ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Xiaomi SU7 «έμεινε» με πρόβλημα στο κιβώτιο μετά από 39 χιλιόμετρα!

6.277 Επισκέψεις στο άρθρο (13/5/2024)
Xiaomi SU7 «έμεινε» με πρόβλημα στο κιβώτιο μετά από 39 χιλιόμετρα!

- «Έμεινε» μετά από τα πρώτα του 39 χιλιόμετρα.
- Πρόβλημα στην επιλογή των ταχυτήτων ακινητοποίησε το μοντέλο.
- Οι μηχανικοί της αντιπροσωπείας δεν μπόρεσαν να διορθώσουν τη βλάβη.
- Πολλά τα προβλήματα που αναφέρουν οι πρώτοι ιδιοκτήτες του SU7.

«Έμεινε» μετά από μόλις 39 χιλιόμετρα

Το Xiaomi SU7 έκανε μεγάλο ντόρο αμέσως μετά την επίσημη πρεμιέρα του και αυτό επιβεβαιώθηκε από το γεγονός πως η ζήτηση για το πρώτο αυτοκίνητο του κινεζικού τεχνολογικού κολοσσού ξεπέρασε κάθε προσδοκία, πουλώντας σα... ζεστό ψωμί στην Κίνα. Ωστόσο, δεν είναι λίγοι οι ιδιοκτήτες που έχουν αντιμετωπίσει προβλήματα λίγο μετά τις πρώτες παραδόσεις. Το τελευταίο χρονικά περιστατικό που πήρε δημοσιότητα αφορά ένα μοντέλο το οποίο μετά από 39 χιλιόμετρα έμεινε στην άκρη του δρόμου με πρόβλημα στις ταχύτητες!

Πρόβλημα με την επιλογή των ταχυτήτων

Όπως αναφέρει ο ιδιοκτήτης ενός γαλάζιου Xiaomi SU7 στα ξένα Μέσα, που δημοσιεύουν το θέμα, όλα συνέβησαν μόλις μία ημέρα μετά την παραλαβή του αυτοκινήτου από το κέντρο παράδοσης της Xiaomi στην επαρχία Φουτζιάν. Ενώ βρισκόταν καθ' οδόν σε αυτοκινητόδρομο εμφανίστηκε στον ψηφιακό πίνακα οργάνων μια προειδοποίηση ότι το αυτοκίνητο επρόκειτο να σταματήσει, λέγοντας στον οδηγό να κάνει στην άκρη και να μιλήσει με κέντρο σέρβις της εταιρείας. Στη συνέχεια εμφανίστηκε ένα δεύτερο μήνυμα, που έλεγε ότι το κιβώτιο ταχυτήτων ήταν ελαττωματικό και ότι το αυτοκίνητο δεν μπορούσε να αλλάξει ταχύτητα μεταξύ του drive (για κανονική πορεία) και της όπισθεν (reverse).

Οι μηχανικοί δεν μπόρεσαν να διορθώσουν το πρόβλημα

Ο ιδιοκτήτης έκανε στην άκρη, ειδοποίησε την οδική βοήθεια και μέσω γερανού πήγε το αυτοκίνητο στο τμήμα σέρβις της αντιπροσωπείας, όπου μία ημέρα νωρίτερα είχε παραλάβει το αυτοκίνητο. Σύμφωνα λοιπόν με τα Μέσα Autohome και Carnewschina, το πρόβλημα δεν μπορούσε να διαγνωστεί από τους τεχνικούς και ο ιδιοκτήτης ενημερώθηκε ότι το αμάξι πρέπει να σταλεί πίσω στο εργοστάσιο για να διαπιστωθεί το πρόβλημα. Από τη μεριά του, ο ιδιοκτήτης ζήτησε να μην επισκευαστεί το αυτοκίνητο αλλά να του παραδοθεί ένα ολοκαίνουργιο SU7. Ωστόσο, ενημερώθηκε πως αυτό είναι αδύνατο, επειδή όλα τα μοντέλα που συναρμολογούνται αυτή τη στιγμή έχουν ήδη πωληθεί, πράγμα που σημαίνει ότι θα έπρεπε να κάνει μια νέα παραγγελία. Η Xiaomi φέρεται να συνεργάζεται με το άτομο για να κανονίσει την πλήρη επιστροφή χρημάτων για το ελαττωματικό όχημα και να αποζημιώσει για τυχόν έξοδα.

Πολλά τα προβλήματα που αναφέρουν οι πρώτοι ιδιοκτήτες του SU7

Κλείνοντας, αξίζει να σημειωθεί πως η Xiaomi εκτιμάται ότι έχει κατασκευάσει πάνω από 10.000 SU7 από την κυκλοφορία του αυτοκινήτου πριν από λίγους μήνες. Όμως πολλοί ιδιοκτήτες έχουν αναφέρει διάφορά προβλήματα, σε διαφορετικούς τομείς, όπως το χρώμα του αμαξώματος και το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης του αυτοκινήτου (traction control). Επίσης, πρόσφατα η Xiaomi αναγκάστηκε να αναγνωρίσει ότι το σύστημα αυτόματης πέδησης έκτακτης ανάγκης (AEB) παύει να λειτουργεί πέρα από τα 135 χλμ./ώρα και θα παραμείνει ανενεργό έως ότου αναπτυχθεί μια ασύρματη ενημέρωση (over-the-air) για την εύρυθμη λειτουργία του!    

Συνέχεια του άρθρου >>>
Autotriti.gr
NISSAN