
6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Το Mitsubishi Space Star παραμένει μία αξιόπιστη επιλογή μικρού αυτοκινήτου
Test: Space Star 1,2 CVT
47.906 Επισκέψεις στο άρθρο
(27/1/2017)
Nice and easy - Το Mitsubishi Space Star στην έκδοση με το αυτόματο κιβώτιο CVT γίνεται ακόμη πιο εύκολο στην πόλη, διατηρώντας την οικονομία καυσίμου που χαρακτηρίζει τη χειροκίνητη έκδοση.
+ Ευελιξία-ευχρηστία, κατανάλωση, εξοπλισμός

Το αυτόματο κιβώτιο ανήκει στα απαραίτητα «αξεσουάρ» για όσους θέλουν να κινούνται ξεκούραστα και άνετα μέσα στο κλεινόν άστυ. Επομένως, από ένα αυτοκίνητο πόλης όπως το Mitsubishi Space Star δεν θα μπορούσε να λείπει μια τέτοια έκδοση. Στην προκειμένη περίπτωση, το μοντέλο χρησιμοποιεί μία λύση που συχνά υιοθετούν οι Ιάπωνες, αυτή του κιβωτίου CVT, το οποίο κοστίζει 1.360 ευρώ επιπλέον σε σχέση με τη χειροκίνητη έκδοση. Κατά τα άλλα, εκτός του κιβωτίου, στο αυτόματο μοντέλο της δοκιμής δεν αλλάζει κάτι άλλο, παραμένοντας μια αξιόπιστη επιλογή μικρού αυτοκινήτου.

Οικονομικό στην κατανάλωση και με πλούσιο εξοπλισμό.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
- Αίσθηση τιμονιού, κλίσεις στις στροφές, χώρος αποσκευώνΤο αυτόματο κιβώτιο ανήκει στα απαραίτητα «αξεσουάρ» για όσους θέλουν να κινούνται ξεκούραστα και άνετα μέσα στο κλεινόν άστυ. Επομένως, από ένα αυτοκίνητο πόλης όπως το Mitsubishi Space Star δεν θα μπορούσε να λείπει μια τέτοια έκδοση. Στην προκειμένη περίπτωση, το μοντέλο χρησιμοποιεί μία λύση που συχνά υιοθετούν οι Ιάπωνες, αυτή του κιβωτίου CVT, το οποίο κοστίζει 1.360 ευρώ επιπλέον σε σχέση με τη χειροκίνητη έκδοση. Κατά τα άλλα, εκτός του κιβωτίου, στο αυτόματο μοντέλο της δοκιμής δεν αλλάζει κάτι άλλο, παραμένοντας μια αξιόπιστη επιλογή μικρού αυτοκινήτου.
Χωρίς να ιδρώσεις…
Τα CVT κιβώτια επιλέγονται για να προσφέρουν ήπιες και άνετες διαδρομές, χωρίς όμως να συνάδουν στην ευχαρίστηση της οδήγησης ή στη συμμετοχή του οδηγού. Και αυτό περίπου συμβαίνει και στην περίπτωση του μοντέλου της δοκιμής, αφού στην πόλη ο οδηγός εκτιμά την ευκολία και την άνεση που προσφέρει, χωρίς μάλιστα να αυξάνεται η κατανάλωση καυσίμου, όταν τουλάχιστον πηγαίνεις με τα «νερά» του. Γιατί σε περίπτωση που απαιτηθεί περισσότερη δύναμη και ισχύς π.χ. για μια προσπέραση, τότε το CVT φανερώνει κάποιες αδυναμίες, καθώς και δεν θα ανταποκριθεί γρήγορα, αλλά και θα κάνει αισθητή ηχητικά την παρουσία του στο εσωτερικό.
