• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Η VW μας αποκαλύπτει τα δύο νέα πρωτότυπα οχήματά της για το ετήσιο Worthersee, που ανοίγει τις πύλες του αύριο. Λόγος γίνεται για τα GTI First Decade και GTE Estate impulsΕ.

Υπεύθυνη για το GTI First Decade ήταν μια ομάδα 13 μαθητευόμενων της VW.

Το υβριδικό σύστημα αποδίδει συνδυαστικά 410 ίππους. Ο κινητήρας βενζίνης κινεί τους εμπρός τροχούς, ένα το ηλεκτρικό μοτέρ των 48 volt κινεί τους πίσω, έχοντας μέγιστη ισχύ 16 ίππων.

Τα πίσω καθίσματα ξηλώθηκαν και αντικαταστάθηκαν από ηχεία και τη ρεζέρβα. Το κάθισμα του οδηγού μπορεί να ρυθμιστεί ηλεκτρικά μέσω εφαρμογής στο smartphone ή το tablet.

Το δεύτερο πρωτότυπο του Worthersee θα είναι το GTE Estate impulsE από το Τσβικάου της Γερμανίας. Είναι και αυτό το προϊόν της δουλειάς μαθητευόμενων της VW.

Το GTE Estate impulsE χρησιμοποιεί μια μπαταρία 16,8 KWh, που διπλασιάζει την αυτονομία του ηλεκτρικού concept.

Υβριδικό Golf GTI 410 PS

4.001 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 23/5/2017

Στο ετήσιο Worthersee το παρόν θα δώσει ένα πρωτότυπο υβριδικό VW Golf GTI 410 ίππων, το GTI First Decade, αλλά και το πλήρως ηλεκτρικό GTE Estate impulsE. Ας γνωρίσουμε τα δύο εντυπωσιακά concept που έφτιαξαν μαθητές…

 
Η VW μας αποκαλύπτει τα δύο νέα πρωτότυπα οχήματά της για το ετήσιο Worthersee, που ανοίγει τις πύλες του αύριο. Λόγος γίνεται για τα GTI First Decade και GTE Estate impulsΕ, δύο concept που θα γνωρίσουμε καλύτερα παρακάτω.
 
Υπεύθυνη για το GTI First Decade ήταν μια ομάδα 13 μαθητευόμενων της VW. Το concept διαθέτει ένα δίχρωμο μπλε εξωτερικό. Η μεταλλική βαφή Atlantic Blue, διαθέτει φινίρισμα Satin Ocean Shimmer. Πίσω έχει τοποθετηθεί η αεροτομή του Clubsport, ενώ ασορτί με το αμάξωμα είναι οι τροχοί των 20 ιντσών.
 
Τα πίσω καθίσματα ξηλώθηκαν και αντικαταστάθηκαν από ηχεία και τη ρεζέρβα. Το κάθισμα του οδηγού μπορεί να ρυθμιστεί ηλεκτρικά μέσω εφαρμογής στο smartphone ή το tablet, ενώ διαθέτει μνήμες και λειτουργία μασάζ. Τα δύο σπορ καθίσματα είναι επενδυμένα με ένα συνδυασμό δέρματος nappa σε μαύρο τιτανίου και Alcantara με μπλε ραφές.
 
Η ουσία, όμως, είναι το υβριδικό σύστημα που αποδίδει συνδυαστικά 410 ίππους. Ο κινητήρας βενζίνης κινεί τους εμπρός τροχούς, ένα το ηλεκτρικό μοτέρ των 48 volt κινεί τους πίσω, έχοντας μέγιστη ισχύ 16 ίππων. Τα δύο συστήματα μπορούν να χρησιμοποιηθούν αυτόνομα ή συνδυαστικά.
   
Το δεύτερο πρωτότυπο του Worthersee θα είναι το GTE Estate impulsE από το Τσβικάου της Γερμανίας. Είναι και αυτό το προϊόν της δουλειάς μαθητευόμενων της VW. Χρησιμοποιεί μια μπαταρία 16,8 KWh, που διπλασιάζει την αυτονομία του ηλεκτρικού concept.
 
Εξωτερικά, το ιδιαίτερο αυτό GTE διαθέτει ένα «κοστούμι» με πέντε ματ αποχρώσεις, τις Oryx White, Apassionata Blue, Anthracite, Hallmark και St. James Red. Μια σειρά αεραγωγών τοποθετήθηκαν στο καπό, ενώ το τιμόνι, η κεντρική κονσόλα και ο επιλογέας, έχουν βαφεί αναλόγως.