Αν δεν είσαι συνειδητοποιημένος είναι σίγουρο πως θα δυσαρεστηθείς τόσο από την σκληρή ανάρτηση -ακόμα και στην απλή λειτουργία, πόσο δε στην +R-, όσο και από το αυξημένο επίπεδο θορύβου στην καμπίνα.

Αν δεν είσαι συνειδητοποιημένος είναι σίγουρο πως θα δυσαρεστηθείς τόσο από την σκληρή ανάρτηση -ακόμα και στην απλή λειτουργία, πόσο δε στην +R-, όσο και από το αυξημένο επίπεδο θορύβου στην καμπίνα.

R, όπως Racing

38.196 Επισκέψεις στο άρθρο (12/8/2016)

Δεν χρειάζεται να είσαι ειδικός για να καταλάβεις πως το Type R τρέφεται με στροφές. Με το μπλοκέ να λειτουργεί ομαλά και αποτελεσματικά, ακόμη και στις πιο κλειστές στροφές και με τις μέγιστες γωνίες τιμονιού, το Type R δύσκολα θα υποστρέψει. Τα μαλακά Continental βεντουζάρουν στην άσφαλτο τη στιγμή, που το τιμόνι είναι απαλλαγμένο από ανεπιθύμητες αντιδράσεις σε βαθμό που αναρωτιέσαι αν όντως το πράγμα είναι προσθιοκίνητο. Ο οδηγός εκμεταλλεύεται στο έπακρο τους 310 ίππους του κινητήρα και με σύμμαχο τα επικά σε δύναμη και αντοχή φρένα μπορεί να επιτεθεί με σιγουριά και αυτοπεποίθηση σε κάθε καμπυλότητας στροφής. Και όλα αυτά με έναν ημιάκαμπτο άξονα πίσω κόντρα στους σοφιστικέ πολλαπλούς συνδέσμους των αντιπάλων. Στην λειτουργία +R το VSA είναι λιγότερο παρεμβατικό και έτσι η τοποθέτηση πριν την στροφή είναι μια εξαιρετικά απλή υπόθεση, με το πίσω μέρος να γλιστράει όσο χρειάζεται, απλά και μόνο για να σε βάλει μέσα στην στροφή. Όσο πιο γρήγορα οδηγείς, τόσο πιο πολύ σε πωρώνει αυτή η μοναδική μηχανική αίσθηση και η επικοινωνία του οδηγού με το πλαίσιο και τα δρώμενα. Τόσο το κιβώτιο σε εξιτάρει και σε αναγκάζει να το βάλεις στη σχετική κορυφή της λίστας, ακόμη και αν αυτή περιλαμβάνει εξωτικά supercars. Αυτό το κλικ-κλικ κούμπωμα είναι σε θέση να στοιχειώσει και να σε ακολουθεί αποτελώντας σημείο αναφοράς. Και μετά πάλι αργά στα φρένα για μια ακόμη κλειστή στροφή με το πίσω μέρος να ελαφρώνει και να σου φωνάζει πόσο ανάποδο χρειάζεται να κάνεις για να βγεις με ίσιους τους κατευθυντήριους τροχούς σανιδώνοντας το γκάζι. Το Type R είναι το καλύτερο προσθιοκίνητο καυτό χάτσμπακ αυτή τη στιγμή και μόνο τυχαίος δεν είναι ο κορυφαίος του χρόνος στην πίστα του Νίρμπουργκρινγκ…


«Όσο πιο γρήγορα οδηγείς το Type R, τόσο πιο πολύ σε πωρώνει αυτή η μοναδική μηχανική αίσθηση και η επικοινωνία του οδηγού με το πλαίσιο και τα δρώμενα»

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Ακολουθήστε το autotriti.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις!
Τα πάντα για επαγγελματικό όχημα
MERCEDESGLC