Oικονομία στην πράξη προσφέρει το σύστημα απενεργοποίησης των κυλίνδρων της VW.
Tεχνολογίες βενζίνης για οικονομία
20.096 Επισκέψεις στο άρθρο (24/8/2015)
Η βενζίνη τελικά είναι πολύ σκληρή για να πεθάνει. Η μοντέρνα τεχνολογία εξασφαλίζει πλέον σε εξελιγμένους βενζινοκινητήρες τη δυνατότητα να καταναλώνουν ποσότητες καυσίμου ανάλογα χαμηλές με αυτές ενός diesel.
Σίγουρα η οικονομία του diesel είναι σπουδαία, αλλά σαν την εκρηκτικότητα και την ραφιναρισμένη λειτουργία της βενζίνης δεν έχει. «Μα, η κατανάλωση είναι αυξημένη» θα πουν κάποιοι.
Και όμως. Οι κατασκευαστές σήμερα έχουν εξελίξει τεχνολογίες, που δίνουν τη δυνατότητα στη βενζίνη να διατηρεί τα βασικά της πλεονεκτήματα προσθέτοντας και αυτό της χαμηλής κατανάλωσης
Μπορεί λοιπόν τα diesel να έχουν κλέψει την παράσταση στις πωλήσεις της ελληνικής αγοράς, αλλά τα βενζινοκίνητα κρατάνε ακόμα τους άσους στο μανίκι τους. Η σύγχρονη τεχνολογία, τους επιτρέπει να χτυπάνε τις αυξημένες τιμές των diesel εκδόσεων (μην ξεχνιόμαστε) προσφέροντας περισσότερα από αυτά σε επίπεδο επιδόσεων, χωρίς να υστερούν σε επίπεδο κατανάλωσης. Ας δούμε 3 χαρακτηριστικούς τρόπους με τους οποίους το καταφέρνουν.
Μικρός σε διαστάσεις, μεγάλος σε τεχνολογία ο 1,0 EcoBoost της Ford, ο οποίος αποδίδει εξαιρετικά και καταναλώνει ελάχιστα.
Τα έχουμε πει 150 χιλιάδες φορές. Η θερμοδυναμική απόδοση του diesel κινητήρα είναι δύσκολο να επιτευχθεί με την βενζίνη. Επίσης θα συμφωνήσω με τον προλαλήσαντα. Εαν ζορίσεις την βενζίνα η κατανάλωση φθάνει στα ύψη.
ΟΙ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ TURBO ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΤΕΡΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟΥ ΚΥΒΙΣΜΟΥ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΟΥΣ. ΟΙ TURBO ΜΟΛΙΣ ΠΙΕΣΤΟΥΝ ΚΑΙΝΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ. ΕΠΙΣΗΣ ΓΙΑ ΤΑ DIESEL ΕΠΕΙΔΗ ΕΤΡΕΞΕ ΚΑΙ Η ΚΟΥΤΣΗ ΜΑΡΙΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙ DIESEL ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΠΟΛΛΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ, ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ, ΔΕΝ ΚΕΡΔΙΖΕΙΣ ΚΑΤΙ ΑΜΕΣΑ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΑΠΟΣΒΕΣΗ ΣΥΝΤΟΜΑ. ΤΟ DIESEL ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΟΤΕΡΟ ΕΧΕΙ ΑΚΡΙΒΟΤΕΡΟ SERVICE, ΕΝΩ ΕΠΙΣΚΕΥΑΖΕΤΑΙ ΔΥΣΚΟΛΑ ΑΝ ΠΑΘΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΖΗΜΙΑ. ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ Η ΤΟΥΟΤΑ ΕΧΕΙ ΤΟΝ DIESEL 1.4D-4D ΚΑΙ ΤΟΝ ΒΕΝΖΙΝΟΚΙΝΗΤΗΡΑ 1.33. ΑΝ Ο ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΗΤΑΝ ΣΥΝΤΡΙΠΤΙΚΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΒΕΝΖΙΝΟΚΙΝΗΤΗΡΑ, ΑΠΛΑ ΟΙ ΙΑΠΩΝΕΣ ΔΕΝ ΘΑ ΕΒΓΑΖΑΝ ΠΟΤΕ ΒΕΝΖΙΝΟΚΙΝΗΤΗΡΑ, ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΠΕΡΙΤΤΕΣ. ΑΝ ΔΕΝ ΣΥΝΕΦΕΡΝΕ ΤΗΝ ΤΟΥΟΤΑ Ο ΒΕΝΖΙΝΟΚΙΝΗΤΗΡΑΣ, ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΝ ΕΒΓΑΖΑΝ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ.
Να λεμε οτι ειναι και ακριβοτερο να αποκτησεις ντιζελ,αλλα και ακριβοτερο στις βλαβες.Οτι κερδισει κανεις μονο απ την καταναλωση κ την χαμηλοτερη τιμη του καυσιμου,Παντα μιλαμε για Ι.Χ.Εα τωρα προκειται να παρεις κανεις κανα βαρυ τζιπ...χαλαρα ας το παρει πετρελαιο...ομως στα μικρομεσαια πραγματικα δεν βλεπω οφελος απ το πετρελαιο,
Αν η τιμη του diesel παει κοντα στην τιμη της βενζινης τοτε το diesel δεν 8α εχει ουσιαστικα πλεονεκτηματα δεδομενου οτι τα αυτοκινητα που πωλουντε στην Ελλαδα ειναι μικρα και μεσαια.
