• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Δοκιμάζουμε το VW up! με τον 1.000άρη TSI κινητήρα απόδοσης 90 ίππων. Πόσο «καίει» και πως τα καταφέρνει στο δρόμο;

Άνετο, πολιτισμένο και ευέλικτο στην πόλη, το «κακό» VW up! έχει το μπρίο για να μην όχι στα θέλω ενός πιο ανήσυχου οδηγού.

Το up! χάρη στο turbo του 1,0 TSI έγινε «αντράκι», που κινείται σβέλτα και με χάρη σε κάθε του αποστολή.

Test: VW Up! με 90 PS

Διαβάστηκε από 9222 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 13/3/2017

Με τα 90 άλογα και μπόλικη ροπή, το VW up! με τον turbo 1,0 TSI κινητήρα αποκτά έναν πιο… πιπεράτο χαρακτήρα αξίζοντας μέχρι ενός τα 500 επιπλέον ευρώ, που κοστίζει σε σχέση με την ατμοσφαιρική έκδοση των 75 ίππων.

 
What is new
- 1,0 ΤSI με 90 άλογα και 160 Nm ροπής
- Προσπερνάει 5,2 δλ πιο γρήγορα από το 1,0 75 PS
- Καίει 6,4 λτ./100 χλμ.
- Από 12.100 ευρώ (5d)

+ Τράβηγμα κινητήρα, ποιότητα κατασκευής, χώροι επιβατών και αποσκευών, οδική συμπεριφορά, ευελιξία-ευκολία χρήσης, 4 χρόνια εγγύηση
- Τσιμπημένη κατανάλωση, απουσία 6ης σχέσης, πίσω παράθυρα με μεντεσέ


Το μεγάλο νέο για το ανανεωμένο VW up! δεν είναι φυσικά η εξωτερική και η εσωτερική του αναβάθμιση, αλλά η προσθήκη για πρώτη φορά στη γκάμα του μοντέλου ενός turbo κινητήρα. Αυτός δεν είναι άλλος από τον 3κύλινδρο 1,0 TSI του ομίλου, που στην περίσταση αποδίδει 90 άλογα και χαρίζει στο λιλιπούτειο VW το τσαγανό για να δείξει τα… δόντια του όχι μόνο μέσα στην πόλη, αλλά και πιο μακριά από αυτή.

Με 500 ευρώ παραπάνω από το 75άρι
Το νέο up! 1,0 TSI είναι διαθέσιμο σε 3θυρη και 5θυρη έκδοση, όπως το μοντέλο της δοκιμής μας. Τα επίπεδα εξοπλισμού είναι δύο, move up! και high up!, ενώ σε κάθε περίπτωση η τιμή είναι 500 ευρώ επιπλέον από την αντίστοιχη του up! με τον 1,0 ατμοσφαιρικό κινητήρα των 75 ίππων (υπάρχει και έκδοση 60 ίππων να θυμίσουμε). Με αυτά και με αυτά η τιμή για την βασική 3θυρη έκδοση του up! 1,0 TSI είναι 11.730 ευρώ, ενώ η αντίστοιχη τιμή για το 5θυρο είναι 12.100 ευρώ. Ακόμη και από την βασική έκδοση move up! ο εξοπλισμός είναι πλήρης με μόνη έλλειψη τις ζάντες αλουμινίου.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
  • jimeta

    Καταρχήν αφήστε το παραμύθι της ποιότητας κατασκευής για τον γκαζοντενεκέ της vw,κοιτάξτε πρώτα τα Hyundai I10,Aygo,c1,Peugeot 108,απείρως ομορφότερα και καλύτερα σε όλα τα επίπεδα και ύστερα τα ξαναλέμε.Ημαρτον πόσο σπρώξιμο θα του δώσετε ώστε να πουλήσει κατιτίς παραπάνω και όχι μόνο.

      14
  • Πειραιωτης

    Και 150 αλογα να του βαλουν στα ματια μου δειχνει πανασχημος κουασιμοδος ο μικρος τενεκες!

      8
  • Tasos

    Κίνηση ματ για τη μικρή κατηγορία.Ένα ήδη επιτυχημένο πακέτο γίνεται ακόμα καλύτερο και πιο ασφαλές λόγω πλούσιας ροπής.

      3