Tι αλλαγές έχουν τα αναβαθμισμένα Kia XCeed και Sportage

 Σχολιάστε 
40.043 Επισκέψεις στο άρθρο (6/6/2024)
Tι αλλαγές έχουν τα αναβαθμισμένα Kia XCeed και Sportage
2 Φωτογραφίες »

- Από τα 160 άλογα έπεσε στα 140 το XCeed, τέλος και το diesel
- Το Sportage έχει τώρα 160 άλογα και είναι από τα δυνατότερα στα mainstream οικογενειακά SUV
- Τα full hybrid και plug-in Sportage έχασαν άλογα, παραμένουν στα ισχυρότερα και είναι πιο οικονομικά

Από τα 160 άλογα έπεσε στα 140 το XCeed, τέλος και το diesel

Με νέους κινητήρες προσφέρονται από εδώ και στο εξής τα δύο SUV που εκπροσωπούν την Κia στην κατηγορία των οικογενειακών αυτοκινήτων. Η μάρκα απλοποίησε σε μεγάλο βαθμό την γκάμα, με το μεν XCeed να διαθέτει πλέον μόνο μια επιλογή, ενώ το δε, λίγο μεγαλύτερο Sportage διαθέτει τρεις διαφορετικές εξηλεκτρισμένες επιλογές.

Πιο συγκεκριμένα, το XCeed φορά πλέον μόνο τον γνωστό 1.500άρη T-GDi κινητήρα με νέα όμως ισχύ, στα 140 άλογα. Το μοτέρ, όπως και προηγουμένως συνδυάζεται με ήπια υβριδικό σύστημα 48V, με τη μετάδοση να γίνεται είτε με 6άρι μηχανικό είτε με αυτόματο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων. Παρά τα 20 λιγότερα άλογα, η Kia ανακοινώνει πως το XCeed είναι το ίδιο γρήγορο στο 0-100 και καταναλώνει ίδια ποσότητα βενζίνης στα 100 χλμ. (6-6,4 λτ.) σύμφωνα με τα τεστ WLTP.

Τέλος, παρελθόν από την γκάμα αποτελεί ο 1.600άρης turbo των 204 ίππων, η ήπια υβριδική-diesel επιλογή των 136 ίππων αλλά και το Plug-in υβριδικό σύνολο των 141 PS.

Το Sportage έχει τώρα 160 άλογα και είναι από τα δυνατότερα στα mainstream οικογενειακά SUV

Μια είναι πλέον η επιλογή για το ήπια υβριδικό Sportage, αφού η Kia σταμάτησε να το διαθέτει με 150 και 180 άλογα και το προσφέρει πλέον μόνο με 160 ίππους. Ο 1,5 λτ. turbo στα 160 PS επιταχύνει το Sportage μέχρι τα 100 χλμ./ώρα από στάση σε 9,8 δλ., η μέση εργοστασιακή κατανάλωση είναι 6,4 λτ./100 χλμ. ενώ οι ρύποι δεν ξεπερνούν τα 149 γρ.C02/χλμ. και μπορεί ακόμη να συνδυαστεί με 6άρι μηχανικό ή 7άρι αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.

Στο diesel, ο ήπια υβριδικός 1.600άρης με ισχύ 136 άλογα συνεχίζει να διατίθεται σε συνδυασμό με τα ίδια κιβώτια (6αρι μηχανικό και αυτόματο). Τόσο σε βενζίνη όσο και στο diesel, το Sportage προσφέρεται και με τετρακίνητες εκδόσεις.

Μειώθηκαν σε 215 οι ίπποι της full hybrid έκδοσης (ήταν 230 PS πριν)

Όσον αφορά την αυτοφορτιζόμενη υβριδική έκδοση του Sportage, συνεχίζει να διατίθεται αλλά, σε σχέση με πριν, αποδίδει 215 αντί 230 άλογα. Η μείωση στην ισχύ ήταν είναι αποτέλεσμα της απόφασης της Kia να ταιριάξει το υβριδικό σύστημα με τον 1,5 T-GDi των 160 ίππων αντί του ίδιου μοτέρ στην έκδοση με τα 180 PS. Τα 15 λιγότερα άλογα κάνουν το Sportage τόσο στην 2κίνητη όσο και στην 4κίνητη έκδοση ελαφρώς πιο αργό στο 0-100 χλμ./ώρα, αφού πλέον χρειάζεται 8,4 και 8,7 δλ. αντίστοιχα (προηγουμένως χρειαζόταν 8 και 8,3 δλ). Σε κατανάλωση και ρύπους δεν υπάρχουν μεταβολές (5,5 λτ. και 140 γρ.CO2/χλμ.)

Το Plug-in υβριδικό Sportage έχει πλέον 13 ίππους λιγότερους (έχει 252 από 265)

O τουρμπάτος 1.500άρης των 160 ίππων επιλέχθηκε για να τοποθετηθεί και στο Plug-in υβριδικό σύνολο του Sportage στην θέση του βενζινοκινητήρα των 180 ίππων και αυτό έφερε μείωση στην ισχύ της τάξης των 13 ίππων (είναι τώρα 252 άλογα αντί για 265). Το 0-100 χλμ./ώρα γίνεται τώρα 0,2 δλ. πιο αργά (8,4 δλ. πλέον), ενώ στα ίδια επίπεδα κυμαίνεται η κατανάλωση καυσίμου, η ηλεκτρική αυτονομία (70-75 χλμ. θεωρητικά) και οι ρύποι (25-25,5 γρ.C02).

LEASING FORD VS OPEL
moto