5 φωτογραφίες »

Στο πεδίο των επιδόσεων, το Focus ST χάτσμπακ με τον 2,3 λίτρων EcoBoost κάτω από το καπό κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 5,7 δευτερόλεπτα.

To Ford Focus ST της MS Fahrzeugteile

2.515 Επισκέψεις στο άρθρο (5/10/2020)

To πακέτο περιλαμβάνει μικρές αναβαθμίσεις που είναι όμως αρκετές για να τονώσουν την εξωτερική εμφάνιση του νέου Ford Focus ST.


Με την Ford να μην δείχνει κάποια διάθεση να προσφέρει κάποια RS έκδοση στο νέο Focus, η κορυφαία έκδοση στην γκάμα θα παραμείνει εκτός συγκλονιστικού απροόπου η ST και για αυτό, ο οίκος JMS Fahrzeugteile θέλησε να τονώσει την εξωτερική εμφάνιση του μοντέλου.

Συγκεκριμένα, το Ford Focus ST λαμβάνει τώρα νέο διαχύτη από την Rieger, Μilltek σύστημα εξάτμισης με ανθρακονημάτινες απολήξεις, KW Variant 3 coilover ανάρτηση που μειώνει την απόσταση του αυτοκινήτου από το έδαφος και ζάντες Barracuda από την σειρά Ultralight με όνομα Project 3.0 με μέγεθος 8.5x19 τυλιγμένες με 2265/35 ελαστικά Michelin.

O oίκος δεν ασχολήθηκε με το μηχανοστάσιο του αυτοκινήτου. Υπενθυμίζουμε πως το νέο Focus ST διατίθεται με δύο επιλογές κινητήρα, αλλά και σε δύο εκδόσεις, (πεντάθυρου hatchback και βάγκον), όπως και ο προκάτοχός του. Στην ισχυρότερη του έκδοση το νέο μοντέλο έχει ως «καρδιά» τον 2,3 λίτρων EcoBoost, ο οποίος προσφέρει 280 ίππους και 420 Nm ροπής, ενώ υπάρχει και η επιλογή του turbodiesel μοτέρ EcoBlue χωρητικότητας 2,0 λίτρων (190 PS και 400 Nm ροπή). Αμφότερα συνοδεύονται με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων και λίγο αργότερα θα έρθει το 7άρι αυτόματο.

Στο πεδίο των επιδόσεων, το Focus ST χάτσμπακ με τον 2,3 λίτρων EcoBoost κάτω από το καπό κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 5,7 δευτερόλεπτα, ενώ αξίζει να σημειωθεί πως για πρώτη φορά το Focus ST επωφελείται από ένα ηλεκτρονικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης (eLSD) που βελτιώνει την πρόσφυση και τη σταθερότητα. Επιπλέον το νέο μοντέλο διαθέτει τεχνολογία αντι-λαγκ που μειώνει την υστέρηση της απόκρισης του τούρμπο στα οδηγικά modes Sport και Track Drive. 
 

Toyota
test center