
Η Fiat ετοιμάζει το νέο Pandina LPG.
Αναμένεται το 2026 με νέες βελτιώσεις.
Oικονομική λύση πόλης με υγραέριο και χαμηλό κόστος χρήσης.
Δεν έχουν δημοσιοποιηθεί ακόμη τα τεχνικά χαρακτηριστικά.
Η Fiat ετοιμάζεται να προσθέσει ξανά οικονομία στο Fiat Pandina
Η Fiat ετοιμάζεται να επεκτείνει τη γκάμα της με το νέο Fiat Pandina LPG, μια έκδοση που έρχεται να προσθέσει ξανά οικονομία και πρακτικότητα στο πιο δημοφιλές της μικρό αυτοκίνητο. Ο CEO της μάρκας, Olivier François, επιβεβαίωσε ότι το λανσάρισμα αφορά το τρέχον Pandina και όχι τη μελλοντική γενιά, δείχνοντας ότι η εταιρεία θέλει να καλύψει άμεσα το κενό που εξακολουθεί να υπάρχει στην αγορά του υγραερίου. Οι πληροφορίες κάνουν λόγο για επίσημη παρουσίαση μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2026, με στόχο να προσφέρει μια λύση που να συνδυάζει χαμηλό κόστος χρήσης και καθημερινή ευκολία.
Επίσημη παρουσίαση μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2026
Η κίνηση αυτή δεν είναι τυχαία. Στην κατηγορία των αυτοκινήτων πόλης, η Dacia έχει κυριαρχήσει με value-for-money μοντέλα. Οι πληροφορίες κάνουν λόγο για επίσημη παρουσίαση μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2026, με στόχο να προσφέρει μια λύση που να συνδυάζει χαμηλό κόστος χρήσης και καθημερινή ευκολία. Η Fiat θέλει να επανέλθει δυναμικά, προσφέροντας το νέο Pandina LPG ως μια οικονομική, αποδοτική και απόλυτα ρεαλιστική επιλογή για όσους αναζητούν χαμηλά έξοδα καυσίμου χωρίς να θυσιάζουν την πρακτικότητα του Panda.

H παροχή μοντέλων με εναλλακτικά καύσιμα δεν είναι κάτι νέο για τη Fiat. Το Panda CNG αποτέλεσε για χρόνια μία από τις πιο οικονομικές και οικολογικές εκδόσεις της μάρκας.
Η Fiat ξέρει από εναλλακτικά κάυσιμα & το Panda έβγαινε σε έκδοση CNG
Παράλληλα, η παροχή μοντέλων που είναι συμβατά σε εναλλακτικά καύσιμα δεν είναι κάτι νέο για τη Fiat. Τo Panda CNG αποτέλεσε για χρόνια μία από τις πιο οικονομικές και οικολογικές εκδόσεις της μάρκας. Με φυσικό αέριο και βενζίνη σε διπλό ανεφοδιασμό, πρόσφερε εντυπωσιακά μικρό κόστος χρήσης και χαμηλές εκπομπές ρύπων, καθιστώντας το ιδιαίτερα αγαπητό σε όσους ήθελαν ένα πραγματικά φθηνό στην καθημερινή χρήση αυτοκίνητο πόλης. Παρά το γεγονός ότι τα CNG μοντέλα εξαφανίζονται στην Ευρώπη λόγω μειωμένης διάθεσης καυσίμου και της μεγάλης αύξησης στην τιμή του μετά την επιβολή δασμών στην Ρωσία, το Panda CNG παραμένει σημείο αναφοράς για την αποδοτικότητα ενός μικρού αυτοκινήτου. Με το Pandina LPG, η Fiat φαίνεται να πατά πάνω σε αυτή την κληρονομιά, επενδύοντας ξανά σε οικονομικά, προσιτά και «έξυπνα» καύσιμα.
Η Fiat δεν έχει δημοσιοποιήσει ακόμη τεχνικές λεπτομέρειες
Παρότι η εταιρεία δεν έχει δημοσιοποιήσει ακόμη τεχνικές λεπτομέρειες, είναι βέβαιο ότι το νέο LPG μοτέρ θα στοχεύει σε ακόμα καλύτερη αυτονομία, χαμηλότερη κατανάλωση και πιο προσιτό κόστος χρήσης σε συνδυασμό με αύξηση της ιπποδύναμης. Το εργοστάσιο Pomigliano θα συνεχίσει την παραγωγή του Pandina για αρκετά χρόνια ακόμη, έως το 2028–2029.
Με λίγα λόγια, η Fiat επενδύει σε μια κατηγορία που ξέρει καλά: τα φθηνά, πρακτικά και αξιόπιστα αυτοκίνητα πόλης. Και αν το νέο Fiat Pandina LPG συνδυάζει σωστά την τιμή με την οικονομία, τότε έχει όλα τα φόντα να γίνει το νέο best-seller της εταιρείας.