Σύγκριση |
![]() |
---|---|
Μάρκα | MITSUBISHI |
Μοντέλο | SPACE STAR |
Κινητήρας | 1.2 |
Εξοπλισμός | INFORM |
Πόρτες | 5 |
Κυβισμός | 1193 |
Κατηγορία | ΜΙΚΡΑ |
Κυκλοφόρησε | 2013 |
Crash Test EURONCAP | **** |
Τιμή | 12.850 |
Τιμή με έκπτωση | 12.850 |
ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΑΝΕΣΗΣ
Air Condition | OXI |
---|---|
Κλιματισμός | ![]() |
Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός | ![]() |
Ηλεκτρικά παράθυρα πίσω | OXI |
Ηλεκτρικοί καθρέφτες | ![]() |
Θερμαινόμενοι καθρέφτες | OXI |
Κεντρικό κλείδωμα | ![]() |
Προβολείς ομίχλης | ![]() |
Ενδειξη εξωτ. θερμοκρασίας | ![]() |
Αισθητήρες παρκαρίσματος | OXI |
Αισθητήρας βροχής | OXI |
Αισθητήρας φώτων | OXI |
Φώτα xenon | OXI |
Ρύθμιση τιμονιού | ![]() |
Cruise Control | OXI |
Ηχοσύστημα | ![]() |
Πολυρυθμιζόμενο κάθισμα οδηγού | ![]() |
Διαιρούμενο πίσω κάθισμα | ![]() |
Δερμάτινες επενδύσεις | OXI |
Ζάντες ελαφρού κράματος | ![]() |
Ηλιοροφή | OXI |
Navigator | OXI |
ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
ESP | ![]() |
---|---|
Αερόσακος οδηγού | 1 |
Αερόσακος συνοδηγού | 1 |
Αερόσακοι πλευρικοί | 2 |
Αερόσακοι κεφαλης | 2 |
Σύστημα ελέγχου πρόσφυσης | ![]() |
Isofix | ![]() |
Συναγερμός | OXI |
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΑΜΑΞΩΜΑΤΟΣ (ΧΛΣΤ.)
Μήκος | 3710 |
---|---|
Πλάτος | 1665 |
Υψος | 1490 |
Μεταξόνιο | 2450 |
Μετατρόχιο εμπρός | 1430 |
Μετρατρόχιο πίσω | 1415 |
Χώρος αποσκευών (λτ.) | 235 |
Χώρος αποσκευών max (λτ.) | 912 |
Δοχείο καυσίμων (λτ.) | 35 |
ΒΑΡΗ ΑΜΑΞΩΜΑΤΟΣ (ΚΙΛΑ)
Καθαρό | 845 |
---|
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ (ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ)
Κυβικά εκατοστά | 1193 |
---|---|
Μέγιστη ισχύς (PS) | 80 |
Στροφές μέγιστης ισχύος (σ.α.λ.) | 6000 |
Μέγιστη ροπή (Nm) | 106 |
Στροφές μέγιστης ροπής (σ.α.λ.) | 4000 |
Κύλινδροι - διάταξη | 3 |
Διάμετρος | 75 |
Διαδρομή | 90 |
Βαλβίδες ανα κύλινδρο | 4 |
Σχέση συμπίεσης | 11 |
Εκκεντροφόροι - θέση | 2E |
Τροφοδοσία | ΨΕΚΑΣΜΟΣ ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ ΣΗΜΕΙΩΝ |
Turbo | ΟΧΙ |
ΜΕΤΑΔΟΣΗ
Τύπος | ΕΜΠΡΟΣ |
---|---|
Κιβώτιο | ΧΕΙΡΟΚΙΝΗΤΟ |
Αριθμός σχέσεων | 5 |
1η σχέση & μεγ. ταχύτητα (χ.α.ω) | 3,55 |
2η σχέση & μεγ. ταχύτητα (χ.α.ω) | 1,91 |
3η σχέση & μεγ. ταχύτητα (χ.α.ω) | 1,31 |
4η σχέση & μεγ. ταχύτητα (χ.α.ω) | 0,97 |
5η σχέση & μεγ. ταχύτητα (χ.α.ω) | 0,8 |
Τελική μετάδοση | 3,21 |
ΑΝΑΡΤΗΣΗ
Εμπρός | ΜΑΚ ΦΕΡΣΟΝ |
---|---|
Πίσω | ΗΜΙΑΚΑΜΠΤΟΣ ΑΞΟΝΑΣ |
ΦΡΕΝΑ
Εμπρός | Αεριζόμενοι δίσκοι |
---|---|
Πίσω | Ταμπούρα |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ
Τύπος υποβοήθηση | Ηλεκτρική υποβοήθηση |
---|---|
Στροφές τιμονιού | 3,5 |
Κύκλος στροφής (μ.) | 9,2 |
ΕΛΑΣΤΙΚΑ (ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ ΣΤΑΝΤΑΡ)
Διάσταση εμπρός | 175/55 R15 |
---|
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ (ECE) (ΛΤ./100 ΧΛΜ.)
