To ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις ξεκίνησε με μια μεγάλη γιορτή!

To ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις ξεκίνησε με μια μεγάλη γιορτή!

1.854 Επισκέψεις στο άρθρο (9/9/2022)

Ο σκοπός των Super Special Stages είναι απλός. Να φέρουν το σπορ κοντά στον κόσμο και στο πλήθος που δεν θα μπορέσει να πάει στα βουνά... Δημόσιες Σχέσεις με άλλα λόγια των διαφόρων αγώνων που το υιοθετούν σαν λύση. Όμως η δική μας ατμόσφαιρα, των 65.000 θεατών να επευφημούν και να χειροκροτούν όρθιοι κάτω από το ολόγιομο φεγγάρι ίσως και να μην υπάρχει αλλού! Έτσι ήταν η βραδιά της πρώτης Ειδικής Διαδρομής του φετινού ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις. Μεγάλη γιορτή που ενθουσίασε τους πάντες!

Ο Σταύρος Τσογκανής σχολιάζει

Τα σχόλια των ξένων οδηγών ήταν κολακευτικότατα για τη μεγάλη φιέστα που οργανώθηκε στο ΟΑΚΑ μετά από 16 ολόκληρα χρόνια. Ενθουσιασμένοι από το πλήθος των θεατών, την ατμόσφαιρα, την ποιότητα της οργάνωσης έμειναν όλοι. Τα σχόλια αυτά μεταφέρθηκαν άμεσα σε εκατομμύρια τηλεθεατές σε ολόκληρο τον κόσμο – μεγάλη διαφήμιση για τον δικό μας, τον μοναδικό αυτό αγώνα.

65.000 θεατές γέμισαν ολόκληρο το μεγάλο Στάδιο και ο Πρωθυπουργός της χώρας μας ήταν παρών μαζί με τον μεγάλο συντελεστή της επιστροφής του αγώνα μας στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ, τον Υφυπουργό Αθλητισμού δίνοντας ακόμη μια χρονιά το στίγμα της υποστήριξης της πολιτείας σε ένα γεγονός που ήταν κορυφαίο σε όλο τον κόσμο όχι πολλά χρόνια πίσω.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Φιέστα λοιπόν και γιορτή του μηχανοκίνητου αθλητισμού πολύ πετυχημένη που την απήλαυσαν σύσσωμοι οι θεατές, γνωρίζοντας ότι δεν είναι παρά μια γιορτή ακριβώς για λόγους προώθησης και διάχυσης του αγώνα μας. Ήξεραν ότι η απαιτητική διαδρομή μήκους ούτε δύο χιλιομέτρων κάθε άλλο παρά Ειδική Διαδρομή είναι. Ήξεραν τι θα δούν. Στενή πίστα και αργή σχετικά με τα αυτοκίνητα σε ωραίες μονομαχίες ανά δύο στο τερέν. Και όμως η προσπάθεια των οδηγών βλέποντας το μεγάλο πλήθος ήταν μεγάλη και πραγματική. Για το λόγο αυτό άλλωστε όπως γινόταν και στις προηγούμενες διοργανώσεις (2005 και 2006) βγήκαν από τα αυτοκίνητά τους στον τερματισμό και χαιρέτησαν τα πλήθη τα οποία φυσικά ανταποκρίθηκαν με τον καλύτερο τρόπο.

65.000 θεατές όρθιοι χειροκρότησαν τον μεγάλο Σεμπαστιάν Λέμπ και ανταπέδωσαν με τον καλύτερο τρόπο τον χαιρετισμό του.
Το ίδιο έκαναν και με τον Τάνακ αλλά και με τον Μίκελσεν που ατύχησε στα πρώτα μόλις μέτρα της διαδρομής καταλήγοντας με τα φρένα και υποστροφικά στα τσιμεντένια τοιχεία...

Το ότι ο Νεβίλ κέρδισε την Ειδική Διαδρομή είναι απλά στοιχείο στατιστικό. Και δεν έχει σημασία. Η Υπερειδική δεν έχει πολλά να δώσει στα πληρώματα από άποψη κέρδους όμως έχει τη δυνατότητα να στερήσει πολλά αν κάτι στραβώσει, όπως για παράδειγμα με τον Μίκελσεν που κατέστρεψε την εμπρός ανάρτησή του. Η ομάδα του φυσικά θα μπορέσει να την επισκευάσει για να ξεκινήσει σε λίγες ώρες αφού το επιτρέπουν οι κανονισμοί.

Σε ό,τι αφορά στους θεατές πρέπει να σημειωθεί ότι δεν έτυχαν και της καλύτερης μεταχείρισης στο ΟΑΚΑ. Και αναφερόμαστε στην ανύπαρκτη ακουστική του σταδίου αυτού. Τα μεγάφωνα δεν μπορούσαν να μεταφέρουν τα όσα οι εκφωνητές έλεγαν (στοιχεία για τα πληρώματα, σχόλια διάφορα κλπ.). Και δεν έφταιγαν οι εξατμίσεις των αυτοκινήτων. Τα ίδια προβλήματα βέβαια παρατηρήθηκαν και σε διάφορες συναυλίες μεγάλων συγκροτημάτων του εξωτερικού, δυστυχώς. Ο γράφων δεν πήγε στα δημοσιογραφικά θεωρεία – αν και μπορούσε – αλλά προτίμησε μαζί με φίλους να δει τον αγώνα από τη κερκίδα… Καλό το θέαμα αλλά από ήχο και πληροφόρηση τίποτα!

Με 65.000 θεατές και όπως ισχυρίζονταν οι διοργανωτές καιρό τώρα το μέσο κόστος των εισιτηρίων ήταν 18 ευρώ είναι εύκολο να βρει κατά προσέγγιση ο οποιοσδήποτε τα έσοδα της βραδιάς. Θα μπορούσαν να υπάρχουν καλύτερα και ισχυρότερα ηχητικά συστήματα. Μια εξήγηση βέβαια είναι ότι οι υπολογισμοί των τεχνικών ήχου έγιναν με άδειο το στάδιο και δεν υπολογίσθηκαν οι όγκοι των 60.000 σωμάτων που ενδεχομένως να αλλοιώνουν τον ήχο...  Κρίμα.

Σε ό,τι αφορά στον αγώνα, αυτός ξεκινάει ουσιαστικά σε λίγες ώρες στις υπώρειες των Γερανείων Ορέων. Ευχόμαστε να πάει καλά, όπως του αξίζει!

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Ακολουθήστε το autotriti.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις!
Σχολιάστε
Δοκιμή: Mercedes EQB με 7 θέσεις
Εκθεση Αυτοκινήτου. Οικονομία στην κατανάλωση. Βρές υβριδικά, ηλεκτρικά, LPG/CNG, plug-in. Τι ισχύει για μεταχειρισμένα και diesel