Μόλις η βελόνα του στροφόμετρου περάσει τις 2.000 η έκρηξη ισχύος σε κάνει να ξεχάσεις το «ξυράφιασμα» των πάλαι ποτέ ατμοσφαιρικών πολύστροφων συνόλων.
Κινητήρας - Επιδόσεις: ΠυRοβολεί
40.502 Επισκέψεις στο άρθρο (12/8/2016)
Πατώντας το «μαγικό» κόκκινο κουμπί Start δεξιά του τιμονιού ο κινητήρας του Type R έρχεται στη ζωή με ένα βαρύ, μπάσο ήχο. Μιλάμε για τον νέο turbo κινητήρα, άμεσου ψεκασμού, ο οποίος ενσωματώνει για πρώτη φορά την τεχνολογία VTEC (Μεταβλητού χρονισμού και ηλεκτρονικού ελέγχου των βαλβίδων), ενώ φέρει και τεχνολογία διπλού μεταβλητού ελέγχου του χρονισμού (Dual - Variable Timing Control - VTC), μέσω της οποίας επιτυγχάνεται η αύξηση στην απόκριση του κινητήρα. Η συνολική ισχύς ανέρχεται στους 310 ίππους στις 6.500 σ.α.λ., ενώ η ροπή αγγίζει τα 400 Nm διαθέσιμα από τις 2.500 σ.α.λ. Στην πράξη χαμηλά είναι αισθητή μια υστέρηση στην απόκριση, αλλά μόλις η βελόνα του στροφόμετρου περάσει τις 2.000 η έκρηξη ισχύος σε κάνει να ξεχάσεις το «ξυράφιασμα» των πάλαι ποτέ ατμοσφαιρικών πολύστροφων συνόλων, όχι όμως και τον ήχο, που δείχνει να λείπει. Πέρα από το τσαφ-τσoυφ της ηλεκτρονικά ελεγχόμενης βαλβίδας ανακούφισης, ο ήχος δεν ενθουσιάζει. Ούτε σκασίματα από την εξάτμιση ακούς, ακόμα και αν έχει επιλεγεί το +R Mode. Πάντως το μοτέρ είναι εξαιρετικά εύστροφο για turbo και χαρίζει καυτές επιδόσεις: 5,7ΆΆ για το 0-100 λέει η Honda, 5,2ΆΆ μετρήσαμε εμείς με τις ενδιάμεσες επιταχύνσεις να είναι στην κορυφή της κατηγορίας. Τελική; 270 υπόσχεται η Honda μέχρι 248 προλάβαμε να δούμε στην Autobahn… Στις επιδόσεις του Type R συμβάλει και το σοφά κλιμακωμένο 6τάχυτο κιβώτιο.
Germanotsolia με τα πολλα ονοματα και το τραγικο αβαταρ-ονομα που θυμιζει ναζι εισαι ηρων κακοτροπος και ολιγων πορωμενος...πρεπει να αλλαξεις τροπους πιστευω ωστε να μπορεις να κανεις συζητηση.
Επι του θεματος μια και ρωτησες...ναι ειχα σκοπο να αγορασω την προηγουμενη γενια ανεκρουσα πρυμναν ομως λογω ανωτερας βιας.Το αυτοκινητο ηταν χαρμα και ονειρο για μενα οπως και παραμενει.
Και τελος εαν θα μπορουσα να το αγορασω σημερα σαφως και θα εμπαινα στην ολη διαδικασια οταν η τιμη του ειναι ακριβη μεν αλλα 18 χιλιαρικα κατω απο το vw με 4 κυκλους που απλα μοιαζει και ειναι ο σκαραβαιος σε αλλη μορφη ενω το type r αυτοκινηταρα που δεν θα σε αφησει ουτε και θα το βαρεθεις ποτε.
Πιστευω να σε καλυψα και να σου εδωσα τροφη για την σκεψη σου!!
Αγαπημενο δυνατο εντυπωσιακο μα και ακριβο παραλληλα...αν και ακουγωντας τα 75 χιλιαρικα που θελει η audi για το 2λιτρο ΤΤ δεν θα το ελεγα...ειναι ονειρο.
Χανει ομως αυτοματος γιατι η νεα γενια του ερχεται φορτσατη.
Παραμενει ομως αξια ανεκτιμητη για πολλους!!
@Πειραιωτης:Γιατι το λες αγαπημενο,μηπως το χες και ποτε;;Τη βγαζετε με τα ΓΙΑΟΥΡΙΣ ΚΑΙ ΚΡΙΝΕΤΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΩΝ 80 ΚΑΙ 100 ΧΙΛΙΑΔΩΝ!
ΛΕΣ ΚΑΙ ΑΝ ΣΟΥ ΕΔΙΝΕ ΚΑΠΟΙΟΣ 80
ΧΙΛΙΑΡΙΚΑ ΓΙΑ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΘΑ ΕΠΑΙΡΝΕΣ ΤΟ ΓΙΑΟΥΡΙΣ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟΥ ΓΥΡΙΖΕΣ ΤΑ ΡΕΣΤΑ!
Germanotsolia με τα πολλα ονοματα και το τραγικο αβαταρ-ονομα που θυμιζει ναζι εισαι ηρων κακοτροπος και ολιγων πορωμενος...πρεπει να αλλαξεις τροπους πιστευω ωστε να μπορεις να κανεις συζητηση. Επι του θεματος μια και ρωτησες...ναι ειχα σκοπο να αγορασω την προηγουμενη γενια ανεκρουσα πρυμναν ομως λογω ανωτερας βιας.Το αυτοκινητο ηταν χαρμα και ονειρο για μενα οπως και παραμενει. Και τελος εαν θα μπορουσα να το αγορασω σημερα σαφως και θα εμπαινα στην ολη διαδικασια οταν η τιμη του ειναι ακριβη μεν αλλα 18 χιλιαρικα κατω απο το vw με 4 κυκλους που απλα μοιαζει και ειναι ο σκαραβαιος σε αλλη μορφη ενω το type r αυτοκινηταρα που δεν θα σε αφησει ουτε και θα το βαρεθεις ποτε. Πιστευω να σε καλυψα και να σου εδωσα τροφη για την σκεψη σου!!
Αγαπημενο δυνατο εντυπωσιακο μα και ακριβο παραλληλα...αν και ακουγωντας τα 75 χιλιαρικα που θελει η audi για το 2λιτρο ΤΤ δεν θα το ελεγα...ειναι ονειρο. Χανει ομως αυτοματος γιατι η νεα γενια του ερχεται φορτσατη. Παραμενει ομως αξια ανεκτιμητη για πολλους!!
@Πειραιωτης:Γιατι το λες αγαπημενο,μηπως το χες και ποτε;;Τη βγαζετε με τα ΓΙΑΟΥΡΙΣ ΚΑΙ ΚΡΙΝΕΤΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΩΝ 80 ΚΑΙ 100 ΧΙΛΙΑΔΩΝ! ΛΕΣ ΚΑΙ ΑΝ ΣΟΥ ΕΔΙΝΕ ΚΑΠΟΙΟΣ 80 ΧΙΛΙΑΡΙΚΑ ΓΙΑ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΘΑ ΕΠΑΙΡΝΕΣ ΤΟ ΓΙΑΟΥΡΙΣ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟΥ ΓΥΡΙΖΕΣ ΤΑ ΡΕΣΤΑ!