Θέμα επιστροφής του «πράσινου» δακτυλίου στο κέντρο της Αθήνας έθεσε ο Δήμαρχος Αθηναίων, Κώστας Μπακογιάννης.
autotriti team
Την επιστροφή του «πράσινου» δακτυλίου στο κέντρο της Αθήνας ζήτησε ο Δήμαρχος Αθηναίων, Κώστα Μπακογιάννης, μιλώντας πρόσφατα στο 19ο ετήσιο Συνέδριο Εταιρικής Υπευθυνότητας του Ελληνο-Αμερικανικού Εμπορικού Επιμελητηρίου με τίτλο: «Citizen Sustain: Building a better urban future».
Ο Κ. Μπακογιάννης αναφέρθηκε στο θέμα λέγοντας συγκεκριμένα: «Δεν είναι δυνατόν αυτή τη στιγμή να μην έχουμε «πράσινο» δακτύλιο μέσα στην πόλη. Όχι μόνο γιατί έχουμε πολύ αυξημένη κίνηση που την αντιμετωπίζουμε όλοι στην καθημερινότητά μας, αλλά και γιατί ο δακτύλιος που ξεκίνησε τη δεκαετία του 1980, αποτέλεσε μία ελληνική καινοτομία, την οποία υιοθέτησαν πάρα πολλές πόλεις σε όλο τον κόσμο. Γιατί; Επειδή "δούλευε"».
Επίσης, ο κ. Μπακογιάννης έδωσε έμφαση στο θέμα της βιώσιμης κινητικότητας στην Αθήνα, υπογραμμίζοντας πως ήρθε η ώρα να επανασχεδιαστεί η πόλη, όχι γύρω από το αυτοκίνητο όπως στον 21ο αιώνα, αλλά γύρω από τον άνθρωπο στον 21ο αιώνα.
Ο Μεγάλος Περίπατος μείωσε τους ρύπους στην Πανεπιστημίου Στο πλαίσιο αυτό σημείωσε πως η πιλοτική λειτουργία του Μεγάλου Περιπάτου έχει οδηγήσει σε πολύτιμα συμπεράσματα, καθώς σύμφωνα με το ΕΜΠ οι ρύποι στην οδό Πανεπιστημίου έχουν μειωθεί κατά 27%. «Αυτήν τη στιγμή η μελέτη μας προβλέπει περισσότερα δέντρα στην οδό Πανεπιστημίου. Επίσης, 28 δέντρα θα φυτευτούν στο Σύνταγμα. Αυτά έρχονται επιπρόσθετα στα 1.500, που έχουμε ήδη φυτέψει σε όλη την πόλη και σε όλα αυτά τα οποία συνεχίζουμε να φυτεύουμε τα επόμενα χρόνια. […] Εμείς συνεχίζουμε βάσει του σχεδιασμού μας. Είναι ένα έργο το οποίο έχει συζητηθεί όσο κανένα, αλλά έχει μελετηθεί και όσο κανένα. Το αποτέλεσμα είναι ότι αισθανόμαστε πάρα πολύ σίγουροι για το τελικό αποτέλεσμα, το οποίο πιστεύω θα δικαιώσει, όχι εμάς, θα δικαιώσει την πόλη».
Ξεκάθαρος σε δηλώσεις του ο Δήμαρχος της Αθήνας! - Θέλει την επιστροφή του «πράσινου» δακτυλίου στο κέντρο. - «Ο Μεγάλος Περίπατος μείωσε τους ρύπους στην Πανεπιστημίου κατά 27%» είπε. Από τη στιγμή που αναπτύσσονται τα ΜΜΜ και κυρίως το Μετρό, μήπως θα έπρεπε να επανεξεταστεί γενικά το μέτρο του δακτυλίου ή παραμένει απαραίτητο;