Ο κινητήρας των 1.597 κ.εκ. είναι ατμοσφαιρικός, αποδίδει 128 ίππους και 160 Nm ροπής.
Το κιβώτιο ταχυτήτων δεν αρέσκεται στις γρήγορες αλλαγές. Το πλευρικό διακοπτάκι στο λεβιέ δεν βολεύει.
Κινητήρας-Κιβώτιο: Γραμμική και πολιτισμένη λειτουργία
53.742 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 28/7/2015
Κάτω από το καπό του Tivoli και κόντρα στην τάση της εποχής που θέλει στα φόρτε της την υπερτροφοδότηση, υπάρχει ένας ατμοσφαιρικός κινητήρας 1,6 λίτρων, η απόδοση του οποίου αγγίζει τους 128 ίππους και η ροπή τα 160 Nm. Η λειτουργία του είναι γραμμική και πολιτισμένη, με τη δύναμη να αποδίδεται στο υψηλό φάσμα στροφών. Η μετάδοση της κίνησης γίνεται στους εμπρός τροχούς, μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου 6 σχέσεων της Aisin. Το τελευταίο εμφανίζεται ελαφρώς ράθυμο στις αλλαγές (ανέβασμα ή κατέβασμα), ενώ και ο τρόπος εναλλαγής των σχέσεων στην χειροκίνητη λειτουργία (με ένα κουμπάκι στα πλαϊνά του λεβιέ) δεν βολεύει.
απατο θα παει το βενζινοκινητο,οπου ναναι ομως ερχεται και σε 1600diesel.
375,1 ευρώ τέλη;;;!!!! ;Άπατο θα πάει... Άντε γεια..