Βασική εικόνα, ποιότητα, ευρυχωρία και πρακτικότητα ανάλογη των απλών Civic, ωστόσο ο διάκοσμος είναι ξεχωριστός και διαθέτει κόκκινες πινελιές.
Εσωτερικό: Τα «θεϊκά» μπάκετ κάνουν τη διαφορά
40.524 Επισκέψεις στο άρθρο (12/8/2016)
Στην καμπίνα, η πρακτικότητα, η ευρυχωρία και η στιβαρότητα των απλών εκδόσεων έχει διατηρηθεί φυσικά (δεν προσφέρεται κάλυμμα του μεγάλου χώρου αποσκευών), ωστόσο ο «Type R» διάκοσμος είναι χαρακτηριστικός: Ημιαγωνιστικά μπάκετ με λογότυπο και κόκκινη επένδυση αλκαντάρα, που βγάζουν μάτι, σφαιρική λαβή κιβωτίου από βουρτσισμένο αλουμίνιο, κουμπί
start δεξιά και +R Mode αριστερά του πίνακα οργάνων με το μεγάλο κεντρικά τοποθετημένο αναλογικό στροφόμετρο, αλουμινένια πεντάλ και flat bottom τιμόνι σε μαύρη-κόκκινη απόχρωση. Αυτό που ενισχύει τον racing χαρακτήρα του Type R είναι το σύστημα πολλαπλών ενδείξεων - intelligent Multi Information Display (i-MID), το οποίο περιλαμβάνει μετρητή g για επιτάχυνση και επιβράδυνση, θέση πεντάλ γκαζιού, πίεση υπερπλήρωσης, θερμοκρασία νερού, πίεση λαδιού, θερμοκρασία λαδιού, γυρολόγιο πίστας και χρόνο για το 0-100 και 0-400 χλμ/ώρα. Η θέση οδήγησης είναι εξαιρετική, αν και το τιμόνι κρύβει το ηλεκτρονικό ταχύμετρο, ωστόσο τα LEDακια, που αρχίζουν να κοκκινίζουν μόλις φτάνεις στο όριο περιστροφής είναι εμφανή.
«Τα ημιαγωνιστικά μπάκετ με κόκκινη επένδυση αλκαντάρα βγάζουν μάτι και προσφέρουν απίθανη
στήριξη χωρίς να κουράζουν»
O χρωματισμός των οργάνων γίνεται κόκκινος στο +R.
Germanotsolia με τα πολλα ονοματα και το τραγικο αβαταρ-ονομα που θυμιζει ναζι εισαι ηρων κακοτροπος και ολιγων πορωμενος...πρεπει να αλλαξεις τροπους πιστευω ωστε να μπορεις να κανεις συζητηση.
Επι του θεματος μια και ρωτησες...ναι ειχα σκοπο να αγορασω την προηγουμενη γενια ανεκρουσα πρυμναν ομως λογω ανωτερας βιας.Το αυτοκινητο ηταν χαρμα και ονειρο για μενα οπως και παραμενει.
Και τελος εαν θα μπορουσα να το αγορασω σημερα σαφως και θα εμπαινα στην ολη διαδικασια οταν η τιμη του ειναι ακριβη μεν αλλα 18 χιλιαρικα κατω απο το vw με 4 κυκλους που απλα μοιαζει και ειναι ο σκαραβαιος σε αλλη μορφη ενω το type r αυτοκινηταρα που δεν θα σε αφησει ουτε και θα το βαρεθεις ποτε.
Πιστευω να σε καλυψα και να σου εδωσα τροφη για την σκεψη σου!!
Αγαπημενο δυνατο εντυπωσιακο μα και ακριβο παραλληλα...αν και ακουγωντας τα 75 χιλιαρικα που θελει η audi για το 2λιτρο ΤΤ δεν θα το ελεγα...ειναι ονειρο.
Χανει ομως αυτοματος γιατι η νεα γενια του ερχεται φορτσατη.
Παραμενει ομως αξια ανεκτιμητη για πολλους!!
@Πειραιωτης:Γιατι το λες αγαπημενο,μηπως το χες και ποτε;;Τη βγαζετε με τα ΓΙΑΟΥΡΙΣ ΚΑΙ ΚΡΙΝΕΤΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΩΝ 80 ΚΑΙ 100 ΧΙΛΙΑΔΩΝ!
ΛΕΣ ΚΑΙ ΑΝ ΣΟΥ ΕΔΙΝΕ ΚΑΠΟΙΟΣ 80
ΧΙΛΙΑΡΙΚΑ ΓΙΑ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΘΑ ΕΠΑΙΡΝΕΣ ΤΟ ΓΙΑΟΥΡΙΣ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟΥ ΓΥΡΙΖΕΣ ΤΑ ΡΕΣΤΑ!
Germanotsolia με τα πολλα ονοματα και το τραγικο αβαταρ-ονομα που θυμιζει ναζι εισαι ηρων κακοτροπος και ολιγων πορωμενος...πρεπει να αλλαξεις τροπους πιστευω ωστε να μπορεις να κανεις συζητηση. Επι του θεματος μια και ρωτησες...ναι ειχα σκοπο να αγορασω την προηγουμενη γενια ανεκρουσα πρυμναν ομως λογω ανωτερας βιας.Το αυτοκινητο ηταν χαρμα και ονειρο για μενα οπως και παραμενει. Και τελος εαν θα μπορουσα να το αγορασω σημερα σαφως και θα εμπαινα στην ολη διαδικασια οταν η τιμη του ειναι ακριβη μεν αλλα 18 χιλιαρικα κατω απο το vw με 4 κυκλους που απλα μοιαζει και ειναι ο σκαραβαιος σε αλλη μορφη ενω το type r αυτοκινηταρα που δεν θα σε αφησει ουτε και θα το βαρεθεις ποτε. Πιστευω να σε καλυψα και να σου εδωσα τροφη για την σκεψη σου!!
Αγαπημενο δυνατο εντυπωσιακο μα και ακριβο παραλληλα...αν και ακουγωντας τα 75 χιλιαρικα που θελει η audi για το 2λιτρο ΤΤ δεν θα το ελεγα...ειναι ονειρο. Χανει ομως αυτοματος γιατι η νεα γενια του ερχεται φορτσατη. Παραμενει ομως αξια ανεκτιμητη για πολλους!!
@Πειραιωτης:Γιατι το λες αγαπημενο,μηπως το χες και ποτε;;Τη βγαζετε με τα ΓΙΑΟΥΡΙΣ ΚΑΙ ΚΡΙΝΕΤΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΩΝ 80 ΚΑΙ 100 ΧΙΛΙΑΔΩΝ! ΛΕΣ ΚΑΙ ΑΝ ΣΟΥ ΕΔΙΝΕ ΚΑΠΟΙΟΣ 80 ΧΙΛΙΑΡΙΚΑ ΓΙΑ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΘΑ ΕΠΑΙΡΝΕΣ ΤΟ ΓΙΑΟΥΡΙΣ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟΥ ΓΥΡΙΖΕΣ ΤΑ ΡΕΣΤΑ!