• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Η plug-in εκδοχή του μοντέλου θα είναι διαθέσιμη από το καλοκαίρι.

Η επίσημη κατανάλωση που ανακοινώνει η Hyndai είναι 1.1 λτ./100 χλμ.

Η συνδυαστική ισχύς του συστήματος φτάνει τους 141 ίππους.

Το εσωτερικό του Ioniq plug-in hybrid αποπνέει πολυτέλεια και είναι γεμάτο από εξελιγμένες τεχνολογικές λύσεις.

Το plug-in Ioniq στην Ευρώπη

Διαβάστηκε από 1936 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 18/5/2017

Η Hyundai μετά την επιτυχημένη εμπορική πορεία του υβριδικού Ioniq στην Ευρώπη πλέον κάνει διαθέσιμη και την plug-in έκδοση του μοντέλου από το καλοκαίρι.

 
Η Hyundai δέχεται πλέον παραγγελίες για τη νέα plug-in υβριδική έκδοση του Ioniq, η οποία θα είναι διαθέσιμη στην Ευρώπη από το καλοκαίρι.
 
Το Hyundai Ioniq Plug-In Hybrid τροφοδοτείται από τον ίδιο κινητήρα βενζίνης 1.6 λτ. με απόδοση 103 ίππων που βρίσκεται και στο απλό υβριδικό μοντέλο, αλλά αντί του ηλεκτροκινητήρα των 43 ίππων που χρησιμοποιείται εκεί, χρησιμοποιεί μια ισχυρότερη μονάδα 60 ίππων καθώς και μια μεγαλύτερη μπαταρία 8.9 kWh.
 
Η Hyundai ισχυρίζεται ότι το Ioniq Plug-In Hybrid είναι ικανό να κινείται αποκλειστικά με ηλεκτρισμό για 63 χιλιόμετρα. Οι εκπομπές CO2 είναι μόλις στα 26 γρ./χλμ. και η μικτή κατανάλωση καυσίμου είναι στο 1.1 λτ./100 χλμ. σύμφωνα με τον κύκλο NEDC.
 
Η συνολική απόδοση του συστήματος έχει ονομαστική ισχύ 141 ίππων, με το Ioniq Plug-In Hybrid να μπορεί να επιταχύνει μέχρι τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε 10.6 δλ. και να φτάσει την τελική ταχύτητα των 178 χλμ./ώρα.
 
Υπάρχει επίσης ένα σύστημα ECO Driving Assistant System που βοηθά στη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου και των εκπομπών CO2. Αυτό περιλαμβάνει λειτουργία «ρολαρίσματος» που λειτουργεί μέσω της ανάλυσης πληροφοριών της διαδρομής από το σύστημα πλοήγησης και κατόπιν ενημερώνει τον οδηγό να σηκώσει το πόδι του από το γκάζι.
Ένα άλλο χαρακτηριστικό του ECO-DAS είναι το Predictive Engine Management, το οποίο αποφασίζει πόση δύναμη θα αντλήσει από τον βενζινοκινητήρα και πόση από τον ηλεκτροκινητήρα, αυξάνοντας τη λειτουργία του κινητήρα για να φορτίσει την μπαταρία όταν ο δρόμος αναμένεται να είναι ανηφορικός, ελαχιστοποιώντας έτσι την άσκοπη χρήση του κινητήρα εσωτερικής καύσης.
 
Τέλος, υπάρχει και το sport mode, το οποίο ρυθμίζει το υβριδικό σύστημα παροχής ισχύος και το εξατάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη ώστε να παρέχουν μέγιστη ισχύ και ταχύτερες αλλαγές ταυτόχρονα με μια πιο σπορ οδηγική αίσθηση.
 
Δεν έχει υπάρξει ακόμα κάποια ενημέρωση ως προς τη διάθεση του plug-in Ioniq και στην Ελλάδα.