Ο καθαρόαιμος, σχεδόν αγωνιστικός χαρακτήρας του νέου Honda Civic Type R, μας έβαλε στη διαδικασία να το χρονομετρήσουμε στην πίστα των Μεγάρων. Ιδιαίτερα τεχνική σε μερικά σημεία, η μήκους 2,1 χλμ. διαδρομή μπορεί να αναδείξει τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά ενός σπορ μοντέλου, όπως το Type R. Ο χρόνος, που «έγραψε» ήταν 1:09,9ΆΆ, που ούτως ή άλλως είναι ένας εξαιρετικός χρόνος για τα δεδομένα ενός πολιτικού αυτοκινήτου. Θα πρέπει να σημειώσουμε πως ο χρόνος αυτός σημειώθηκε χωρίς τα ελαστικά να είναι στην καλύτερη δυνατή κατάσταση. Η μέγιστη ταχύτητά του στην ευθεία των 580 μέτρων ήταν 167 χλμ./ώρα. Ακόμη και στις πιο κλειστές στροφές (Κ1, Κ4, Κ6 και Κ9) το μπλοκέ δούλευε υποδειγματικά βοηθώντας τη δύναμη να περάσει στο δρόμο και να ωθήσει το Type R να εμφανίσει πλευρικές επιταχύνσεις της τάξης του 1,4 g. Αξίζει να σημειώσουμε την αντοχή των φρένων, που παρά την έντονη χρήση (έως και -1,2 g) και αρκετούς γύρους δεν εμφάνισαν κανένα σημείο κόπωσης!
Germanotsolia με τα πολλα ονοματα και το τραγικο αβαταρ-ονομα που θυμιζει ναζι εισαι ηρων κακοτροπος και ολιγων πορωμενος...πρεπει να αλλαξεις τροπους πιστευω ωστε να μπορεις να κανεις συζητηση.
Επι του θεματος μια και ρωτησες...ναι ειχα σκοπο να αγορασω την προηγουμενη γενια ανεκρουσα πρυμναν ομως λογω ανωτερας βιας.Το αυτοκινητο ηταν χαρμα και ονειρο για μενα οπως και παραμενει.
Και τελος εαν θα μπορουσα να το αγορασω σημερα σαφως και θα εμπαινα στην ολη διαδικασια οταν η τιμη του ειναι ακριβη μεν αλλα 18 χιλιαρικα κατω απο το vw με 4 κυκλους που απλα μοιαζει και ειναι ο σκαραβαιος σε αλλη μορφη ενω το type r αυτοκινηταρα που δεν θα σε αφησει ουτε και θα το βαρεθεις ποτε.
Πιστευω να σε καλυψα και να σου εδωσα τροφη για την σκεψη σου!!
Αγαπημενο δυνατο εντυπωσιακο μα και ακριβο παραλληλα...αν και ακουγωντας τα 75 χιλιαρικα που θελει η audi για το 2λιτρο ΤΤ δεν θα το ελεγα...ειναι ονειρο.
Χανει ομως αυτοματος γιατι η νεα γενια του ερχεται φορτσατη.
Παραμενει ομως αξια ανεκτιμητη για πολλους!!
@Πειραιωτης:Γιατι το λες αγαπημενο,μηπως το χες και ποτε;;Τη βγαζετε με τα ΓΙΑΟΥΡΙΣ ΚΑΙ ΚΡΙΝΕΤΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΩΝ 80 ΚΑΙ 100 ΧΙΛΙΑΔΩΝ!
ΛΕΣ ΚΑΙ ΑΝ ΣΟΥ ΕΔΙΝΕ ΚΑΠΟΙΟΣ 80
ΧΙΛΙΑΡΙΚΑ ΓΙΑ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΘΑ ΕΠΑΙΡΝΕΣ ΤΟ ΓΙΑΟΥΡΙΣ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟΥ ΓΥΡΙΖΕΣ ΤΑ ΡΕΣΤΑ!
Germanotsolia με τα πολλα ονοματα και το τραγικο αβαταρ-ονομα που θυμιζει ναζι εισαι ηρων κακοτροπος και ολιγων πορωμενος...πρεπει να αλλαξεις τροπους πιστευω ωστε να μπορεις να κανεις συζητηση. Επι του θεματος μια και ρωτησες...ναι ειχα σκοπο να αγορασω την προηγουμενη γενια ανεκρουσα πρυμναν ομως λογω ανωτερας βιας.Το αυτοκινητο ηταν χαρμα και ονειρο για μενα οπως και παραμενει. Και τελος εαν θα μπορουσα να το αγορασω σημερα σαφως και θα εμπαινα στην ολη διαδικασια οταν η τιμη του ειναι ακριβη μεν αλλα 18 χιλιαρικα κατω απο το vw με 4 κυκλους που απλα μοιαζει και ειναι ο σκαραβαιος σε αλλη μορφη ενω το type r αυτοκινηταρα που δεν θα σε αφησει ουτε και θα το βαρεθεις ποτε. Πιστευω να σε καλυψα και να σου εδωσα τροφη για την σκεψη σου!!
Αγαπημενο δυνατο εντυπωσιακο μα και ακριβο παραλληλα...αν και ακουγωντας τα 75 χιλιαρικα που θελει η audi για το 2λιτρο ΤΤ δεν θα το ελεγα...ειναι ονειρο. Χανει ομως αυτοματος γιατι η νεα γενια του ερχεται φορτσατη. Παραμενει ομως αξια ανεκτιμητη για πολλους!!
@Πειραιωτης:Γιατι το λες αγαπημενο,μηπως το χες και ποτε;;Τη βγαζετε με τα ΓΙΑΟΥΡΙΣ ΚΑΙ ΚΡΙΝΕΤΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΩΝ 80 ΚΑΙ 100 ΧΙΛΙΑΔΩΝ! ΛΕΣ ΚΑΙ ΑΝ ΣΟΥ ΕΔΙΝΕ ΚΑΠΟΙΟΣ 80 ΧΙΛΙΑΡΙΚΑ ΓΙΑ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΘΑ ΕΠΑΙΡΝΕΣ ΤΟ ΓΙΑΟΥΡΙΣ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟΥ ΓΥΡΙΖΕΣ ΤΑ ΡΕΣΤΑ!