mono-sto-autotriti
Το νέο Tiguan είναι αρκετά διαφοροποιημένο αισθητικά από το μοντέλο της πρώτης γενιάς.
6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το νέο Tiguan είναι αρκετά διαφοροποιημένο αισθητικά από το μοντέλο της πρώτης γενιάς.

Test: VW Tiguan 1,4 TSI

126.422 Επισκέψεις στο άρθρο (30/11/2016)

Δοκιμάζουμε την 1,4 TSI έκδοση με τα 150 άλογα του ολοκαίνουργιου VW Tiguan, που έρχεται με φόρα για να διεκδικήσει με αξιώσεις τα ηνία στην κατηγορία των compact SUV.

What is new

Η μάσκα εμπρός ακολουθεί το σχεδιασμό των υπόλοιπων μοντέλων της μάρκας.

Η μάσκα εμπρός ακολουθεί το σχεδιασμό των υπόλοιπων μοντέλων της μάρκας.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

2η γενιά Tiguan βασισμένη στην πλατφόρμα MQB
Μεγαλύτερο, πιο ευρύχωρο, αλλά πιο ελαφρύ 
1,4 TSI με τεχνολογία ACT και 150 άλογα
Και με τετρακίνηση 4ΜOTION Active Control
Με 33.200 ευρώ (+2.500 για το DSG6)
 
H VW τρίβει τα χέρια της με την εμπορική επιτυχία που γνώρισε η πρώτη γενιά του Tiguan, η οποία ήταν και το πρώτο βήμα της γερμανικής φίρμας στην κατηγορία των compact οχημάτων ελεύθερου χρόνου ή crossover αν προτιμάτε. Με 9.985 ταξινομήσεις στην Ελλάδα και 2,8 εκατ. πωλήσεις σε όλο τον κόσμο, η πρώτη γενιά Tiguan (από τις γερμανικές λέξεις Tiger και Leguan-ιγκουάνα) παραδίδει τη σκυτάλη στο ολοκαίνουργιο, 2ης γενιάς Tiguan, που είναι βασισμένο στην ξακουστή πλέον πλατφόρμα MQB και το οποίο δοκιμάζουμε πρώτοι στην Ελλάδα στην έκδοση με τον 1,4 TSI κινητήρα των 150 ίππων (διατίθεται και η έκδοση με τα 125 άλογα).
 
Βρε πως έχεις μεγαλώσει
Με την πρώτη κιόλας ματιά καταλαβαίνεις πως το νέο Tiguan έχει πάρει όγκο: Με μήκος 4.486 χλστ. και πλάτος 1.839 χλστ. είναι 60 χλστ. μακρύτερο και 30 χλστ. φαρδύτερο από το προηγούμενο, τη στιγμή που το μεταξόνιο έχει κερδίσει 77 χλστ. φθάνοντας στα 2.681 χλστ. Παρά την αύξηση των βασικών διαστάσεων (το ύψος πάντως έχει μειωθεί στα 1.646 χλστ.) και την προσθήκη πολλών νέων στοιχείων άνεσης και ασφάλειας, το νέο Tiguan είναι μέχρι και 53 κιλά ελαφρύτερο από πριν. Ρίσκα στη σχεδίασή του το Tiguan δεν έχει, κάνει μπαμ από μακριά όμως δείχνοντας επιβλητικό και φέροντας στοιχεία τόσο από το νέο Passat, όσο και από το Golf: Μπροστά με την νέα μάσκα-σήμα κατατεθέν της νέας εταιρικής ταυτότητας, τα οριζόντια φώτα, τους προβολείς LED και το νευρώδες καπό θυμίζει Passat. Πίσω πάλι φέρνει στο νου το Golf, αλλά όλα τα λεφτά είναι το νεύρο στο πλάι, που η VW ονομάζει «tornado line» και το οποίο ενσωματώνει τις χειρολαβές. Χαρακτηριστικό του νέου Tiguan είναι και οι κοντοί πρόβολοι, εμπρός και πίσω. Εκτός από την νορμάλ έκδοση, τα νέο Tiguan διατίθεται και σε έκδοση με πιο off road χαρακτηριστικά και σχετικούς προφυλακτήρες για καλύτερες γωνίες αναρρίχησης. Για παράδειγμα η γωνία προσέγγισης με τον κανονικό προφυλακτήρα είναι 16 μοίρες, ενώ με το off road πακέτο φτάνει στις 25 μοίρες.
 
