
Αν δεν είσαι συνειδητοποιημένος είναι σίγουρο πως θα δυσαρεστηθείς τόσο από την σκληρή ανάρτηση -ακόμα και στην απλή λειτουργία, πόσο δε στην +R-, όσο και από το αυξημένο επίπεδο θορύβου στην καμπίνα.
R, όπως Racing
Δεν χρειάζεται να είσαι ειδικός για να καταλάβεις πως το Type R τρέφεται με στροφές. Με το μπλοκέ να λειτουργεί ομαλά και αποτελεσματικά, ακόμη και στις πιο κλειστές στροφές και με τις μέγιστες γωνίες τιμονιού, το Type R δύσκολα θα υποστρέψει. Τα μαλακά Continental βεντουζάρουν στην άσφαλτο τη στιγμή, που το τιμόνι είναι απαλλαγμένο από ανεπιθύμητες αντιδράσεις σε βαθμό που αναρωτιέσαι αν όντως το πράγμα είναι προσθιοκίνητο. Ο οδηγός εκμεταλλεύεται στο έπακρο τους 310 ίππους του κινητήρα και με σύμμαχο τα επικά σε δύναμη και αντοχή φρένα μπορεί να επιτεθεί με σιγουριά και αυτοπεποίθηση σε κάθε καμπυλότητας στροφής. Και όλα αυτά με έναν ημιάκαμπτο άξονα πίσω κόντρα στους σοφιστικέ πολλαπλούς συνδέσμους των αντιπάλων. Στην λειτουργία +R το VSA είναι λιγότερο παρεμβατικό και έτσι η τοποθέτηση πριν την στροφή είναι μια εξαιρετικά απλή υπόθεση, με το πίσω μέρος να γλιστράει όσο χρειάζεται, απλά και μόνο για να σε βάλει μέσα στην στροφή. Όσο πιο γρήγορα οδηγείς, τόσο πιο πολύ σε πωρώνει αυτή η μοναδική μηχανική αίσθηση και η επικοινωνία του οδηγού με το πλαίσιο και τα δρώμενα. Τόσο το κιβώτιο σε εξιτάρει και σε αναγκάζει να το βάλεις στη σχετική κορυφή της λίστας, ακόμη και αν αυτή περιλαμβάνει εξωτικά supercars. Αυτό το κλικ-κλικ κούμπωμα είναι σε θέση να στοιχειώσει και να σε ακολουθεί αποτελώντας σημείο αναφοράς. Και μετά πάλι αργά στα φρένα για μια ακόμη κλειστή στροφή με το πίσω μέρος να ελαφρώνει και να σου φωνάζει πόσο ανάποδο χρειάζεται να κάνεις για να βγεις με ίσιους τους κατευθυντήριους τροχούς σανιδώνοντας το γκάζι. Το Type R είναι το καλύτερο προσθιοκίνητο καυτό χάτσμπακ αυτή τη στιγμή και μόνο τυχαίος δεν είναι ο κορυφαίος του χρόνος στην πίστα του Νίρμπουργκρινγκ…
Germanotsolia με τα πολλα ονοματα και το τραγικο αβαταρ-ονομα που θυμιζει ναζι εισαι ηρων κακοτροπος και ολιγων πορωμενος...πρεπει να αλλαξεις τροπους πιστευω ωστε να μπορεις να κανεις συζητηση. Επι του θεματος μια και ρωτησες...ναι ειχα σκοπο να αγορασω την προηγουμενη γενια ανεκρουσα πρυμναν ομως λογω ανωτερας βιας.Το αυτοκινητο ηταν χαρμα και ονειρο για μενα οπως και παραμενει. Και τελος εαν θα μπορουσα να το αγορασω σημερα σαφως και θα εμπαινα στην ολη διαδικασια οταν η τιμη του ειναι ακριβη μεν αλλα 18 χιλιαρικα κατω απο το vw με 4 κυκλους που απλα μοιαζει και ειναι ο σκαραβαιος σε αλλη μορφη ενω το type r αυτοκινηταρα που δεν θα σε αφησει ουτε και θα το βαρεθεις ποτε. Πιστευω να σε καλυψα και να σου εδωσα τροφη για την σκεψη σου!!
Αγαπημενο δυνατο εντυπωσιακο μα και ακριβο παραλληλα...αν και ακουγωντας τα 75 χιλιαρικα που θελει η audi για το 2λιτρο ΤΤ δεν θα το ελεγα...ειναι ονειρο. Χανει ομως αυτοματος γιατι η νεα γενια του ερχεται φορτσατη. Παραμενει ομως αξια ανεκτιμητη για πολλους!!
@Πειραιωτης:Γιατι το λες αγαπημενο,μηπως το χες και ποτε;;Τη βγαζετε με τα ΓΙΑΟΥΡΙΣ ΚΑΙ ΚΡΙΝΕΤΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΩΝ 80 ΚΑΙ 100 ΧΙΛΙΑΔΩΝ! ΛΕΣ ΚΑΙ ΑΝ ΣΟΥ ΕΔΙΝΕ ΚΑΠΟΙΟΣ 80 ΧΙΛΙΑΡΙΚΑ ΓΙΑ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΘΑ ΕΠΑΙΡΝΕΣ ΤΟ ΓΙΑΟΥΡΙΣ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟΥ ΓΥΡΙΖΕΣ ΤΑ ΡΕΣΤΑ!