία της ανάρτησης που «καταπίνει» οποιαδήποτε ανωμαλία του εδάφους, ή στα καθίσματα «πολυθρόνες» Advanced Comfort, τα οποία θυμίζουν κάτι από την άνεση του σαλονιού του σπιτιού μας.

Στο δρόμο, η αίσθηση που σου δίνει το Citroen C3 Aircross τα πρώτα κιόλας μέτρα οδήγησης, είναι να πως «τώρα θα γράψεις εκατοντάδες ξεκούραστα χιλιόμετρα». Ιδιαίτερα, κιόλας, στην έκδοση της δοκιμής του οικονομικού σε κατανάλωση πετρελαιοκίνητου γαλλικού μικρού SUV. Πιστό στη γενική φιλοσοφία της Citroen, το C3 Aircross εστιάζει στην άνεση, είτε μιλάμε στην λειτουργία της ανάρτησης που «καταπίνει» οποιαδήποτε ανωμαλία του εδάφους, ή στα καθίσματα «πολυθρόνες» Advanced Comfort, τα οποία θυμίζουν κάτι από την άνεση του σαλονιού του σπιτιού μας.

 
Η θέση οδήγησης βρίσκεται εύκολα μετά τις κατάλληλες ρυθμίσεις, ώστε ο οδηγός να κάθεται αρχοντικά με τη βέλτιστη περιφερειακή ορατότητα από τις μεγάλες γυάλινες επιφάνειες και να έχει μέσα στα χέρια του το ελαφρύ σε αίσθηση τιμόνι, το οποίο περνά ωστόσο την σωστή πληροφόρηση στον οδηγό, παρόλο που έχει σχετικά αργό «βήμα» που το κάνει λιγότερο άμεσο στις πρώτες μοίρες περιστροφής. Ο επιλογέας σχέσεων είναι θετικός στο κούμπωμα, αν και οι μονές σχέσεις (1η, 3η, 5η) έχουν λίγο μεγαλύτερη διαδρομή στην αλλαγή. Συνολικά, πάντως, το κιβώτιο συνεργάζεται άψογα με τον κινητήρα.
 
Εκτός πόλης, λοιπόν, το C3 Aircross δίνει ρεσιτάλ ευκολίας και άνεσης στις μετακινήσεις σε ένα μακρινό ταξίδι. Ο ήχος του 1,5 turbo diesel δεν περνά έντονα στην καμπίνα είτε σε εντός πόλης μετακινήσεις, ή στον αυτοκινητόδρομο. Ιδιαίτερα στον τελευταίο, το C3 Aircross διατηρεί φυσιολογικά επίπεδα θορύβου για B-SUV ενώ παραμένει ευθύβολο και ανεπηρέαστο από πλευρικούς ανέμους ακόμα και σε υψηλές ταχύτητες.
 
Την ίδια στιγμή, δεν αρνείται και πιο σβέλτα περάσματα από διαδρομές με στροφές. Εκεί, το κράτημα είναι καλό και οι κλίσεις περιορισμένες, ενώ μόνο σε έντονα «μπασίματα» αντιλαμβάνεται κανείς ότι η ρύθμιση στην ανάρτηση είναι όντως σχετικά μαλακή, χωρίς να προβληματίζει όμως, ιδιαίτερα αν ο οδηγός μείνει στο γκάζι παρά την βύθιση της «μύτης». Η υποστροφή έρχεται σε φυσιολογικό σημείο πίεσης και σπάνια θα εμπλακεί το ESP για να ελεγχθεί.
 
Τέλος, Εκτός δρόμου, το C3 Aircross εκμεταλλεύεται πλήρως την απόσταση των 178 χλστ. από το έδαφος, αλλά και τις μεγάλες διαδρομές της άνετης ανάρτησης για να κινηθεί σε πατημένες, αλλά και πιο απαιτητικές χωμάτινες διαδρομές. Εκτός όλων των άλλων έχει και δύο ειδικά συστήματα για off-road οδήγηση, τα οποία και ενεργοποιούνται μέσω διακόπτη: Το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης (Grip Control) που παρεμβαίνει στο ESP ανάλογα την επιφάνεια στην οποία κινήστε, και το σύστημα υποβοήθησης κατάβασης (Hill Assist Descent), που περιορίζει την ταχύτητα στην κατηφόρα, χωρίς να πατάτε φρένο.

Σελίδα 1Δοκιμή: Citroen C3 Aircross με 110 PS | Το φθηνότερο diesel μικρό SUV
Σελίδα 2Εσωτερικό - Χώροι: Πρακτική καμπίνα με 7άρα οθόνη αφής & Head Up Display
Σελίδα 3Κινητήρας - Κατανάλωση: 1.500άρης BlueHDi που δεν «καίει»... στάλα
Σελίδα 4Οδική συμπεριφορά: 'Ανετο μέσα στην πόλη, ταξιδιάρικο έξω από αυτήν
Σελίδα 5Η γνώμη μας
Σελίδα 6Μετρήσεις, τεχνικά χαρακτηριστικά & τιμές
home pro
ETRANSIT VS ESPRINTER