Από 33.200 για το 1,4 TSI ACT 150 PS
Το νέο VW Tiguan αποπνέει μια premium τεχνολογική και ποιοτική αίσθηση, με την τιμή ωστόσο να είναι… ανάλογη. Έτσι για την έκδοση της δοκιμής, που διατίθεται σε επίπεδα εξοπλισμού Advance και Exclusive, οι τιμές ξεκινούν από 33.200 ευρώ με πλήρες πάντως εξοπλιστικό πακέτο άνεσης και ασφάλειας. Για το κιβώτιο DSG6 υπολογίστε +2.500 ευρώ, ενώ για την έκδοση 4Χ4, η τιμή είναι 34.650 ευρώ. Δεν το λες και ευκαιρία. Η βασική έκδοση 1,4 TSI με τα 125 άλογα και το επίπεδο εξοπλισμού Active, έχει τιμή 27.300 ευρώ. Για τη βασική πετρελαιοκίνητη έκδοση 1,6 TDI με 115 άλογα, που μπορεί να παραγγελθεί από τώρα αλλά θα είναι διαθέσιμη από το Σεπτέμβρη, η τιμή της βασικής έκδοσης Advance είναι 28.300 ευρώ.
Σύγκριση
Μάρκα VOLKSWAGEN
Μοντέλο TIGUAN
Κινητήρας 1.4 TSI 150 PS

ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΑΜΑΞΩΜΑΤΟΣ (ΧΛΣΤ.)
Μήκος 4486
Πλάτος 1839
Υψος 1646
Μεταξόνιο 2681
Μετατρόχιο εμπρός 1585
Μετρατρόχιο πίσω 1576
Χώρος αποσκευών (λτ.) 420
Χώρος αποσκευών max (λτ.) 1555
Δοχείο καυσίμων (λτ.) 58
Απόσταση απο το έδαφος (χλστ.) 189
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ (ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ)
Κυβικά εκατοστά 1395
Μέγιστη ισχύς (PS) 150
Στροφές μέγιστης ισχύος (σ.α.λ.) 5000
Μέγιστη ροπή (Nm) 250
Στροφές μέγιστης ροπής (σ.α.λ.) 1500
Κύλινδροι - διάταξη 4
Βαλβίδες ανα κύλινδρο 4
Εκκεντροφόροι - θέση 2E
Τροφοδοσία ΑΜΕΣΟΣ ΨΕΚΑΣΜΟΣ
Turbo Ναι
ΜΕΤΑΔΟΣΗ
Τύπος ΕΜΠΡΟΣ
Κιβώτιο ΧΕΙΡΟΚΙΝΗΤΟ
Αριθμός σχέσεων 6
ΑΝΑΡΤΗΣΗ
Εμπρός ΜΑΚ ΦΕΡΣΟΝ
Πίσω ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ ΣΥΝΔΕΣΜΩΝ
ΦΡΕΝΑ
Εμπρός Αεριζόμενοι δίσκοι
Πίσω Δίσκοι
Τύπος υποβοήθηση Ηλεκτρική κρεμαγιέρα
Στροφές τιμονιού 2,6
Κύκλος στροφής (μ.) 11,5
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ (ECE) (ΛΤ./100 ΧΛΜ.)
Νόρμα eu EU6
Μέση (λτ./100 χλμ.) 5,7
Co2 (γρ./χλμ.) 130
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ
0-100 χ.α.ω. (δλ.) 9,2
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 202
ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΙ ΧΩΡΟΙ (ΧΛΣΤ) (ΜΕΤΡ. AUTO ΤΡΙΤΗ)
Πλάτος εμπρός 1484
Πλάτος πίσω 1392
Κεφάλι εμπρός 52
Κεφάλι πίσω 26
Γόνατα πίσω 188
ΕΓΓΥΗΣΗ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑΣ (ΕΤΗ) - SERVICE
Μηχανικά μέρη 2
Διάτρηση από σκουριά 12
Χρώμα 3
Οδική βοήθεια 2

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Ακολουθήστε το autotriti.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις!
Δείτε όλες τις τελευταίες ειδήσεις, στο Autotriti.gr
4 ELASTIKA STEGNO VREGMENO
Εκθεση Αυτοκινήτου. Οικονομία στην κατανάλωση. Βρές υβριδικά, ηλεκτρικά, LPG/CNG, plug-in. Τι ισχύει για μεταχειρισμένα και diesel