Βενζίνη ή diesel θέλουν το 69% στις ΗΠΑ και 49% στη Γερμανία

Βενζίνη ή diesel θέλουν το 69% στις ΗΠΑ και 49% στη Γερμανία

2.205 Επισκέψεις στο άρθρο (11/1/2022)

Έρευνα δείχνει πως το άγχος της αυτονομίας και οι υποδομές φόρτισης εξακολουθούν να αποτελούν σημαντικές ανησυχίες μεταξύ των αγοραστών νέων αυτοκινήτων, με αποτέλεσμα πάνω από τα 2/3 των Αμερικανών να μην επιθυμούν υβριδικά ή αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα!

Έρευνα από την Deloitte

Τα υβριδικά και τα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι πλέον στο προσκήνιο σε όλες τις αγορές του κόσμου, ωστόσο μία έρευνα της Deloitte δείχνει ότι σε πρώτη φάση οι Αμερικανοί δεν είναι πρόθυμοι να προβούν σε μία τέτοια αγορά, κάτι που ισχύει και για άλλες περιοχές του κόσμου.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Μικρό το ενδιαφέρον για ηλεκτρικά στις ΗΠΑ

Σύμφωνα με την Deloitte περισσότεροι από 26.000 άνθρωποι από 25 χώρες συμμετείχαν στην έρευνα. Ένα από τα αποτελέσματα που ξεχωρίζει είναι η πρόθεση των πολιτών στις ΗΠΑ για την αγορά ενός καινούργιου οχήματος με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Συγκεκριμένα το 69 τοις εκατό των ερωτηθέντων δήλωσε ότι αν αγόραζε καινούργιο αυτοκίνητο θα ήταν με κινητήρα βενζίνης ή ντίζελ χωρίς ηλεκτροκίνηση. Το 17 τοις εκατό είπε «Ναι» σε υβριδικό αυτοκίνητο, τη στιγμή που μόνο το 5 τοις εκατό ενδιαφέρεται για ένα Plug-in υβριδικό. Ομοίως, το 5 τοις εκατό ενδιαφέρεται για αμιγώς ηλεκτρικό.

Το 69% στις ΗΠΑ λέει «Ναι» σε βενζίνη-diesel, το 49% στη Γερμανία

Οι Αμερικανοί αγοραστές δεν είναι οι μόνοι που εξακολουθούν να προτιμούν ένα αυτοκίνητο με κινητήρα εσωτερικής καύσης για το εγγύς μέλλον. Η έρευνα καταγράφει ποσοστό 66% στην περιοχή της Νοτιοανατολικής Ασίας που τάσσεται υπέρ της αγοράς αυτοκινήτου με βενζίνη ή diesel, ενώ το ποσοστό αυτό στην Ινδία και την Κίνα φτάνει το 58%. Πιο κοντά στα μέρη μας, η Γερμανία κινείται προς την άλλη κατεύθυνση καθώς το 49% δήλωσε υπέρ της βενζίνης και του diesel, ενώ η Ιαπωνία κατέγραψε ποσοστό 39%. Η Νότια Κορέα είναι η πιο φιλική προς τον ηλεκτρισμό περιοχή με μόνο το 37% να επιλέγει τους κινητήρες εσωτερικής καύσης για μελλοντικές αγορές οχημάτων.