Νόρμα eu | EU5 |
---|---|
Αστικός κύκλος (λτ./100 χλμ.) | 5 |
Επαρχιακό δίκτυο (λτ./100 χλμ.) | 3,9 |
Μέση (λτ./100 χλμ.) | 4,3 |
Co2 (γρ./χλμ.) | 100 |
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ
0-100 χ.α.ω. (δλ.) | 11,7 |
---|---|
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 180 |
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ AUTO ΤΡΙΤΗ
0-100 χ.α.ω. (δλ.) | 11,8 |
---|---|
0-60 χ.α.ω. (δλ.) | 5,4 |
0-80 χ.α.ω. (δλ.) | 8,2 |
0-120 χ.α.ω. (δλ.) | 16,9 |
0-140 χ.α.ω. (δλ.) | 26,3 |
0-400 μ. (δλ.) | 18,4 |
60-100 χ.α.ω. (δλ.) | 12,8 |
80-120 χ.α.ω. (δλ.) | 21,3 |
Φρένα 100-0 χ.α.ω. (μ.) | 40,2 |
ΘΟΡΥΒΟΣ (DB) ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ AUTO ΤΡΙΤΗ
100 χ.α.ω. με 4η | 71 |
---|---|
100 χ.α.ω. με 5η | 69 |
120 χ.α.ω. με 5η | 70 |
Ρελαντί | 48 |
Μέγιστος (με 2α) | 79 |
ΑΠΟΚΛΙΣΗ ΤΑΧΥΜΕΤΡΟΥ (ΜΕΤΡ. AUTO ΤΡΙΤΗ)
Στα 80 χ.α.ω. | 78 |
---|---|
Στα 100 χ.α.ω. | 98 |
Στα 120 χ.α.ω. | 118 |
ΒΑΡΟΣ ΟΧΗΜΑΤΑ ΜΕΤΡ. AUTO ΤΡΙΤΗ
Καθαρό βάρος (κ.) | 845 |
---|
ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΙ ΧΩΡΟΙ (ΧΛΣΤ) (ΜΕΤΡ. AUTO ΤΡΙΤΗ)
Πλάτος εμπρός | 1335 |
---|---|
Πλάτος πίσω | 1295 |
Κεφάλι εμπρός | 72 |
Κεφάλι πίσω | 9 |
Γόνατα πίσω | 76 |
ΕΓΓΥΗΣΗ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑΣ (ΕΤΗ) - SERVICE
Μηχανικά μέρη | 5 |
---|---|
Διάτρηση από σκουριά | 12 |
Χρώμα | 3 |
Οδική βοήθεια | 3 |
Ιάπωνας δε λέω!! Αλλά με τον Σαρακάκη στη Ελλάδα και το Micra απέναντι, στα ίδια χρήματα.... Καλωσόρισες εσύ στο Losers' Club!!