mono-sto-autotriti

Σχεδιαστικά, το Polo με τον 1,0 TSI 110 PS δεν διαφοροποιεί τη σχεδίασή του από αυτή των υπολοίπων εκδόσεων του μοντέλου.

Test: VW Polo 1,0 TSI

29.447 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 14/1/2016

Με μικρή χωρητικότητα, ο νέος 1.000άρης TSI 110 PS του VW Polo καταφέρνει να προσφέρει πολύ γρήγορες επιδόσεις, χωρίς να εκτοξεύει στα ύψη την κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές ρύπων του αυτοκινήτου.

 
+: Απόδοση κινητήρα-επιδόσεις, ποιότητα, οδική συμπεριφορά και οδηγική αίσθηση, ασφάλεια

-: Λιτή σχεδίαση καμπίνας, χώρος για τα κεφάλια πίσω

Ήρθε η σειρά και του VW Polo να λάβει την ισχυρότερη έκδοση του νεότερου, 3κύλινδρου 1.000άρη turbo βενζινοκινητήρα του Group VW που έχουμε γνωρίσει στο Golf. Η έκδοση αυτή με 110 ίππους ισχύος έρχεται για να προσφέρει το κάτι παραπάνω σε αυτόν που θα θελήσει έναν super downsized κινητήρα turbo (999 κ.εκ. είναι μόλις η χωρητικότητά του), χωρίς όμως να κάνει συμβιβασμούς σε τομείς όπως η πολύ καλή απόδοση και επιδόσεις. Στη γκάμα του Polo, η νέα έκδοση τοποθετείται πάνω από αυτή του ίδιου κινητήρα με 95 ίππους, συνοδευόμενη όμως με το «κανονικό» αμάξωμα του Polo και όχι με το πιο οικονομικού χαρακτήρα BlueMotion Polo (χαμηλωμένη ανάρτηση, αεροδυναμική γρίλια και τροχοί κ.ο.κ.) που συνοδεύει τους 95 ίππους.

Καλή τιμή-Πλήρης εξοπλισμός
Τιμολογιακά, το VW Polo 1,0 TSI 110 PS κοστίζει στην 3θυρη έκδοση της δοκιμής μας 13.940 ευρώ, ενώ το 5θυρο μοντέλο έχει κόστος 500 ευρώ επιπλέον. Οι τιμές αυτές κρίνονται καλές για τα δεδομένα της κατηγορίας, από τη στιγμή που η βασική έκδοση Advance συνοδεύεται και από ένα πολύ καλό εξοπλιστικό επίπεδο που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων όλο το ηλεκτρικό πακέτο, ζάντες αλουμινίου 15 ιντσών, ηχοσύστημα με έγχρωμη οθόνη αφής 5 ιντσών και πολλά άλλα.

 
    • autotriti

      Απάντηση: Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας. Όχι χαρακτηρισμοί και παραπομπές σε άλλες ιστοσελίδες.

        1
  • Γιώργος

    Προς ολους εσας που βριζετε την VW για το σκανδαλο με τους ρυπους. Ειστε πραγματικα αστείοι αν πιστευετε οτι μονο η VW εχει κλεψει στην μετρησεις. Σειρα εχει παρει ηδη ο ομιλος Renault και εχουν ειπωθεί πολλα λαι για αλλες μαρκες απο πολλες χωρες. Προς θεου δεν υποστηριζω την VW αλλα γελαω οταν βλεπω σχολια που κανετε λες και σας σκοτωσε την μανα.

      7
  • fokas

    autotriti από ρύπους πώς τα πάει? Έχετε ενδείξεις για παράνομο λογισμικό και σε αυτό τον κινητήρα?

      6
    • autotriti

      Απάντηση: Κανένα Μέσο δεν μπορεί να έχει ενδείξεις για ρύπους. Είναι κάτι που γίνεται από συγκεκριμένους φορείς, με συγκεκριμένο εξοπλισμό. Αυτό που βλέπουμε εμείς είναι η απόκλιση από την πραγματική κατανάλωση, που συμβαίνει με όλα τα αυτοκίνητα. Επίσης, το ζήτημα με τους ρύπους προέκυψε για ντίζελ μοντέλα.

        1
  • Nikolaos Tsoukalas

    Αυτό το group ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΠΟΛΛΕΣ ΚΛΩΤΣΙΕΣ, διότι θεωρώντας ότι έχει απέναντί του ζώα, μετέτρεψε το downsizing σε ΑΦΑΙΡΕΣΗ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΩΝ. Το Α3 δεν το λες premium με ημιάκαμπτο άξονα...ΚΑΡΟ ΙΣΩΣ...

      4
  • andreas

    Απαντώντας σε κάποιον που εξεφράσθη δυσμενώς για το Α3 Audi, του γνωρίζω εκ πείρας και όχι μόνον θεωρητικά , ότι όχι μόνο έχει premium χαρακτήρα ( ποιότητα κατασκευής κ.λ.π.) , αλλά αποτελεί ένα από πάσης απόψεως εξαιρετικό αυτοκίνητο( ποιότητα κύλισης , οδηγική συμπεριφορά κ.λ.π.) και λίαν επιτυχημένο από πλευράς πωλήσεων, πράγμα που μου δημιουργεί την εντύπωση ότι ούτος εκφράζεται όχι καλοπροαίρετα, αλλά μηδενιστικά!

      3
  • John

    Πριν αγοράσετε VW δυναμομετρήστε πρώτα και αφήστε τα εργοστασιακά άλογα της VW!!!

      2
  • θοδωρης

    autotriti θα μπορουσες να μας πεις τις διαφορες τις καταναλωσεις στην πολη-εθνικη με το αντιστοιχο 1,4 90ps diesel, οχι τι ανακοινωνη η vw αλλα με δικες σας μετρησης... ευχαριστω!!! Και μια γνωμη οποιος θελει για το συγκεκριμενω αμαξι, επειδη μερα σε μερα θελω να κανω την αγορα ειτε 1.0 110ps ή 1.4 90ps diesel!!! ευχαριστω

     
    • autotriti

      Απάντηση: Τις μετρήσεις καταναλώσεων του εκάστοτε αυτοκινήτουμπορείτε να τις βρείτε στην αντίστοιχη δοκιμή.

        1