Ο 1.500άρης πετρελαιοκινητήρας αποδίδει 109 ίππους. Εξασφαλίζει ικανοποιητικές επιδόσεις, είναι όμως πολύ φειδωλός σε κατανάλωση στην πράξη.

Ο 1.500άρης πετρελαιοκινητήρας αποδίδει 109 ίππους. Εξασφαλίζει ικανοποιητικές επιδόσεις, είναι όμως πολύ φειδωλός σε κατανάλωση στην πράξη.

Κινητήρας-Επιδόσεις: Κερδίζει σε οικονομία, απλά ικανοποιεί σε επιδόσεις

107.611 Επισκέψεις στο άρθρο (9/10/2015)

Κάτω από το καπό της Mercedes CLA 180 CDI βρίσκεται ένας 1.500άρης 4κύλινδρος, 8βάλβιδος πετρελαιοκινητήρας που χρησιμοποιεί τεχνολογία άμεσου ψεκασμού common rail, διαθέτει τούρμπο με φτερωτή μεταβλητής γεωμετρίας, αποδίδει 109 ίππους και το σημαντικότερο 260 Nm ροπής από τις 1.750 έως τις 2.500 σ.α.λ.

Στην πράξη χαρίζει απλά ικανοποιητικές επιδόσεις, ωστόσο τα 260 Nm σε συνδυασμό με το 7άρι αυτόματο κιβώτιο 7G-Tronic που είναι γρήγορο και smooth στις αλλαγές δεν τον αφήνουν να «κρεμάσει». Από πλευράς λειτουργίας ακούγεται στο ρελαντί και στις υψηλές στροφές, ωστόσο δεν δείχνει υστέρηση χαμηλά. Επίσης, ανεπαίσθητοι είναι οι κραδασμοί χάρη στη στιβαρή κατασκευή του μοντέλου. Το ανταγωνιστικό του πλεονέκτημα είναι η κατανάλωση καυσίμου. 


Συγκεκριμένα, η εργοστασιακή μέση ανέρχεται στα 3,9 λτ./100 χλμ., ωστόσο στην πράξη αυτή είναι κυμαίνεται στα 5,2 λτ./100χλμ., τιμή δηλαδή πολύ καλή δεδομένου του όγκου και βάρους του οχήματος. Ταυτόχρονα, οι εκπομπές CO2 είναι μόλις 102 γρ./χλμ. κάτι που μεταφράζεται σε 92 ευρώ ετήσια τέλη. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

NEO TRAFIC
moto