Μόλις η βελόνα του στροφόμετρου περάσει τις 2.000 η έκρηξη ισχύος σε κάνει να ξεχάσεις το «ξυράφιασμα» των πάλαι ποτέ ατμοσφαιρικών πολύστροφων συνόλων.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Μόλις η βελόνα του στροφόμετρου περάσει τις 2.000 η έκρηξη ισχύος σε κάνει να ξεχάσεις το «ξυράφιασμα» των πάλαι ποτέ ατμοσφαιρικών πολύστροφων συνόλων.

Κινητήρας - Επιδόσεις: ΠυRοβολεί

38.195 Επισκέψεις στο άρθρο (12/8/2016)

Πατώντας το «μαγικό» κόκκινο κουμπί Start δεξιά του τιμονιού ο κινητήρας του Type R έρχεται στη ζωή με ένα βαρύ, μπάσο ήχο. Μιλάμε για τον νέο turbo κινητήρα, άμεσου ψεκασμού, ο οποίος ενσωματώνει για πρώτη φορά την τεχνολογία VTEC (Μεταβλητού χρονισμού και ηλεκτρονικού ελέγχου των βαλβίδων), ενώ φέρει και τεχνολογία διπλού μεταβλητού ελέγχου του χρονισμού (Dual - Variable Timing Control - VTC), μέσω της οποίας επιτυγχάνεται η αύξηση στην απόκριση του κινητήρα. Η συνολική ισχύς ανέρχεται στους 310 ίππους στις 6.500 σ.α.λ., ενώ η ροπή αγγίζει τα 400 Nm διαθέσιμα από τις 2.500 σ.α.λ. Στην πράξη χαμηλά είναι αισθητή μια υστέρηση στην απόκριση, αλλά μόλις η βελόνα του στροφόμετρου περάσει τις 2.000 η έκρηξη ισχύος σε κάνει να ξεχάσεις το «ξυράφιασμα» των πάλαι ποτέ ατμοσφαιρικών πολύστροφων συνόλων, όχι όμως και τον ήχο, που δείχνει να λείπει. Πέρα από το τσαφ-τσoυφ της ηλεκτρονικά ελεγχόμενης βαλβίδας ανακούφισης, ο ήχος δεν ενθουσιάζει. Ούτε σκασίματα από την εξάτμιση ακούς, ακόμα και αν έχει επιλεγεί το +R Mode. Πάντως το μοτέρ είναι εξαιρετικά εύστροφο για turbo και χαρίζει καυτές επιδόσεις: 5,7ΆΆ για το 0-100 λέει η Honda, 5,2ΆΆ μετρήσαμε εμείς με τις ενδιάμεσες επιταχύνσεις να είναι στην κορυφή της κατηγορίας. Τελική; 270 υπόσχεται η Honda μέχρι 248 προλάβαμε να δούμε στην Autobahn… Στις επιδόσεις του Type R συμβάλει και το σοφά κλιμακωμένο 6τάχυτο κιβώτιο.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Ακολουθήστε το autotriti.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις!
Mercedes
Τα πάντα για επαγγελματικό όχημα