4 φωτογραφίες »

489€/έτος η «καλή» τετραδιεύθυνση στην Mercedes EQS

4.323 Επισκέψεις στο άρθρο (27/7/2021)

Η ιδέα να υπάρχουν συνδρομές για να αξιοποιείς τα έξτρα του αυτοκινήτου σου δεν πέφτει πρώτη φορά στο τραπέζι, ωστόσο η Mercedes το εφάρμοσε ήδη στην EQS. Στάνταρ τετραδιεύθυνση με 4,5 μοίρες στροφή πίσω, αλλά αν θέλεις 10 μοίρες τότε πληρώνεις 489 ευρώ το χρόνο και στο «ξεκλειδώνουν» μέσω internet.

Δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι ο ειδικός εξοπλισμός μπορεί να ενεργοποιηθεί και να απενεργοποιηθεί ψηφιακά σε ένα hi-tech αυτοκίνητο όπως η Mercedes EQS. Την αρχή έκανε η Tesla που με κάθε update μπορεί να παραμετροποιήσει διαφορετικά το εκάστοτε αυτοκίνητο ανάλογα με διάφορους παράγοντας και για να το κάνουμε πιο απλό, το ίδιο γινεται επί σειρά ετών με όλες τις smart συσκευές (κινητό, tablet, laptop κ.ο.κ.). Πρόσφατα, η Volkswagen είχε δηλώσει ότι με το λανσάριμα του Trinity, του ηλεκτρικού της sedan, το 2026, η επιλογή της αυτόνομης οδήγησης θα μπορούσε να είναι συνδρομητική για 7 ευρώ ανά ώρα. Και αυτό φαίνεται πως ξεκινά να αρέσει αρκετά στις αυτοκινητοβιομηχανίες.

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »


Η ιδέα πίσω από αυτή τη σκέψη είναι πάντα η ίδια: Τα αυτοκίνητα που πωλούνται είναι φουλ έξτρα από το εργοστάσιο, αλλά μερικές λειτουργίες, όπως μεγαλύτερη αυτονομία ή ιπποδύναμη, εξειδικευμένα συστήματα υποβοήθησης και λειτουργίες για την άνεση των επιβατών, χρεώνονται συνδρομητικά με το μήνα ή τον χρόνο, όταν το επιλέξει ο χρήστης. Για παράδειγμα, πληρώνεις τα θερμαινόμενα καθίσματα μόνο τον χειμώνα, τα ψυχόμενα καθίσματα μόνο το καλοκαίρι ή πληρώνεις για ένα χρόνο κάτι που αντιλαμβάνεσαι ότι σου είναι άχρηστο, οπότε το «κλείνεις» μια για πάντα κ.ά..

Συνέχεια του άρθρου >>>
peugeot
skoda