Το «αλουμινένιο» ντεμπούτο μαζικής παραγωγής στον Όμιλο της Toyota θα γίνει το 2016 στο νέο Lexus RX350, ενώ θα ακολουθήσει το 2018 το εικονιζόμενο Toyota Camry.

Το «αλουμινένιο» ντεμπούτο μαζικής παραγωγής στον Όμιλο της Toyota θα γίνει το 2016 στο νέο Lexus RX350, ενώ θα ακολουθήσει το 2018 το εικονιζόμενο Toyota Camry.

Χρήση αλουμινίου σε μαζική κλίμακα από την Toyota

2.598 Επισκέψεις στο άρθρο (7/10/2014)

Από το 2016, η Toyota θα ξεκινήσει να χρησιμοποιεί το αλουμίνιο σε μέρη μοντέλων της μαζικής παραγωγής. Ντεμπούτο θα γίνει με το επόμενο Lexus RX350, ενώ θα ακολουθήσει το Toyota Camry.

Το αλουμίνιο έχει ξεκινήσει εδώ και κάποιο καιρό να αποτελεί μια βιώσιμη εναλλακτική λύση από το συμβατικό ατσάλι, στην κατασκευή οχημάτων. Ενώ υπάρχουν κάποιες αυτοκινητοβιομηχανίες –κυρίως premium- που έχουν υιοθετήσει ήδη τη χρήση του, άλλες, όπως η Toyota, ξεκινούν τώρα.Ο ιαπωνικός κολοσσός θα αρχίσει, λοιπόν, από το 2016 να χρησιμοποιεί το αλουμίνιο σε μοντέλα μαζικής παραγωγής. Ντεμπούτο θα γίνει σε δύο χρόνια με τη νέα γενιά του Lexus RX350, του οποίου μέρη του εμπρόσθιου και οπίσθιου τμήματος θα είναι αλουμινένια. Το επόμενο μοντέλο της Toyota θα είναι το «αμερικανοτραφές» Camry, το οποίο φέρεται να αποκτά από το 2018 και μετά, αλουμινένιο καπό.Επισήμως, η Toyota δεν ανακοινώνει κάτι γύρω από το θέμα, αλλά μια εκπρόσωπος της εταιρείας, η κα Jana Hartline, δήλωσε σχετικά: «Σχεδιάζουμε να χρησιμοποιούμε αλουμίνιο στα μελλοντικά μας μοντέλα, σε μέρη όπως το καπό και οι πόρτες, προκειμένου να μειωθεί το βάρος. Επιπλέον, για τον ίδιο λόγο, θα αυξήσουμε τη χρήση μικτών υλικών και ρητινών.».

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

EUROINS PASXA
Audi