Οταν η ασχετοσυνη βαραει κοκκινο:οι ιαπωνες ΔΕΝ πανε οπως λεει ο παραπανω στο diesel γιατι στην ιαπωνια δεν επιτρεπεται η πετρελαιοκινηση στα επιβατικα,οπως καποτε εδω.επισης πως βγαινουν ακριβοτερα τα σερβις των diesel παροτι δεν υπαρχει μπουζι κλπ μονο οσοι προφανως πληρωνουν σερβις σε Toyota και Vw group το βγαζουν το συμπερασμα
Αν το diesel φτάσει τιμές βενζίνης, αν το ένα, αν το άλλο... Στη δυτική Ευρώπη το πετρέλαιο πουλάει επειδή συνολικά είναι πιο οικονομικό στη χρήση του. Εφόσον το προσέχετε κ δε το ρημάζετε (άρα γλυτώνετε σοβαρές βλάβες) τα έξοδα θα είναι λιγότερα. Όσο περισσότερα τα χλμ που κάνετε τόσο πιο συμφέρουσα η επιλογή με ορίζοντα δεκαετίας.
Τα έχουμε πει 150 χιλιάδες φορές. Η θερμοδυναμική απόδοση του diesel κινητήρα είναι δύσκολο να επιτευχθεί με την βενζίνη. Επίσης θα συμφωνήσω με τον προλαλήσαντα. Εαν ζορίσεις την βενζίνα η κατανάλωση φθάνει στα ύψη.
O ecoboost δεν ειναι οικονομικος,χτυπαει 7.5αρια για πλακα αν πιεστει.
ΟΙ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ TURBO ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΤΕΡΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟΥ ΚΥΒΙΣΜΟΥ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΟΥΣ. ΟΙ TURBO ΜΟΛΙΣ ΠΙΕΣΤΟΥΝ ΚΑΙΝΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ. ΕΠΙΣΗΣ ΓΙΑ ΤΑ DIESEL ΕΠΕΙΔΗ ΕΤΡΕΞΕ ΚΑΙ Η ΚΟΥΤΣΗ ΜΑΡΙΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙ DIESEL ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΠΟΛΛΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ, ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ, ΔΕΝ ΚΕΡΔΙΖΕΙΣ ΚΑΤΙ ΑΜΕΣΑ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΑΠΟΣΒΕΣΗ ΣΥΝΤΟΜΑ. ΤΟ DIESEL ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΟΤΕΡΟ ΕΧΕΙ ΑΚΡΙΒΟΤΕΡΟ SERVICE, ΕΝΩ ΕΠΙΣΚΕΥΑΖΕΤΑΙ ΔΥΣΚΟΛΑ ΑΝ ΠΑΘΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΖΗΜΙΑ. ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ Η ΤΟΥΟΤΑ ΕΧΕΙ ΤΟΝ DIESEL 1.4D-4D ΚΑΙ ΤΟΝ ΒΕΝΖΙΝΟΚΙΝΗΤΗΡΑ 1.33. ΑΝ Ο ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΗΤΑΝ ΣΥΝΤΡΙΠΤΙΚΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΒΕΝΖΙΝΟΚΙΝΗΤΗΡΑ, ΑΠΛΑ ΟΙ ΙΑΠΩΝΕΣ ΔΕΝ ΘΑ ΕΒΓΑΖΑΝ ΠΟΤΕ ΒΕΝΖΙΝΟΚΙΝΗΤΗΡΑ, ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΠΕΡΙΤΤΕΣ. ΑΝ ΔΕΝ ΣΥΝΕΦΕΡΝΕ ΤΗΝ ΤΟΥΟΤΑ Ο ΒΕΝΖΙΝΟΚΙΝΗΤΗΡΑΣ, ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΝ ΕΒΓΑΖΑΝ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ.
Να λεμε οτι ειναι και ακριβοτερο να αποκτησεις ντιζελ,αλλα και ακριβοτερο στις βλαβες.Οτι κερδισει κανεις μονο απ την καταναλωση κ την χαμηλοτερη τιμη του καυσιμου,Παντα μιλαμε για Ι.Χ.Εα τωρα προκειται να παρεις κανεις κανα βαρυ τζιπ...χαλαρα ας το παρει πετρελαιο...ομως στα μικρομεσαια πραγματικα δεν βλεπω οφελος απ το πετρελαιο,
Αν η τιμη του diesel παει κοντα στην τιμη της βενζινης τοτε το diesel δεν 8α εχει ουσιαστικα πλεονεκτηματα δεδομενου οτι τα αυτοκινητα που πωλουντε στην Ελλαδα ειναι μικρα και μεσαια.
Οταν η ασχετοσυνη βαραει κοκκινο:οι ιαπωνες ΔΕΝ πανε οπως λεει ο παραπανω στο diesel γιατι στην ιαπωνια δεν επιτρεπεται η πετρελαιοκινηση στα επιβατικα,οπως καποτε εδω.επισης πως βγαινουν ακριβοτερα τα σερβις των diesel παροτι δεν υπαρχει μπουζι κλπ μονο οσοι προφανως πληρωνουν σερβις σε Toyota και Vw group το βγαζουν το συμπερασμα
Αν το diesel φτάσει τιμές βενζίνης, αν το ένα, αν το άλλο... Στη δυτική Ευρώπη το πετρέλαιο πουλάει επειδή συνολικά είναι πιο οικονομικό στη χρήση του. Εφόσον το προσέχετε κ δε το ρημάζετε (άρα γλυτώνετε σοβαρές βλάβες) τα έξοδα θα είναι λιγότερα. Όσο περισσότερα τα χλμ που κάνετε τόσο πιο συμφέρουσα η επιλογή με ορίζοντα δεκαετίας.