Θα έπαιρνες αμάξι μάρκας Pitsos; Πως θα σας φαινόταν ένα αυτοκίνητο από εταιρεία που φτιάχνει ηλεκτρικές σκούπες;
Ποιός δεν ξέρει την Pitsos, την κάποτε ελληνική Πίτσος που γέμιζε τα σπίτια μας με ψυγεία, κουζίνες και τηλεοράσεις μερικές δεκαετίες πριν; Είναι όμως η Pitsos μία μάρκα η οποία θα προτιμούσατε σε αυτοκίνητο; Aλλαξαν οι καιροί, άλλαξαν όμως τόσο;
Έστειλε η ηλεκτροκίνηση «κουτσούς στραβούς στον Aγιο Παντελεήμονα»; Έτσι φαίνεται, αν και για το ποιός είναι κουτσός ή στραβός, θα το δούμε στο μέλλον. Το θέμα πάντως είναι πως με την ηλεκτροκίνηση, η βιομηχανία του αυτοκινήτου ανοίγεται σε μια σειρά άλλων κατασκευαστών που ποτέ δεν είχαν σχέση με το όχημα, έχουν όμως καλή σχέση με τον ηλεκτρισμό.
Και ενώ δεν θα περίμενε κανείς αυτοκίνητο από τη ΔΕΗ, δεν θα ήταν έκπληξη να δούμε αυτοκίνητο από φίρμες που τα ονόματά τους δεν τα έχουμε συνδέσει με την άσφαλτο αλλά με την κουζίνα. Και μπορεί η Pitsos να μην έχει εκφράσει κανένα ενδιαφέρον να φτιάξει αυτοκίνητα, το έχουν κάνει άλλοι.
Η Dyson, η πολύ καινοτόμα βρετανική εταιρεία που παράγει ηλεκτρικές σκούπες, πιστολάκια και ανεμιστήρες, ανακοίνωσε πως στα επόμενα πέντε χρόνια θα έχει ένα δικό της αυτοκίνητο στην αγορά, με στόχο να χτίσει μια ολόκληρη γκάμα και να βγει σε πλήρη ανταγωνισμό με το κατεστημένο της αυτοκινητοβιομηχανίας σήμερα. Φυσικά μιλάμε για αυτοκίνητα ηλεκτρικά.
Και αν δεν βλέπετε τη σύνδεση, τότε να σας θυμίσουμε ότι τόσο οι ηλεκτρικές σκούπες, όσο τα πιστολάκια και οι ανεμιστήρες βασίζονται γύρω από έναν ηλεκτροκινητήρα που μετατρέπει το ηλεκτρικό ρεύμα σε περιστροφική ενέργεια, ίδια με αυτή που χρειάζεται για να γυρίσει ένας τροχός.
Βλέπεις αντίθετα με τους σημερινούς κατασκευαστές αυτοκινήτων που έχουν μοτέρ εσωτερικής καύσης αλλά όχι ηλεκτροκινητήρες, μάρκες όπως η Dyson παράγουν σήμερα το βασικό συστατικό της επόμενης φάσης της αυτοκίνησης. Αν για την Mercedes και άλλους η δημιουργία ενός ηλεκτρικού μοτέρ ξεκινάει από το μηδέν, η Dyson το έχει ήδη έτοιμο.
Και δεν είναι μόνο η Dyson. Μεγάλοι κατασκευαστές που παράγουν ηλεκτροκινητήρες για άλλες εφαρμογές, έχουν σημαντικό προβάδισμα στον τομέα. Ειδικά εταιρείες που παράγουν άλλα οχήματα όπως σιδηροδρομικούς συρμούς σαν την Hitachi, την AEG και τη Siemens, στην οποία ανήκει και η Pitsos, οπότε και το σενάριο για ένα αυτοκίνητο από την ελληνική φίρμα ίσως να μην ανήκει τελείως στη σφαίρα της επιστημονικής φαντασίας.
Εσείς όμως ποιούς εμπιστεύεστε; Τους παραδοσιακούς κατασκευαστές στα πρώτα βήματά τους στην ηλεκτροκίνηση; Ή τους νέους στα πρώτα βήματά τους στο αυτοκίνητο; Τι θετικά και τι αρνητικά βρίσκετε; Και τελικά ποιά μάρκα θα προτιμήσετε;
Ούτε και την apple την εμπιστεύομαι τώρα τελευταία θα ενημερωθήκατε για τα σκάνδαλα στα ipnone κινητά της,για μένα samsung κι έχω το κεφάλι μου ήσυχο,καλά για ηλεκτρικό vw δεν το συζητώ θα σε τραβήξει καμμιά το ρεύμα από αστοχία υλικού της κουβάγκεν και θα σ αφήσει...νέγρο!🗣
Ευχαριστώ "ΛΟΓΙΚΕ" και γω συμφωνώ απόλυτα με όλα τα λεγόμενά σου να χαίρεσαι τη ΜAZDARA σου, έχω κολλητό με το εξαρι το MAZDA το 1800 σε μαύρο με δέρματα κλπ, σκέτο φρούριο μόλις κλείσεις την πόρτα και μια βαριά πόρτα ποιότητα πραγματική κι όχι εικονική (vw), πιστεύω πως η MAZDA έχει πραγματικά από τα καλύτερα σασί και κάτι άλλο που δεν το προσέχουν τόσο οι άλλες γιαπωνέζικες εταιρείες πλην subaru.Τα MAZDA όλα της τα αυτοκίνητα έχουν φοβερό <<ζύγισμα>> μπρος-πισω π.χ MX5 αθάνατο στο πάνθεον των σπορτίφ καμπριολέ(σπορτίφ δεν είναι το 0-100 το τετρακοσάρι) είναι η όλη απόλυτη φαση οδηγικής ευχαρίστησης πλάϊ χειρόφρενο κλπ με πιάνεις εσυ, και φυσικά τα RX με ένα σασί σχεδόν με μηδενικές ...στρεβλώσεις. Σαν εταιρεία η Μάζντα έξω πουλάει πολύ καλά ειδικα στα suv της και έχω (υποκειμενικά πάντα) την εντύπωση πως κάποιοι δεν τη θέλουν στην Ελλάδα (βλέπεις το μερίδιο της πίτας λιγοστεύει),δεν μπορεί πχ ναχει αντιπροσωπεία η λαντα και να μην έχει η Μάζντα.
