• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Μπορεί τελικά να έρθει το τέλος των σεντάν; Εσείς τι λέτε; Θα σας λείψει μία Corolla ή εμπρός σε ένα RAV δεν σας νοιάζει;

Toyota: Τέλος τα σεντάν;

4.841 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 14/12/2015

Σύμφωνα με τις προβλέψεις των ιθυνόντων της Toyota τα σεντάν αμαξώματα μετράνε μέρες. Ας δούμε τι λένε οι ίδιοι.

 
Επιχειρώντας μία ανάγνωση της αγοράς, αυτό που προμηνύεται σύμφωνα με τους μελετητές της Toyota είναι ο αφανισμός των σεντάν αμαξωμάτων.

Ένας από τους ανθρώπους που υποστηρίζουν κάτι τέτοιο είναι ο Bob Carter, ο επικεφαλής πωλήσεων της Toyota Αμερικής. Μάλιστα είναι σαφής στις προβλέψεις του, δίνοντας και ημερομηνία... λήξης, καθώς λέει πως "σε 5 χρόνια, οι πωλήσεις του RAV4 θα είναι περισσότερες από αυτές του Camry. Η αλλαγή είναι δραματική".

Το Camry, είναι το sedan σημείο αναφοράς στις Η.Π.Α. και το best seller των Η.Π.Α. εδώ και 13 χρόνια. Σύμφωνα με τον Carter όμως, όταν η νέα γενιά αποκτήσει αγοραστική δύναμη, τότε θα προτιμήσει ένα μεσαίο SUV, όπως όλες οι ενδείξεις δείχνουν.

"Πριν από μία 10ετία προτιμούσες ένα σεντάν έναντι ενός SUV λόγω χαμηλής κατανάλωσης κυρίως, τώρα όμως και τα SUV έχουν κάνει μεγάλα άλματα σε θέματα κόστους χρήσης" συμπληρώνει ο ίδιος και ολοκληρώνει "έτσι, σε συνδυασμό με την αυξημένη απόσταση από το έδαφος, την υψηλότερη θέση οδήγησης και το συνήθως πιο πρακτικό εσωτερικό είναι σαφώς καλύτερη επιλογή και πλέον σχεδόν στα ίδια λεφτά".

Εσείς τι λέτε; Θα λείψουν από κανέναν τα σεντάν αν τελικά εκλείψουν; Θα προτιμούσατε ένα σεντάν από ένα SUV;

 
  • GreekBoy

    Ακόμα και το Corolla να σταματήσει να παράγεται, μετά από 10 χρόνια πάλι το Corolla θα είναι πρώτο σε πωλήσεις / κυκλοφορία / αξιοπιστία. Ελπίζω να σας κάλυψα, ευχαριστώ

      14
  • Βαγγέλης Τσιακανίκας

    Όσον αφορά την Corolla ως αυτοκίνητο, το είδα πρόσφατα καινούριο σε επίσημη έκθεση Toyota . Εντόπισα 3 μελανά σημεία. 1. το πίσω κάθισμα είναι τόσο μαλακό σα να έχει ήδη 170.000km στην πλάτη του! 2. 1.4 D-4D 1300kg 90Hp? χειρότερο μοτέρ δεν μπορούσαν να βάλουν?. Το πήρα στο δρόμο και έκανα αμάν να επιταχύνω, έλεος! Καλή η οικονομία, αλλά έχει και ένα όριο. Το Auris που πήρα την ίδια μέρα (1.4 D-4D 1200kg), ήταν ήδη οριακό στις επιταχύνσεις. Επίσης μπαίνοντας από την Corolla στο Auris μου βγήκε αυθόρμητη η σκέψη "...γιατί δεν το προσέξανε τόσο το Corolla?". Αποκαρδιώθηκα. Μπείτε και εσείς και θα με θυμηθείτε. 3. ημιάκαμπτο άξονα? Ρε γαμώτο ακόμα και η Hyundai και η ΚΙΑ (που τα έβλεπες στα λιμανάκια και φώναζες "ρε που το πας το ψυγείο! "), μυάλωσαν και βάλανε multilink. Η Toyota που θεωρείται 3 σκαλιά επάνω να επιμένει στον αναχρονισμό, έλεος! Α, και η τιμή του Corolla 1.4 D-4D 90Hp, δεν είναι 17000 με απόσυρση όπως λέει στο site του Autotriti. Το είχα δει και χάρηκα κι εγώ. Είναι πάνω από 19000. Μπορείτε να το διασταυρώσετε από το site www.Toyota.gr. Οι καιροί είναι δύσκολοι, γιαυτό ψυρίζω ΤΑ ΠΑΝΤΑ.

      4
  • Τακαρος

    Πολύ καλά τα λές Βαγγέλα!!! Άσε που οι άλλοι παίρνουν τζιπάκια γιατί θέλουν να πουλάνε μούρη στις γκόμενες! Ένας που πήρε τζίπ BMW ολοκαίνουριο με λεφτά από εφάπαξ, ο γείτονας του τον ρώτησε γιατί το πήρε;;;; και εκείνος του απάντησε "για να πηγαίνω στο χωριό μου...." Και μετά από 1 χρόνο κατέθεσε τις πινακίδες... Το corolla είναι αμάξι με βαριά ιστορία και θα πρέπει να προσέξουν οι ιάπωνες όταν βγάλουν την επόμενη γενιά να είναι σοβαρή και με ελκυστική σχεδίαση. Επίσης α ξανακατασκευάσουν και τις εκδόσες corolla lift-back(της έκτης γενιάς κυκλοφορούν ακόμα και πολλά) και station wagon. Το ίδιο και στο επόμενο Avensis.

      3
  • Nolian

    Ta sedan den tha pethanoun pote, i toyota na afisi tis vlakeies kai epitelous na mathi na kataskevazi aytokinita pou na se sigkinisoun, den ftani mono i aksiopistia

      2
  • Βαγγέλης Τσιακανίκας

    Είναι λάθος η είδηση. Να καταργηθεί η Corolla ναι, τα σεντάν όχι. Ο έξυπνος που έβγαλε την είδηση ξέχασε το Υπερσεντάν AVENSIS που μόλις βγήκε στην αγορά. Όσον αφορά SUV vs sedan, σύγκριση δεν υπάρχει γιατί το όποιο sedan υπερέχει λόγω χαμηλού κέντρου βάρους. Ένα καλό sedan είναι αναντικατάστατο, καλό όμως, δηλ με φαρδιά μετατρόχια, με πλήρη εκμετάλλευση των χώρων καμπίνας και του χώρου αποσκευών και με σωστές αναρτήσεις (οχι σαν τα ομίλου V.A.G. που πληρώνεις ένα σκασμό λεφτά και έχουν ακόμα ημιάκαμπτο, έλεος!). Τα SUV είναι για τους βλαχο-νεοπλούσιους που θέλουν να επιδεικνύονται. Άλλωστε αυτούς, όταν τους ρωτάς: γιατί να πάρεις SUV? σου απαντάνε: ε, γιατί κάθεσαι ψηλότερα, είναι αλλιώς. Λες και από αυτό το χαρακτηριστικό ανεβαίνεις κοινωνική τάξη!

      2