Toyota GR86 με σιδερένια ζάντα
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Toyota GR86 με σιδερένια ζάντα

7.580 Επισκέψεις στο άρθρο (1/11/2021)

Το νέο σπορ μοντέλο της Toyota θα προσφέρεται επιπλέον, μόνο για την ιαπωνική αγορά, στην έκδοση RC. Η συγκεκριμένη έκδοση είναι γδυμένη από αρκετές «πολυτέλειες» της κανονικής, κάνοντάς το ιδανική βάση για μετατροπές και όσους θέλουν να το «πειράξουν».

Ασπρο χρώμα και ατσάλινες ζάντες

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Το ιαπωνικό σπορ κουπέ παρουσιάστηκε στην πολύ βασική έκδοση του, με το όνομα RC, η οποία πατάει πάνω σε ατσάλινες άβαφες ζάντες, που βλέπουμε σε μοντέλα πολύ χαμηλότερης αξίας. Στο εξωτερικό του, το χρώμα είναι ένα απλό άσπρο, μετατρέποντας το αυτοκίνητο σε «λευκό καμβά» έτοιμο να ζωγραφιστεί. Η βασική έκδοση περιλαμβάνει ακόμη τα Bi-LED φωτιστικά σώματα και καθρέφτες βαμμένους σε μαύρο χρώμα.

«Σπαρτιάτικο» εσωτερικό

Το εσωτερικό του αυτοκινήτου παραμένει και αυτό «σπαρτιάτικο», αφού η έλλειψη της οθόνης αφής των 8 ιντσών στην κεντρική κονσόλα, λάμπει δια της απουσίας της, με το κενό να καλύπτεται από ένα κομμάτι πλαστικού. Το σαλόνι δεν είναι πια δερμάτινο με την θεματική διχρωμία που διαθέτουν οι ακριβότερες εκδόσεις, αν και το air-condition και ο αυτόματος κλιματισμός έχει διατηρηθεί.

Έτοιμο να υποδεχτεί μετατροπές

Η Toyota έχει πραγματοποιήσει τις παραπάνω αλλαγές, γνωρίζοντας ότι θα είναι οι πρώτες που θα αντικαταστήσουν με aftermarket επιλογές, οι ιδιοκτήτες της συγκεκριμένης έκδοσης. Το κόστος για την απλή έκδοση RC ξεκινάει από τα 21.170 ευρώ, σε σχέση με τα 23.930 της κανονικής έκδοσης, μια διαφορά της τάξης των 2.760 ευρώ.

Πισωκίνητο με 235 άλογα και 1.260 κιλά

Η κανονική έκδοση πέρα τις 17'' ζάντες αλουμινίου, ένα πιο «ζωντανό» σαλόνι, οθόνη αφής και ηχοσύστημα έξι ηχείων, μοιράζεται τον ίδιο κινητήρα, τον τετρακύλινδρο boxer 2.4 D-4S. Η απόδοσή του φτάνει τους 235 ίππους και 250Nm ροπής, με το χειροκίνητο κιβώτιο των 6 ταχυτήτων να μεταδίδει την δύναμη στους πίσω τροχούς. Τα παραπάνω χαρακτηριστικά, σε συνδυασμό με τα 1.260 κιλά του αμαξώματος, κάνουν το ιαπωνικό κουπέ μια αρκετά διασκεδαστική επιλογή με επίκεντρο την σπορ οδήγηση.

Με μια διαφορά μόνο 2.760 ευρώ, γιατί να μην πάρεις την πιο πλούσια έκδοση και ας έχεις σκοπό να το πειράξεις;
 
«Σπαρτιάτικη» έκδοση για το Toyota GR86
- Θα εξοπλίζεται με ατσάλινες άβαφες ζάντες, απλό άσπρο χρώμα και μαύρους καθρέφτες
- Αρκετά λιτό θα είναι και το εσωτερικό του, χωρίς περιττές «πολυτέλειες» όπως οθόνη αφής και ηχοσύστημα
- Στόχος του είναι το ιαπωνικό κοινό που είναι διατεθειμένο να του κάνει μετατροπές
- Στοιχίζει μόνο 2.760 ευρώ λιγότερα από την κανονική έκδοση
Πως θα σου φαινόταν να έδινες πάνω από 20 χιλιάρικα για ένα σπορ κουπέ που έχει ατσάλινες άβαφες ζάντες και αρκετά λιτό εσωτερικό;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

ALL SEASON FALKEN VS GOODYEAR
fiat