• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Στην πίστα του Nürburgring, η Opel παρέδωσε το νέο Insignia GSi στα χέρια του επικεφαλής της OPC, Volker Strycek, o οποίος υπήρξε και οδηγός στο DTM.

Στα χέρια του «γερόλυκου», το αυτοκίνητο μάλλον ξεπέρασε τις προσδοκίες ακόμα και της ίδιας της Opel. Η γερμανική εταιρεία δεν ανακοινώνει ακόμα χρόνο, αλλά δηλώνει πως το νέο GSi ήταν στο Ring ταχύτερο κατά 12 δλ. από το προηγούμενο OPC.

Η Opel αποκαλεί το νέο Insignia GSi την «επιλογή του γνώστη», ενώ το σπορ σεντάν αποκτά την σφραγίδα έγκρισης «Δοκιμάστηκε στο Nürburgring». Το ευρωπαϊκό εμπορικό λανσάρισμα θα γίνει σε λίγες εβδομάδες, ενώ ακόμα δεν έχουν ανακοινωθεί οι τιμές.

To Insignia GSi στο Ring

Διαβάστηκε από 2617 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 11/10/2017
 

Το αφεντικό του τμήματος OPC της Opel, πήρε στα χέρια του το νέο Insignia GSi των 260 ίππων και κατάφερε να γυρίσει στην πίστα του Nurburgring, 12 δλ. πιο γρήγορα από ότι με το παλιό Insignia OPC των 325 αλόγων.

Όταν η Opel μας παρουσίασε το νέο Insignia GSi των 260 ίππων, μας υποσχέθηκε πως είναι πιο γρήγορο στο δρόμο από το προηγούμενο Insignia OPC των 325 αλόγων. Βλέπετε διαθέτει πιο ελαφρύ αμάξωμα κατά 160 κιλά από το OPC, ενώ είναι και πιο χαμηλό κατά 10 χλστ. από τα «κανονικά» Insignia.
 
Υπενθυμίζουμε πως ο 2λιτρος turbo κινητήρας έχει ισχύ 260 ίππων και ροπή 400 Nm, ενώ συνεργάζεται με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων και σύστημα τετρακίνησης. Πώς τα πηγαίνει, όμως, το Insignia GSi στην πίστα και τι γίνεται τελικά με τη σύγκρισή του με το ισχυρότερο OPC του παρελθόντος;
   
Η απάντηση έρχεται από την περίφημη πίστα του Nürburgring, όπου η Opel παρέδωσε το νέο Insignia GSi στα χέρια του επικεφαλής της OPC, Volker Strycek, o οποίος υπήρξε και οδηγός στο DTM. Στα χέρια του «γερόλυκου», λοιπόν, το αυτοκίνητο μάλλον ξεπέρασε τις προσδοκίες ακόμα και της ίδιας της Opel. Η γερμανική εταιρεία δεν ανακοινώνει ακόμα χρόνο, αλλά δηλώνει πως το νέο GSi ήταν στο Ring ταχύτερο κατά 12 δλ. από το προηγούμενο OPC.
 
Η Opel αποκαλεί το νέο Insignia GSi την «επιλογή του γνώστη», ενώ το σπορ σεντάν αποκτά την σφραγίδα έγκρισης «Δοκιμάστηκε στο Nürburgring». Το ευρωπαϊκό εμπορικό λανσάρισμα του μοντέλου θα γίνει σε λίγες εβδομάδες, ενώ ακόμα δεν έχουν ανακοινωθεί οι τιμές.

Hyundai i10 vs Kia Picanto vs Toyota Aygo

Δοκιμή: Υβριδικό Honda CR-V

Νέο DS 7 και σε Coupe;

Τι T-Cross, τι T-Roc: Που διαφέρουν;

Η κίνηση στους δρόμους

Citroen C5 Aircross VS Audi Q3 VS VW Tiguan

Nissan GT-R Vs Aprilia RSV4 στα Μέγαρα

Αποκλειστικό: Νέα Mercedes EQA

«Έχουμε κρίση, δεν πειράζει που ρυπαίνει το αμάξι μου»

«Μάνα» είναι μόνο μία!

Εξαφάνισε μόνος σου τις γρατζουνιές

95 ή 100 οκτάνια;

Φρεσκάρισμα για το Honda Civic

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Civic σεντάν με 182 PS από 22.325€

SEAT: Tarraco το νέο μεγάλο SUV της Seat

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

NISSAN: Έως 1.500 ευρώ έκπτωση στο Qashqai

RENAULT: Ανακάλυψε δροσιστικές, καλοκαιρινές προσφορές!

CITROEN: Reverse Sales και στα SUV

PEUGEOT: Mοναδικές τιμές Peugeot για όλα τα μοντέλα μέχρι τις 31 Αυγούστου

MERCEDES: Γνώρισε τη νέα CLA Coupe. Η ζωή σου, οι κανόνες σου.

περισσότερα »