Test: VW Polo 1,0 TSI
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Test: VW Polo 1,0 TSI

31.071 Επισκέψεις στο άρθρο (14/1/2016)

Με μικρή χωρητικότητα, ο νέος 1.000άρης TSI 110 PS του VW Polo καταφέρνει να προσφέρει πολύ γρήγορες επιδόσεις, χωρίς να εκτοξεύει στα ύψη την κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές ρύπων του αυτοκινήτου.

+: Απόδοση κινητήρα-επιδόσεις, ποιότητα, οδική συμπεριφορά και οδηγική αίσθηση, ασφάλεια
-: Λιτή σχεδίαση καμπίνας, χώρος για τα κεφάλια πίσω
Ήρθε η σειρά και του VW Polo να λάβει την ισχυρότερη έκδοση του νεότερου, 3κύλινδρου 1.000άρη turbo βενζινοκινητήρα του Group VW που έχουμε γνωρίσει στο Golf. Η έκδοση αυτή με 110 ίππους ισχύος έρχεται για να προσφέρει το κάτι παραπάνω σε αυτόν που θα θελήσει έναν super downsized κινητήρα turbo (999 κ.εκ. είναι μόλις η χωρητικότητά του), χωρίς όμως να κάνει συμβιβασμούς σε τομείς όπως η πολύ καλή απόδοση και επιδόσεις. Στη γκάμα του Polo, η νέα έκδοση τοποθετείται πάνω από αυτή του ίδιου κινητήρα με 95 ίππους, συνοδευόμενη όμως με το «κανονικό» αμάξωμα του Polo και όχι με το πιο οικονομικού χαρακτήρα BlueMotion Polo (χαμηλωμένη ανάρτηση, αεροδυναμική γρίλια και τροχοί κ.ο.κ.) που συνοδεύει τους 95 ίππους.
Καλή τιμή-Πλήρης εξοπλισμόςΤιμολογιακά, το VW Polo 1,0 TSI 110 PS κοστίζει στην 3θυρη έκδοση της δοκιμής μας 13.940 ευρώ, ενώ το 5θυρο μοντέλο έχει κόστος 500 ευρώ επιπλέον. Οι τιμές αυτές κρίνονται καλές για τα δεδομένα της κατηγορίας, από τη στιγμή που η βασική έκδοση Advance συνοδεύεται και από ένα πολύ καλό εξοπλιστικό επίπεδο που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων όλο το ηλεκτρικό πακέτο, ζάντες αλουμινίου 15 ιντσών, ηχοσύστημα με έγχρωμη οθόνη αφής 5 ιντσών και πολλά άλλα.

Σχεδιαστικά, το Polo με τον 1,0 TSI 110 PS δεν διαφοροποιεί τη σχεδίασή του από αυτή των υπολοίπων εκδόσεων του μοντέλου.

Σχεδιαστικά, το Polo με τον 1,0 TSI 110 PS δεν διαφοροποιεί τη σχεδίασή του από αυτή των υπολοίπων εκδόσεων του μοντέλου.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

TO ISXYROTERO PICK UP
SEAT