To ψηφιακό σχέδιο για ένα κεντρομήχανο supercar από την Mercedes.

To αντί-R8 της Mercedes

4.395 Επισκέψεις στο άρθρο (20/10/2020)

Η Mercedes έχει την δυνατότητα να κατασκευάσει ένα κεντρομήχανο σπορ μοντέλο για να κλέψει την δόξα από το Audi R8. Έχει όμως αυτήν την επιθυμία; Tι νέο ετοιμάζει;

Αν και η Mercedes δεν έχει τίποτα να ζηλέψει από άλλες εταιρείες στο κομμάτι των αποδοτικών κινητήρων και στην κατασκευή σπορ αυτοκινήτων, είναι αλήθεια πως μέχρι σήμερα δεν έχουμε δει κάποιο κεντρομήχανο μοντέλο που θα μπορούσε να μπει στην ίδια κατηγορία με τις Lamborghini, τις Ferrari αλλά και με το Audi R8.

Αυτό το γεγονός θέλει να αλλάξει ο ανεξάρτητος σχεδιαστής Rain Prink παρουσιάζοντας την πρότασή του για ένα Mercedes που θα μπορούσε να κλέψει τις δάφνες από το Audi R8 χάρη στην εξωτερική του σχεδίαση και τον πολύ ισχυρό κινητήρα του.

Με την πρώτη ματιά μπορούμε να πούμε πως το αυτοκίνητο που σχεδίασε είναι ένα τυπικό κεντρομήχανο supercar, ωστόσο είναι ξεκάθαρο πως ο Prisk δεν ασχολήθηκε ιδιαίτερα με το να ενσωματώσει την σχεδιαστική ταυτότητα των μοντέλων της Mercedes-AMG μέσα στο σχέδιό του. Αν και η γρίλια του θυμίζει Mercedes, δεν έχει την σχεδίαση της Panamericana, όπως θα περίμενε κανείς, ενώ επίσης, τα τόσο λεπτά φωτιστικά σώματα του προβόλου δεν θυμίζουν σε τίποτα μοντέλο της Mercedes-AMG.

H Μercedes δεν σκοπεύει να κατασκευάσει κάποιον αντίπαλο για το R8, του οποίου το μέλλον είναι αυτή την στιγμή υπό αμφισβήτηση. Αντίθετα, η Mercedes βάζει τις τελευταίες πινελιές το One υπερ-αυτοκίνητο. Υπενθυμίζουμε ότι κάτω από το καπό του Project Οne παραγωγής θα βρίσκεται ο 1,6 λίτρων V6 κινητήρας της W07, που αποδίδει περί τους 700 ίππους, ο οποίος όμως θα συνδυάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες τοποθετημένους στον εμπρός άξονα σε κάθε τροχό. Η συνολική ισχύς του Project ONE ξεπερνά τα 1.000 άλογα, με περίπου 680 ίππους να πηγαίνουν στους πίσω τροχούς και 330 στους πίσω. Υπεύθυνο για τη μετάδοση της κίνησης είναι το ολοκαίνουργιο χειροκίνητο κιβώτιο 8 σχέσεων AMG Speedshift, που συνεργάζεται με το σύστημα τετρακίνησης AMG Performance 4MATIC+. Όσον αφορά δε στην ανάρτηση του μοντέλου, έχει γίνει χρήση πολλαπλών συνδέσμων σε συνδυασμό με πλήρως ρυθμιζόμενες coilover αναρτήσεις.

Στον τομέα των επιδόσεων το Project One βλέπει τα πρώτα 200 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 6 δλ. όπως ισχυρίζεται η γερμανική φίρμα, ενώ η τελική του ταχύτητα ξεπερνά τα 350 χλμ./ώρα.
 

Toyota
test center