Το νέο Honda HR-V απέναντι στα τρία best seller οικογενειακά SUV
7 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το νέο Honda HR-V απέναντι στα τρία best seller οικογενειακά SUV

16.441 Επισκέψεις στο άρθρο (26/12/2021)

To Honda HR-V έφτασε στην Ελλάδα και θέλει να διεκδικήσει σημαντικό μερίδιο αγοράς στα μικρομεσαία SUV. Θα το αφήσουν οι τρεις πρώτοι (Toyota C-HR, Peugeot 3008 και Nissan Qashqai) να καταφέρει να μπει σφήνα και να πάρει μια θέση στο πόντιουμ;

NISSAN: Nissan Qashqai: Ο «βασιλιάς» των SUV

Honda HR-V απέναντι στα best-seller οικογενειακά SUV της Ελλάδας

Στις αρχές του τελευταίου μήνα του 2021, η ελληνική αντιπροσωπεία της Honda ανακοίνωσε τις τιμές του νέας γενιάς HR-V και αποκάλυψε πως το μικρομεσαίο της θα ξεκινήσει να πωλείται στην Ελλάδα στα τέλη του Ιανουαρίου του 2022 σε τρεις εξοπλιστικές εκδόσεις: Elegance, Advance και Advance Style με τις τιμές να ξεκινούν από 32.500 ευρώ, 35.300 και 38.500 ευρώ, αντίστοιχα. Απέναντι στο HR-V όμως στέκονται σύσσωμοι τρεις σκληροί ανταγωνιστές της κλάσης των οικογενειακών SUV, που έχουν ξεχωρίσει με την εμπορική τους πορεία στην χώρα μας το 2021 καταλαμβάνοντας τις τρεις πρώτες θέσεις των συνολικών πωλήσεων. Ο λόγος για τα Toyota C-HR, Peugeot 3008 και Nissan Qashqai, που παίρνουν χρυσό, ασημένιο και χάλκινο μετάλλιο, αντίστοιχα, έως τώρα. Πάμε να δούμε τα «όπλα» του Ηοnda HR-V και να μάθουμε λίγα πράγματα για τους ανταγωνιστές του...

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Μόνο υβριδικό με 131 άλογα & μοντέρνο μέσα-έξω

Η επόμενη γενιά HR-V e:HEV ενσαρκώνει τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία της μάρκας, όπως την είδαμε στα νεότερα μοντέλα της Honda. Η σχεδίαση περιλαμβάνει μία νέα, τολμηρή μάσκα, ενώ στο σχήμα του αμαξώματος ενσωματώνεται ένα μακρύ καπό και πιο αιχμηρά, κάθετα πλαϊνά τμήματα. Από το πλαϊνό μέρος, γίνεται εύκολα διακριτή η coupe οροφή που έχει το αυτοκίνητο ενώ, εάν υπάρχει κάτι που συνδέει τη νέα γενιά με την προηγούμενη είναι τα «κρυμμένα» χερούλια στις πίσω θύρες. Στο πίσω μέρος, το μάτι πέφτει πάνω στην λεπτή γραμμή που ενώνει τα δύο φωτιστικά σώματα, τα οποία έχουν πλέον νέο σχήμα.

Στο εσωτερικό αποπνέει μια μινιμαλιστική αισθητική, που ξεκινά από την οριζόντια διάταξη του πίνακα οργάνων. Νέο είναι το σύστημα διάχυσης του αέρα που καθοδηγεί τη ροή φρέσκου αέρα δίπλα και πάνω από τους επιβάτες, μέσω μοναδικών αεραγωγών σχήματος L στις πάνω γωνίες του ταμπλό. Ακόμα, χάρη στην άριστη ενσωμάτωση του συστήματος κίνησης της Honda σε συνδυασμό με την κεντρική διάταξη του ρεζερβουάρ, το νέο HR-V διατηρεί τα ευέλικτα καθίσματα Magic Seats που προσφέρουν δύο δυνατότητες αναδίπλωσης.

Το Honda ΗR-V e:HEV κινείται χάρη σε ένα νέο υβριδικό κινητήριο σύνολο που αποτελείται από έναν τετρακύλινδρο κινητήρα βενζίνης 1,5 λίτρων που παίζει τον ρόλο του range extender. Σε συνεργασία με το μοτέρ, υπάρχουν δύο ηλεκτροκινητήρες, με την συνδυαστική απόδοση του συνόλου ορίζεται στους 131 ίππους με 253 Nm ροπής. Σε επίπεδο κατανάλωσης, το ιαπωνικό στρατόπεδο υπόσχεται 5,4 λτ./100 χλμ. σύμφωνα με το πρότυπο WLTP με τις εκπομπές ρύπων να βρίσκονται στα 122 γρ./χλμ., ενώ όσον αφορά στις επιδόσεις, το 0-100 χλμ./ώρα έρχεται σε 10,6 δλ..Υπεύθυνο για την μετάδοση της κίνησης στον εμπρόσθιο άξονα είναι ένα εξελιγμένο κιβώτιο μονής σχέσης σε συνδυασμό με μία ευφυή μονάδα ελέγχου ισχύος.

Toyota C-HR: To best-seller στα μικρομεσαία στην Ελλάδα

Το C-HR είναι το μικρομεσαίο που έχει σημειώσει τις περισσότερες πωλήσεις στην Ελλάδα στην κατηγορία του, χάρη στον μοντέρνο του σχεδιασμό που το κάνει αμέσως να ξεχωρίζει, τον hi-tech χαρακτήρα της καμπίνας του, το εξαιρετικό πάτημα στον δρόμο και τα υβριδικά κινητήρια σύνολα που του προσφέρουν στον οδηγό οικονομικές μετακινήσεις. Tο C-HR διατίθεται αποκλειστικά σε δύο υβριδικές εκδόσεις, μια με τον 1,8 λτ. κινητήρα και συνδυαστική απόδοση 122 ίππων από 24.270 ευρώ στο εξοπλιστικό επίπεδο C-ENTER και μια 2,0 λίτρων με συνδυαστική απόδοση 184 ίππων με τιμή από 29.650 ευρώ στην έκδοση C-LUB.