Το Renault 4 θα κάνει πάταγο αν μοιάζει στο πρωτότυπο 4Ever

Το Renault 4 θα κάνει πάταγο αν μοιάζει στο πρωτότυπο 4Ever

4.265 Επισκέψεις στο άρθρο (26/11/2022)

Σε επίπεδο πρωτότυπου, το 4Ever κέρδισε όλα τα βλέμματα. Τώρα περιμένουμε την έκδοση παραγωγής του Renault 4. Τι πρέπει να κρατήσει από το πρωτότυπο για να κερδίσει την αγορά;

Φθηνό & τούμπανο: Κάτι που δεν έχει καμία άλλη μάρκα στην αγορά!

Λέγε ότι θες για τα ηλεκτρικά, αλλά όταν σε πέντε χρόνια έχουμε δει τόσα φρέσκα πράγματα όσα δεν είχαμε τα περασμένα 20, δεν μπορείς να παραπονιέσαι. Και όταν η Renault δείχνει το επόμενο 4 στη μορφή του πρωτότυπου 4Ever, το μόνο που μένει να δούμε είναι τι θα κρατήσει για την έκδοση παραγωγής.
 
Μιλάμε για ένα μικρό-μικρομεσαίο SUV, φθηνό (για τα ηλεκτρικά δεδομένα), με χαρακτήρα περιπέτειας, χωρίς σπορ ή αστικές πινελιές. Η Renault θέλει το 4 να είναι «σκυλί», και να γίνει το αυτοκίνητο για κάθε χρήση, χωρίς συμβιβασμούς. Βέβαια στην επίσημη παρουσίαση του μοντέλου στο Παρίσι μας είπαν ότι αυτό που είδαμε θα είναι ο προπομπός ενός νέου μικρού SUV, που εκτός από ηλεκτρική έκδοση, θα έχει και συμβατικά μοτέρ (σ.σ. ναι, καλά διαβάσατε, θα βγαίνει σε βενζίνη και κάποιο mild hybrid σύστημα ή και hybrid).
 
Τι θα πει αυτό; Ναι, αν δεις το 4Ever, σίγουρα δεν υπάρχουν συμβιβασμοί. Θηρίο. Πανύψηλο, τούμπανο, άγριο, φουτουριστικό, ρετρό. Τι να μην αρέσει; Αν έβγαινε έτσι αύριο στην αγορά, με την τιμή που θέλει η Renault, θα πουλούσε σαν τρελό. Όμως από το πρωτότυπο στο μοντέλο παραγωγής, κάποιοι συμβιβασμοί θα γίνουν. Τι είναι όμως αυτό που πρέπει να μείνει;
 
Το βασικό σχήμα, το εμπρός και πίσω μέρος θα κρατήσουν τη σχεδίαση, τα φώτα, ενώ και οι διαστάσεις, ίσως εκτός το ύψος από το έδαφος, θα παραμείνουν ίδια. Θα παραμείνουν επίσης οι γυάλινες επιφάνειες και το σχήμα των θυρών. Στις πίσω πόρτες δεν φαίνονται χερούλια, και ίσως η Renault να δώσει στο 4 το ίδιο σύστημα με το Megane, πτυσσόμενα εμπρός, και κρυφά στο φινιστρίνι πίσω. Όμως το 4 θα είναι φθηνότερο από το Megane, και ίσως πάμε σε κανονικά χερούλια εμπρός ή και πίσω. Δεν απασχολεί τόσο.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Αυτό που θα αλλάξει σίγουρα είναι το μαρσπιέ, που στο πρωτότυπο είναι τεράστιο, φουσκωτό και πολύπλοκο. Μιλάμε για το τμήμα κάτω από τις πόρτες και ανάμεσα στους τροχούς. Εδώ μάλλον θα περιμένουμε κάτι πιο συμβατικό, ίσως λίγο φουσκωμένο, όπως στο Clio, και στο Megane τώρα, και μαζί με το χαμήλωμα του αυτοκινήτου θα είναι το στοιχείο που θα κάνει το 4 παραγωγής πιο νορμάλ. Αν τώρα οι προφυλακτήρες αλλάξουν σε μέγεθος αλλά όχι σε σχεδίαση, αυτό θα είναι και το δυνατό χαρτί του μοντέλου παραγωγής. Αν πάει σε κάτι συμβατικό, ίσως το 4 γίνει λίγο αδιάφορο.
 
Με δεδομένη την ευκολία που Renault έδωσε 20άρες ζάντες στο Megane, ίσως να δούμε τους μεγάλους τροχούς και στο 4, και έτσι να γεμίζουν ωραία οι μεγάλοι θόλοι, όμως και αυτό, όπως και το μέγεθος των θόλων, παραμένει να δούμε αν θα μείνει. Μια μικρή σμίκρυνση θα είναι εντάξει, όμως να είναι μικρή, και το σχήμα να παραμείνει «τετράγωνο».
 
Τι άλλο όμως θα ήθελες να δεις στο 4 παραγωγής να παραμένει από το πρωτότυπο; Και τελικά είναι ο αρχικός ενθουσιασμός που δημιουργήθηκε κάτι που το τελικό μοντέλο θα δικαιώσει; Τι λες; Τι περιμένεις και τι θες να δεις;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Ακολουθήστε το autotriti.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις!
Σχολιάστε
PUMA
MAXUS