Ετσι ειναι φιλε μου οπως τα λες. Δεν βλεπεις που το Autotriti επελεξε ενα Mazda3 για να κανει αυτο το ..."εμπνευσμενο" μονταζ με την ηλ. σκουπα και δεν επελεξε π.χ. ενα γερμανικο; Δεν πειραζει. Λιγοι και καλοι. Εγω θελω η Mazda να παραμεινει μικρη για να κανει αυτο που γουσταρει και οχι ο,τι προτασσει η μοδα. Να χαιρεσαι κι εσυ το αυτοκινητο σου που απο τα σχολια που ανεβαζεις σιγουρα δεν ειναι γερμανικο :))
Όπως τα λες φίλε "ΛΟΓΙΚΕ" έχω καει και γω όπως τόσος κόσμος από γερμανικό Golf,και το πάθημα όπως λεν γίνεται μάθημα,αλλά κι εκτός αυτού αυτή την αλαζονεία τους τη γερμανική δεν την αντέχω,βάρβαροι ήταν και θα παραμεινουνε, κατά τα άλλα έχω citroen kai daihatsu
Και τους παραδοσιακούς κατασκευαστές στα πρώτα βήματά τους στην ηλεκτροκίνηση και τους νέους στα πρώτα βήματά τους στο αυτοκίνητο... προσωπικά προτιμώ...
Ιδιαίτερη προτίμηση σε κάποιο όχημα της apple...
Ούτε και την apple την εμπιστεύομαι τώρα τελευταία θα ενημερωθήκατε για τα σκάνδαλα στα ipnone κινητά της,για μένα samsung κι έχω το κεφάλι μου ήσυχο,καλά για ηλεκτρικό vw δεν το συζητώ θα σε τραβήξει καμμιά το ρεύμα από αστοχία υλικού της κουβάγκεν και θα σ αφήσει...νέγρο!🗣
France εγραψες ρε φιλε! Πολυ σωστος! χαχαχα
Ευχαριστώ "ΛΟΓΙΚΕ" και γω συμφωνώ απόλυτα με όλα τα λεγόμενά σου να χαίρεσαι τη ΜAZDARA σου, έχω κολλητό με το εξαρι το MAZDA το 1800 σε μαύρο με δέρματα κλπ, σκέτο φρούριο μόλις κλείσεις την πόρτα και μια βαριά πόρτα ποιότητα πραγματική κι όχι εικονική (vw), πιστεύω πως η MAZDA έχει πραγματικά από τα καλύτερα σασί και κάτι άλλο που δεν το προσέχουν τόσο οι άλλες γιαπωνέζικες εταιρείες πλην subaru.Τα MAZDA όλα της τα αυτοκίνητα έχουν φοβερό <<ζύγισμα>> μπρος-πισω π.χ MX5 αθάνατο στο πάνθεον των σπορτίφ καμπριολέ(σπορτίφ δεν είναι το 0-100 το τετρακοσάρι) είναι η όλη απόλυτη φαση οδηγικής ευχαρίστησης πλάϊ χειρόφρενο κλπ με πιάνεις εσυ, και φυσικά τα RX με ένα σασί σχεδόν με μηδενικές ...στρεβλώσεις. Σαν εταιρεία η Μάζντα έξω πουλάει πολύ καλά ειδικα στα suv της και έχω (υποκειμενικά πάντα) την εντύπωση πως κάποιοι δεν τη θέλουν στην Ελλάδα (βλέπεις το μερίδιο της πίτας λιγοστεύει),δεν μπορεί πχ ναχει αντιπροσωπεία η λαντα και να μην έχει η Μάζντα.
Ετσι ειναι φιλε μου οπως τα λες. Δεν βλεπεις που το Autotriti επελεξε ενα Mazda3 για να κανει αυτο το ..."εμπνευσμενο" μονταζ με την ηλ. σκουπα και δεν επελεξε π.χ. ενα γερμανικο; Δεν πειραζει. Λιγοι και καλοι. Εγω θελω η Mazda να παραμεινει μικρη για να κανει αυτο που γουσταρει και οχι ο,τι προτασσει η μοδα. Να χαιρεσαι κι εσυ το αυτοκινητο σου που απο τα σχολια που ανεβαζεις σιγουρα δεν ειναι γερμανικο :))
Όπως τα λες φίλε "ΛΟΓΙΚΕ" έχω καει και γω όπως τόσος κόσμος από γερμανικό Golf,και το πάθημα όπως λεν γίνεται μάθημα,αλλά κι εκτός αυτού αυτή την αλαζονεία τους τη γερμανική δεν την αντέχω,βάρβαροι ήταν και θα παραμεινουνε, κατά τα άλλα έχω citroen kai daihatsu
Και τους παραδοσιακούς κατασκευαστές στα πρώτα βήματά τους στην ηλεκτροκίνηση και τους νέους στα πρώτα βήματά τους στο αυτοκίνητο... προσωπικά προτιμώ... Ιδιαίτερη προτίμηση σε κάποιο όχημα της apple...