Κινητήρας: Πλήρης γκάμα για όλα τα γούστα και αυτονομία ως 600 χλμ..

37.408 Επισκέψεις στο άρθρο (26/4/2024)
Το Ford Explorer διατίθεται με μία πλήρη γκάμα συστημάτων κίνησης από 170 έως 340 άλογα και αυτονομία που φτάνει μέχρι τα 602 χλμ..
2 Φωτογραφίες »

Το Ford Explorer διατίθεται με μία πλήρη γκάμα συστημάτων κίνησης από 170 έως 340 άλογα και αυτονομία που φτάνει μέχρι τα 602 χλμ..

Το Ford Explorer διατίθεται με μία πλήρη γκάμα συστημάτων κίνησης από 170 έως 340 άλογα. Η εισαγωγική έκδοση είναι πισωκίνητη και αποδίδει 170 ίππους, με την ενέργεια να αποθηκεύεται σε μια μπαταρία 52 kWh. Έπειτα θα συναντήσουμε την μεσαίας ισχύος έκδοση με 286 άλογα με 545 Nm ροπής και κίνηση στους πίσω τροχούς, η οποία θα εφοδιάζεται με μπαταρία 77 kWh που θα χρειάζεται 28 λεπτά για να φορτίσει από το 10-80%. Την κορυφή της γκάμας βρίσκεται η 4κίνητη έκδοση με τα 340 άλογα (επίσης με 545 Nm ροπής) και μπαταρία 79 kWh η οποία χάρη στη δυνατότητα ταχυφόρτισης μέχρι 185 KW, θέλει 26 λεπτά για το 10-80%. Σχετικά με την αυτονομία η Ford ανακοινώνει πως φτάνει μέχρι τα 602 χλμ., προφανώς για τη δικίνητη έκδοση των 286 ίππων.


Το VW ID.4 έχει επίσης τρεις εκδόσεις 170, 286 και 340 ίππων με τις πιο δυνατές εκδόσεις να έχουν μπαταρία 77 kWh.
2 Φωτογραφίες »

Το VW ID.4 έχει επίσης τρεις εκδόσεις 170, 286 και 340 ίππων με τις πιο δυνατές εκδόσεις να έχουν μπαταρία 77 kWh.

Ίδια σύνολα με τον όμιλο VW

Ας δούμε όμως τι ισχύει και με τον ανταγωνισμό τώρα, ξεκινώντας από τα μοντέλα του ομίλου VW, τα οποία έχουν παραπλήσια στοιχεία, λογικό από τη στιγμή που οι δύο όμιλοι συνεργάζονται για την παραγωγή ηλεκτρικών μοντέλων.

Το VW ID.4 έχει επίσης τρεις εκδόσεις 170, 286 και 340 ίππων με τη μοναδική διαφορά ότι στην ισχυρότερη έκδοση η μπαταρία έχει χωρητικότητα 77 kWh. Το ίδιο ισχύει και για το Skoda Enyaq, μόνο που εδώ η διαφοροποίηση έρχεται στην αρχική έκδοση, η οποία έχει +10άλογα (180 στο σύνολο)  και μπαταρία 60 KW. Η μπαταρία αλλάζει και στις πιο ισχυρές εκδόσεις, με τη χωρητικότητά της να ανακοινώνεται στις 85 kWh. Τα ίδια σύνολα αναμένεται να έχει και το Cupra Tavascan, το άλλο μοντέλο του ομίλου, με ερωτηματικό να θα έχει και αυτό εισαγωγική έκδοση ή θα ξεκινάει από τα 286 άλογα. Εδώ να πούμε πως οι εκδόσεις με τα 340 άλογα είναι οι πιο ισχυρές που θα συναντήσουμε στην κατηγορία και αντίστοιχα αυτές με τα 170 οι λιγότερο ισχυρές.

Από 170 έως 325 άλογα ο υπόλοιπος ανταγωνισμός

Έκδοση με 170 άλογα πάντως διαθέτει και η πρόταση της Hyundai, το Ioniq 5 (με 58άρα μπαταρία) και αυτονομία 451 χλμ.. Στις πιο ισχυρές εκδόσεις το κορεάτικο μοντέλο αποδίδει 230 άλογα ως δικίνητο και 325 ως τετρακίνητο με την αυτονομία να ανακοινώνεται στα 481 και 507 χλμ. αντίστοιχα, χάρη στην μπαταρία των 77 kWh.
Σχετικά με το Ariya τώρα, στη βάση της γκάμας υπάρχει μια δικίνητη έκδοση με απόδοση 217 ίππων, με μπαταρίες 63 kWh, οι οποίες και θα προσφέρουν αυτονομία έως και 403 χλμ.. Το Ariya έχει ακόμα μία δικίνητη επιλογή, με ισχύ 242 ίππους, αλλά από μπαταρία 87 kWh για αυτονομία 533 χλμ. με μια φόρτιση. Η ίδια μπαταρία θα κινεί και το τετρακίνητο Ariya (e-4ORCE ) το οποίο φέρει και ένα έξτρα ηλεκτροκινητήρα με τη συνολική ισχύ να φτάνει τους 305 ίππους και την αυτονομία στα 500 χλμ..

Τέλος το επερχόμενο Peugeot Ε-3008 θα έχει δύο δικίνητες εκδόσεις με 210 ίππους και 343 Nm ροπής, με τη μπαταρία του να είναι χωρητικότητας 73 kWh και την αυτονομία στα 525 χιλιόμετρα. Ανεβαίνοντας ένα σκαλοπάτι, το Peugeot E-3008 εξοπλίζεται με μπαταρία 98 kWh, που αυξάνει την αυτονομία στα 700 χλμ.. Η ισχύς ανέρχεται στα 230 άλογα, αν και διατηρεί την ίδια ροπή (σ.σ. 343 Nm), ενώ στην κορυφή υπάρχει μια τετρακίνητη έκδοση με δύο ηλεκτρικά μοτέρ που συνδυάζει τον προαναφερθέντα ηλεκτροκινητήρα με συνολική ισχύ 320 ίππων και αυτονομία 525 χιλιόμετρων.
 

Σελίδα 1Το νέο Ford Explorer απέναντι στον ανταγωνισμό
Σελίδα 2Σχεδίαση: Σύγχρονο σχεδιαστικά το Explorer, δυναμικό το Tavascan, φουτουριστικό το Ioniq 5
Σελίδα 3Εσωτερικό: Πρακτικό, hi-tech και ποιοτικό σαν τα Skoda Enyaq και Nissan Ariya
Σελίδα 4Κινητήρας: Πλήρης γκάμα για όλα τα γούστα και αυτονομία ως 600 χλμ..
Σελίδα 5Η γνώμη μας
ford
test center