
Η Porsche δίνει παράταση στους βενζινοκινητήρες, αλλά εξελίσσεται και στην ηλεκτροκίνηση.
Οι νέες Boxster και Cayman έρχονται το 2026.
Η Cayman θυμίζει 911 σε σμίκρυνση.
Η παραγωγή της βενζινοκίνητης 718 σταματάει παρά την αύξηση στις πωλήσεις.
Όλα δείχνουν ότι τα νέα μοντέλα θα έχουν χαμηλό βάρος.
autotriti team
Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»
Η Porsche δίνει παράταση στους βενζινοκινητήρες, αλλά εξελίσσεται και στην ηλεκτροκίνηση
Η Porsche φαίνεται να επαναξιολογεί τις προσδοκίες της για την ηλεκτροκίνηση, αναγνωρίζοντας ότι η μετάβαση στα ηλεκτρικά οχήματα δεν θα γίνει τόσο γρήγορα όσο υπολόγιζε. Η εταιρεία σχεδιάζει πλέον να διατηρήσει τους V8 κινητήρες μέχρι και τη δεκαετία του 2030 και εξετάζει το ενδεχόμενο ανάπτυξης ενός νέου βενζινοκίνητου crossover για να αντικαταστήσει την πρώτη γενιά του Macan. Την ίδια ώρα, η ηλεκτρική έκδοση της 911 παραμένει εκτός σχεδίων, ενώ και η Panamera θα συνεχίσει με κινητήρες εσωτερικής καύσης για την επόμενη γενιά.
Τα νέα Boxster και Cayman έρχονται το 2026
Ωστόσο, η σειρά 718, δηλαδή οι Boxster και Cayman, προχωρούν αμετάκλητα προς τον εξηλεκτρισμό. Άλλωστε η εταιρεία έχει επενδύσει πολλά για να πετύχει αυτό το στόχο. Μετά την προγραμματισμένη κυκλοφορία της ηλεκτρικής Cayenne, αργότερα μέσα στο 2025, οι νέες ηλεκτρικές Boxster και Cayman αναμένονται μέσα στο 2026. Δεν είναι ξεκάθαρο αν τα δύο μοντέλα θα παρουσιαστούν ταυτόχρονα, με την ανοιχτή έκδοση να φημολογείται ότι θα κάνει πρώτη την εμφάνισή της.
Το Cayman θυμίζει 911 σε σμίκρυνση
Τα νέα ηλεκτρικά sport cars εντοπίστηκαν ξανά να δοκιμάζονται στο Nürburgring, καλυμμένα με το γνώριμο καμουφλάζ της Porsche. Οι ψεύτικες απολήξεις εξάτμισης, που παρατηρήθηκαν σε προηγούμενα πρωτότυπα, έχουν πλέον αφαιρεθεί. Η αισθητική αλλαγή φαίνεται περιορισμένη, με το Cayman να θυμίζει μια μικρότερη εκδοχή του Taycan coupe ή ακόμα και μία downsized 911. Ωστόσο, το καμουφλάζ δεν επιτρέπει ασφαλή συμπεράσματα.
Η παραγωγή της βενζινοκίνητης 718 σταματάει παρά την αύξηση στις πωλήσεις
Η Porsche δεν έχει αποκαλύψει πολλά για τις νέες 718, πέρα από το ότι θα βασίζονται σε μία αποκλειστικά ηλεκτρική πλατφόρμα. Δημοσιεύματα από τα τέλη του 2024, έκαναν λόγο για σημαντικές καθυστερήσεις στο πρόγραμμα λόγω προβλημάτων με τις μπαταρίες και διαρκών τεχνικών προσαρμογών πληροφορίες που η Porsche δεν έχει επιβεβαιώσει. Παράλληλα, η παραγωγή των υφιστάμενων Boxster και Cayman αναμένεται να σταματήσει, αφήνοντας χώρο για τα ηλεκτρικά μοντέλα. Αυτό το βήμα χαρακτηρίζεται τολμηρό, ειδικά από τη στιγμή που οι πωλήσεις της σειράς 718 αυξήθηκαν κατά 15% το 2024, φτάνοντας τις 23.670 μονάδες, παρότι το μοντέλο αποσύρθηκε από την ευρωπαϊκή αγορά το καλοκαίρι λόγω μη συμμόρφωσης με τους νέους κανονισμούς για την κυβερνοασφάλεια.
Συνέχεια του άρθρου >>>