Η σημαντικότερη είδηση που αφορά στο ανανεωμένο e-Golf έχει να κάνει με τη νέα, μεγαλύτερης χωρητικότητας μπαταρία ιόντων-λιθίου και τα 300 χλμ. θεωρητικής αυτονομίας.
Το ηλεκτρικό Golf δεν «πίνει», δεν «καπνίζει», είναι ισχυρότερο από πριν και αύξησε σημαντικά την αυτονομία του. Ωστόσο κοστίζει 34.200 ευρώ, που σημαίνει πως ακόμη δεν συμφέρει ως αγορά κάτι που όμως δεν μειώνει την αξία του ως προπομπό των πραγμάτων που έρχονται οσονούπω στην αυτοκίνηση…
What is new
Αν κάποιος αποφασίσει να κινηθεί γρήγορα, εκτός από το άγχος της αυτονομίας, θα βρεθεί αντιμέτωπος και με αυτό της αδράνειας των 1.615 κιλών…
- Ηλεκτροκινητήρας 136 ίππων
Zoom στις λεπτομέρειες του νέου VW e-Golf.
- Πραγματική αυτονομία 200+ χλμ.
Zoom στις λεπτομέρειες του νέου VW e-Golf.
- 0-100 χλμ./ώρα σε 8,9 δλ
Zoom στις λεπτομέρειες του νέου VW e-Golf.
- Καταναλώνει 1,55 ευρώ/100 χλμ.
Η σημαντικότερη είδηση που αφορά στο ανανεωμένο e-Golf έχει να κάνει με τη νέα, μεγαλύτερης χωρητικότητας μπαταρία ιόντων-λιθίου.
- Κοστίζει 34.200 ευρώ με πλούσιο εξοπλισμό
Δεν είναι η πρώτη φορά, που το best seller της VW, το Golf, μπαίνει στην πρίζα. Ήδη από το 2014 η έβδομη γενιά του διάσημου γερμανικού μικρομεσαίου είχε e-Golf έκδοση μηδενικής κατανάλωσης και ρύπων. Σήμερα η γερμανική φίρμα λανσάρει την ανανεωμένη εκδοχή του e-Golf, που έρχεται με μεγαλύτερη ισχύ, αλλά κυρίως με πραγματική αυτονομία που ξεπερνά τα 200 χλμ. Έτσι το άγχος να μείνουν στη μέση του πουθενά, που λίγο-πολύ έχουν όλοι οδηγοί αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων μειώνεται και ταυτόχρονα το τοπίο για το μέλλον των ηλεκτρικών ξεκαθαρίζει.
Οι αναλυτές λένε πως τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα κατέχουν το 2030 περίπου το 30% των πωλήσεων, την ώρα που σήμερα καταλαμβάνουν μόλις το 1,3%. Μιλάμε δηλαδή για μία τεράστια αύξηση τα επόμενα χρόνια, οι πρώτες ενδείξεις της οποίας έχουν ξεκινήσει από σήμερα. Υποδεχόμαστε λοιπόν θετικά το ανανεωμένο e-Golf, που δείχνει το μέλλον της αυτοκίνησης…
Το μεγάλο νέο είναι η θεωρητική αυτονομία των 300 χλμ.
