• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Με 22.790 ευρώ το 5θυρο VW Golf 1,4 TSI ACT DSG τάζει οικονομία και άνεση στις μετακινήσεις.

Η VW υπόσχεται 4,7 λτ./100 χλμ. και 110 γρ. CO2/χλμ. τιμές κατά 0,1 λτ./100 χλμ. και 2 γρ./χλμ. αντίστοιχα μικρότερες από εκείνες της χειροκίνητης έκδοσης.

Η μόνη διαφορά στο άριστα φινιρισμένο και υπερποιοτικό εσωτερικό είναι φυσικά ο επιλογέας του κιβωτίου DSG, που έχει πάρει τη θέση εκείνου από το 6τάχυτο κιβώτιο.

Το VW Golf με τον hi-tech 1,4 τούρμπο κινητήρα των 140 ίππων υπόσχεται άνεση και ευκολία στις μετακινήσεις.

Δοκιμή: VW Golf 1,4 TSI 140 PS ACT DSG

33.198 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 8/4/2014

Το VW Golf με τον hi-tech 1,4 τούρμπο κινητήρα των 140 ίππων, που μπορεί να λειτουργεί και με 2 κυλίνδρους σε συνδυασμό με το σοφιστικέ αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG υπόσχεται άνεση και ευκολία στις μετακινήσεις.

 
Στα γρήγορα: 

• Κοστίζει 22.790 ευρώ
• Είναι 1,4 λτ, με 140 ίππους
• Καίει 4,7 λτ./100 χλμ.
• Πληρώνει 99 ευρώ τέλη

+Ποιότητα κατασκευής και κύλισης, oδική συμπεριφορά, άνεση, ευκολία χρήσης
- Κατανάλωση σε πραγματικές συνθήκες, τιμή

Ο όμιλος VW τα τελευταία χρόνια μας έχει συνηθίσει σε ευχάριστες τεχνολογικές εκπλήξεις. Μια από αυτές ήταν και το σοφιστικέ αυτόματο κιβώτιο DSG, που χάρη στο διπλό συμπλέκτη και την ικανότητά του να προεπιλέγει  την επόμενη από την επιλεγμένη  σχέση, εξασφαλίζει τάχιστες και απόλυτα ομαλές εναλλαγές ταχυτήτων χωρίς μάλιστα την παραμικρή διακοπή στην παροχή ισχύος. 

Πιο πρόσφατα ήρθε ο κινητήρας 1,4 TSI ACT, που αποδίδει 140 ίππους, αλλά έχει μικρή κατανάλωση και χαμηλές εκπομπές CO2, χάρη στην ικανότητά του να λειτουργεί και με μόνο 2 από τους 4 κυλίνδρους, όταν οι συνθήκες οδήγησης το επιτρέπουν. To νέο 7ης γενιάς Golf το είχαμε δοκιμάσει είτε με τη μία είτε με την άλλη καινοτομία, ποτέ όμως σε συνδυασμό τους. Πως τα καταφέρνει λοιπόν η εκδοχή του Golf, που με 22.790 ευρώ τάζει οικονομία και άνεση στις μετακινήσεις;