Όπως και στο προ ανανέωσης μοντέλο, οι αλλαγές της ηλεκτρικής έκδοσης σε σχέση με τη συμβατική είναι διακριτικές, αλλά τέτοιες ώστε να γίνεται φανερό πως πρόκειται για τη συγκεκριμένη e-εκδοχή. Πιο αναλυτικά, το e-Golf διαφοροποιείται από το απλό με την κλειστή μάσκα, η οποία διατρέχεται από μία μπλε ρίγα χαρακτηριστικό των ηλεκτρικών εκδόσεων της Volkswagen, τα φώτα ημέρας σε σχήμα C (τεχνολογίας LED), τις ειδικής σχεδίασης ζάντες, την πίσω αεροτομή και τα ελαστικά με χαμηλή αντίσταση κύλισης. Κατά τα άλλη η συγκρατημένη σχεδίαση του Golf παραμένει ως έχει σε κάθε ανανεωμένο Golf. Η σημαντικότερη είδηση που αφορά στο ανανεωμένο e-Golf έχει να κάνει με τη νέα, μεγαλύτερης χωρητικότητας μπαταρία ιόντων-λιθίου. Ενώ, δηλαδή η προηγούμενη είχε χωρητικότητα 24,2 kWh, η νέα έχει 35,8 kWh, ήτοι έχει αυξηθεί κατά 50%. Αυτό είχε ως συνέπεια την αύξηση της αυτονομίας του οχήματος με μια φόρτιση. Σύμφωνα με τα επίσημα νούμερα, η θεωρητική αυτονομία του e-Golf ανέρχεται στα 300 χλμ./ώρα (από 190 χλμ. που ήταν πριν), που σημαίνει πως σε πραγματικές συνθήκες υπερβαίνει τα 200 χλμ. και άρα θα μπορεί να καλύψει μία κοντινή εξόρμηση, κάτι που αποτελεί ίσως το σημαντικότερο εμπόδιο που έχουν να ξεπεράσουν τα ηλεκτρικά οχήματα…
Είναι πολλά τα 34.200 ευρώ, αλλά…
Προς το παρόν οφείλουμε να πούμε πως τα ηλεκτρικά οχήματα δεν συμφέρουν τον καθημερινό χρήστη, αφού είναι ακριβά. Το ανανεωμένο 5θυρο VW e-Golf δεν αποτελεί εξαίρεση, αφού στη βασική έκδοση E-Xperience κοστίζει 34.200 ευρώ. Για την πιο πλούσια (κυρίως σε συστήματα ασφαλείας και χαρακτηριστικά ημιαυτόνομης οδήγησης) έκδοση X-clusive υπολογίστε 1.850 ευρώ επιπλέον. Ο εξοπλισμός είναι πλήρης και μεταξύ άλλων περιλαμβάνει στάνταρ όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες, κλιματισμό, ψηφιακό πίνακα οργάνων Active Info Display, κορυφαίο σύστημα infotainment Discover Pro με οθόνη 9,2 ιντσών και λειτουργία μέσω χειρονομιών, αυτόματο παρκάρισμα, 7 αερόσακους, Αdaptive Cruise Control, XDS ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό, αυτόματο φρενάρισμα, αισθητήρες φωτεινότητας και βροχής, καθώς και δωρεάν Car-Net online υπηρεσίες της VW.
Μα για ποιο λόγο να πάρει κανείς e-Golf τη στιγμή που υπάρχει το Τesla model 3;
Έτη φωτός καλύτερο σε όλα και πολύ φθηνότερο στην βασική έκδοση...
Ο μόνος λόγος είναι η άγνοια του αγοραστή... :)
@ ταλαίπωρος : δεν είμαι κάτοχος golf και δεν πρόκειτε ποτέ να γίνω, ΑΛΛΑ.....αν το μικρό tesla 3 έχει την ποιότητα κατασκευής που έχουν τα model X / S τότε το golf είναι 1000 φορές ανώτερο. επιπροσθέτως η έλειψη εισαγωγικής και δικτύου tesla καθιστά προβληματική την όποια συντήρηση ή επισκευή χρειαστεί ένα tesla. τέλος, το κόστος επισκευής σε περίπτωση μικρο-ατυχήματος είναι παρανοικό. υπάρχουν πολλές αναφορές στο ιντερνετ για 10 και 15$ χιλιάδες για απλή αντικατάσταση φτερού κ προφυλακτήρα.
Μα για ποιο λόγο να πάρει κανείς e-Golf τη στιγμή που υπάρχει το Τesla model 3; Έτη φωτός καλύτερο σε όλα και πολύ φθηνότερο στην βασική έκδοση... Ο μόνος λόγος είναι η άγνοια του αγοραστή... :)
Τρελά πουλάνε ….. 200 χιλιόμετρα αυτονομία και 38.500 ευρώ για την χρεωκοπημένη Ελλαδιτσα ....
@ ταλαίπωρος : δεν είμαι κάτοχος golf και δεν πρόκειτε ποτέ να γίνω, ΑΛΛΑ.....αν το μικρό tesla 3 έχει την ποιότητα κατασκευής που έχουν τα model X / S τότε το golf είναι 1000 φορές ανώτερο. επιπροσθέτως η έλειψη εισαγωγικής και δικτύου tesla καθιστά προβληματική την όποια συντήρηση ή επισκευή χρειαστεί ένα tesla. τέλος, το κόστος επισκευής σε περίπτωση μικρο-ατυχήματος είναι παρανοικό. υπάρχουν πολλές αναφορές στο ιντερνετ για 10 και 15$ χιλιάδες για απλή αντικατάσταση φτερού κ προφυλακτήρα.
Ενδιαφέρον θα είχε και ένα άρθρο με παρουσίαση του νέου Opel Ampera-e.